Praca: Asystent / Asystentka w biurze Inżyniera Kontraktu


Wspieramy naszych Klientów na każdym etapie inwestycji – od koncepcji, przez projekt, nadzór nad realizacją, aż po odbiory i okres gwarancji.


Nasze doświadczenie obejmuje projekty infrastrukturalne, budynki kubaturowe oraz obiekty o szczególnych wymaganiach, w tym szpitale oraz te objęte ochroną konserwatorską. Zawsze działamy w interesie Inwestora – rzetelnie, skutecznie i z pełnym zaangażowaniem.

Asystent / Asystentka w biurze Inżyniera Kontraktu
Miejsce pracy: Krasnystaw
Nr ref.: PADm/KRAS/VIII/2025
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie biura Inżyniera Kontraktu oraz obsługę dokumentacji kontraktowej zgodnie ze zleceniami Inżyniera Kontraktu.

Do głównych zadań należeć będzie:
  • Przygotowywanie dokumentów, raportów, rejestrów i zestawień zgodnie z wytycznymi przełożonego,
  • Sporządzanie pism do organów administracji publicznej,
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
  • Archiwizacja korespondencji i dokumentacji kontraktowej, w tym wykonywanie skanów zgodnie z obowiązującym systemem w biurze budowy i siedzibie firmy,
  • Obsługa interesantów – udzielanie informacji i kierowanie do odpowiednich osób,
  • Koordynowanie bieżących spraw administracyjnych biura budowy, w tym przekazywanie pism i dokumentów do właściwych pracowników,
  • Organizacja i przygotowanie spotkań (rad budowy),
  • Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem biura oraz jego zaplecza technicznego,
  • Aktualizacja treści na stronie internetowej.

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku administracyjnym w biurze Inżyniera Kontraktu. Jeśli jesteś osobą dobrze zorganizowaną, skrupulatną i potrafisz efektywnie zarządzać dokumentacją oraz komunikacją w dynamicznym środowisku projektowym – ta oferta jest dla Ciebie. Dołącz do naszego zespołu i wspieraj nas w realizacji kluczowych inwestycji infrastrukturalnych, dbając o sprawne funkcjonowanie biura budowy oraz profesjonalny obieg informacji.

Zgłoś się jeśli masz:
  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata - mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku budowlanym w biurze Inżyniera Kontraktu lub dla GDDKiA - znajomość branży budowlanej,
  • Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych aplikacji internetowych m.in. Zoom, Dropbox, Teams, 
  • Samodzielność i bardzo dobrą organizację pracy,
  • Sumienność pozytywne nastawienie do nauki i przejmowania nowych obowiązków,
  • Gotowość do rozpoczęcia pracy od zaraz.
Oferujemy:
  • Przyjazną atmosferę w firmie wśród profesjonalistów, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą,
  • Stabilną pracę na odpowiedzialnym stanowisku,
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia, a także formy zatrudnienia,
  • Nowoczesne narzędzia pracy,
  • Pracę przy innowacyjnych projektach,
  • Pracę na pełny etat na umowę o pracę od zaraz.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PFTECHNOLOGY SP. z o.o.

Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem biura i jego reprezentacyjnym wyglądem Obsługa recepcji i zarządzanie przepływem korespondencji Wystawianie faktur sprzedażowych i prowadzenie ewidencji umów Tworzenie dokumentów, prezentacji i analiz na potrzeby kadry zarządzającej Koordynacja...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.

Zatrudnienie w formie umowy stażowej przez Urząd Pracy na okres 6 miesięcy Następnie 3 miesiące zatrudnienia w formie umowy o pracę z TMHPL Jaktorów, ul. Potockiego 1A Zakres obowiązków: Obsługa recepcji oraz gości firmy Obsługa korespondencji (wysyłka, odbiór, rejestracja, w tym...

Dodane: 2025-08-14
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie dokumentacją w SharePoint, Aktualizacja elektronicznych rejestrów, Wdrażanie standardów jakości, Koordynacja pracy zespołu, Monitorowanie działań naprawczych. Wykształcenie wyższe z ochrony zdrowia lub zarządzania, Zaawansowane umiejętności MS Office, Komunikatywność,...

Dodane: 2025-08-13
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Zakres działań: Profesjonalna obsługa gości, pracowników, dostawców i firm zewnętrznych Rejestracja zgłoszeń w systemie i monitorowanie ich realizacji Aktualizacja dokumentów i zestawień na SharePoint / Teams Zgłaszanie usterek, kontakt z zarządcą obiektu, nadzór nad realizacją...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PFTECHNOLOGY SP. z o.o.

Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem biura i jego reprezentacyjnym wyglądem Obsługa recepcji i zarządzanie przepływem korespondencji Wystawianie faktur sprzedażowych i prowadzenie ewidencji umów Tworzenie dokumentów, prezentacji i analiz na potrzeby kadry zarządzającej Koordynacja...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami rejestrowanie towarów i transakcji, przyjmowanie płatności (gotówkowe, bezgotówkowe, zaliczki na zamówienia etc.) oraz wystawianie dokumentów fiskalnych (paragony, faktury, noty...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Testowanie urządzeń elektronicznych Przeprowadzanie pomiarów kontrolnych Identyfikacja i diagnozowanie usterek Obsługa aparatury pomiarowej Praca na podstawie schematów elektrycznych Wykształcenie średnie techniczne Znajomość elektroniki i schematów elektrycznych Umiejętność...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MH CARE Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja kompleksowej strategii budowy i rozwoju placówki medycznej Pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z personelem medycznym Badanie i doprecyzowywanie potrzeb pacjenta oraz poszukiwanie i kreowanie indywidualnych rozwiązań, które w nie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MH CARE Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Projektowanie kierunku rozwoju placówki, Współpraca z personelem i analiza potrzeb pacjentów, Monitorowanie rynku usług medycznych i współpraca z marketingiem. Profil idealnego kandydata: Doświadczenie w branży medycznej, Znajomość trendów rynkowych, Orientacja na...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JW_A sp. z o.o.

Kogo szukamy? Szukamy osoby na stanowisko Junior Sales Coordinator w modelu hybrydowym (min. 3 dni w tygodniu w biurze w Warszawie). Preferowana forma współpracy: B2B . Twoją misją będzie pierwsza obsługa potencjalnych klientów – ich kwalifikacja, koordynacja działań sprzedażowych i...