Praca: Asystent / Asystentka Zarządu i Inżyniera Kontraktu


Asystent / Asystentka Zarządu i Inżyniera Kontraktu
Miejsce pracy: Warszawa, Targówek
Nr ref.: AZ/ODR/VIII/2025
Zakres obowiązków:
  • Obsługa korespondencji i dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • Wsparcie w tworzeniu i archiwizacji dokumentacji kontraktowej,
  • Administracja zespołem inżyniera kontraktu (raporty, zestawienia, harmonogramy),
  • Nadzór nad terminowym obiegiem dokumentów,
  • Współpraca z wykonawcami, inwestorem, administracją publiczną,
  • Zarządzanie flotą samochodową (ewidencja, przeglądy, dokumentacja),
  • Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami (komunikacyjne, majątkowe, OC).
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, logistyka, budownictwo),
  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy administracyjnej,
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu flotami samochodowymi lub w ubezpieczeniach,
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność,
  • Umiejętność pracy z dokumentacją techniczną i urzędową,
  • Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy zespołowej,
  • Dobra znajomość MS Office, aplikacji internetowych (Zoom, Dropbox, Teams).
Oferujemy:
  • Rozwój zawodowy w dynamicznym środowisku projektowym,
  • Przyjazną atmosferę, wsparcie zespołu,
  • Udział w kluczowych inwestycjach regionalnych i krajowych,
  • Nowoczesne narzędzia pracy,
  • Pełny etat na umowę o pracę,
  • Gotowość do natychmiastowego rozpoczęcia pracy będzie dodatkowym atutem.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

Zakres obowiązków: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: PP ELGAZ JANUSZ LEKSZTOŃ

Zadania: Organizacja pracy Prezesa Zarządu, w tym planowanie i koordynacja kalendarza spotkań Przygotowywanie dokumentów, pism i raportów w języku polskim i angielskim Wsparcie w kontaktach z instytucjami, urzędami oraz kontrahentami w kraju i za granicą Tłumaczenie ustne i pisemne podczas...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Komunikacja i szybka obsługa członków stowarzyszenia Organizacja spotkań i eventów: zaproszenia, koordynacja uczestników, zakwaterowania i cateringu Prowadzenie mediów społecznościowych: tworzenie treści, publikacje, angażowanie odbiorców Promocja wydarzeń i dbanie o wizerunek...

Dodane: 2025-08-23
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Bico Group Sp. z o.o.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie administracyjne Zarządu oraz Biura Inżyniera Kontraktu. Poszukujemy osoby skrupulatnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej, gotowej do pracy w zróżnicowanym środowisku projektowym. Obsługa korespondencji...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Stowarzyszenie Aglomeracja Wrocławska

Opis Przygotowywanie i obsługa dokumentacji (pisma, protokoły, uchwały, raporty, materiały na spotkania i zjazdy) Wsparcie prawne w bieżącej działalności organizacji (analiza i opracowanie umów, prowadzenie ewidencji dokumentów i korespondencji) Organizacja i obsługa spotkań - w tym...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Lumel S.A.

Zadania na stanowisku pracy: wsparcie techniczne w zakresie oferowanych przez firmę produktów i usług dotyczących aparatury kontrolno-pomiarowej oraz systemów SCADA, analiza zgłoszeń, diagnozowanie problemów i znajdowanie skutecznych rozwiązań dla klientów, przygotowywanie ofert...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy, dbałość właściwą ekspozycję towarów - mięso, wędliny, sery itp., aktywna sprzedaż produktów, monitorowanie terminów przydatności do spożycia, dbałość o porządek i czystość na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy, dbałość właściwą ekspozycję towarów - mięso, wędliny, sery itp., aktywna sprzedaż produktów, monitorowanie terminów przydatności do spożycia, dbałość o porządek i czystość na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy, dbałość właściwą ekspozycję towarów - mięso, wędliny, sery itp., aktywna sprzedaż produktów, monitorowanie terminów przydatności do spożycia, dbałość o porządek i czystość na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Lumel S.A.

Zadania na stanowisku pracy: współpraca z istniejącą siecią sprzedaży i nadzorowanie procesów handlowych, aktywne poszukiwanie klientów B2B w zakresie OZE / GE, doradztwo techniczne i energetyczne w segmencie elektrowni fotowoltaicznych, opracowywanie kosztorysów, uczestnictwo w odbiorach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Uniwersytet Wrocławski

Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny Rodzaj umowy: umowa o pracę Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Koordynacja i nadzór nad procesami udzielania zamówień publicznych na poziomie wydziału, zgodnie z obowiązującym Regulaminem UWr. Współpraca z Biurem Zamówień Publicznych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Profesjonalna obsługa klienta. Uzupełnianie towarów na półkach. Zapewnienie prawidłowego oznakowania cen i ekspozycji produktów. Przyczynianie się do pozytywnego wizerunku firmy. Entuzjazm i zaangażowanie w kontaktach z klientami. Minimum zawodowe wykształcenie. Doświadczenie w podobnej...