Praca: Asystent / Asystentka w biurze Inżyniera Kontraktu / Referent


Wspieramy naszych Klientów na każdym etapie inwestycji – od koncepcji, przez projekt, nadzór nad realizacją, aż po odbiory i okres gwarancji.


Nasze doświadczenie obejmuje projekty infrastrukturalne, budynki kubaturowe oraz obiekty o szczególnych wymaganiach, w tym szpitale oraz te objęte ochroną konserwatorską. Zawsze działamy w interesie Inwestora – rzetelnie, skutecznie i z pełnym zaangażowaniem.

Asystent / Asystentka w biurze Inżyniera Kontraktu / Referent
Miejsce pracy: Krasnystaw
Nr ref.: PADm/KRAS/VI/2025

Osoba na stanowisku odpowiedzialna jest za prowadzenie biura Inżyniera Kontraktu oraz dokumentów kontraktowych zleconych przez Inżyniera Kontraktu w szczególności:

  • Przygotowywanie dokumentów, raportów, rejestrów, zestawień w zakresie zleconym przez przełożonego,
  • Przygotowywanie pism do organów administracji publicznej,
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • Nadzorowanie obiegu dokumentów,
  • Archiwizowanie korespondencji i dokumentów kontraktowych w tym wykonywanie kopii (scany) zgodnie z przyjętym systemem na budowie oraz siedzibie firmy,
  • Przyjmowanie wszystkich interesantów, informowanie ich o możliwościach załatwienia sprawy i skierowanie do właściwej osoby,
  • Koordynacja bieżących spraw administracyjnych biura budowy; Przekazywanie zadekretowanych pism i dokumentów poszczególnym osobom,
  • Przygotowywanie rad budowy,
  • Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i funkcjonowaniem biura i jego wyposażenia technicznego.
  • Aktualizowanie strony internetowej
Zgłoś się jeśli masz:
  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata - mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku budowlanym w biurze Inżyniera Kontraktu lub dla GDDKiA - znajomość branży budowlanej,
  • Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych aplikacji internetowych m.in. Zoom, Dropbox, Teams, 
  • Samodzielność i bardzo dobrą organizację pracy,
  • Sumienność pozytywne nastawienie do nauki i przejmowania nowych obowiązków,
  • Gotowość do rozpoczęcia pracy od zaraz.
Oferujemy:
  • Przyjazną atmosferę w firmie wśród profesjonalistów, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą,
  • Stabilną pracę na odpowiedzialnym stanowisku,
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia, a także formy zatrudnienia,
  • Nowoczesne narzędzia pracy,
  • Pracę przy innowacyjnych projektach,
  • Pracę na pełny etat na umowę o pracę od zaraz.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: KRKA Polska Sp. z o.o.

CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne przygotowywanie zestawień i raportów wprowadzanie danych do systemów informatycznych kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy inne prace zlecone...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: HANWHA AEROSPACE EUROPE Sp. z o.o.

Prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa poczty elektronicznej Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich Monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: KWAZAR CORPORATION Sp. z o.o.

Opis stanowiska Bieżące prowadzenie spraw biurowo–administracyjnych w zakresie obsługi funkcjonowania działu Przygotowywanie danych niezbędnych do zarządzania nieruchomościami Przeprowadzanie procesu ofertowania prac remontowych i naprawczych oraz nadzór nad terminami przeglądów Kontakt...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: KRKA Polska Sp. z o.o.

CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne przygotowywanie zestawień i raportów wprowadzanie danych do systemów informatycznych kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy inne prace zlecone...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Rozwój sprzedaży produktów i rozwiązań technicznych CNC w przypisanym regionie Doradztwo w zakresie narzędzi skrawających i oprzyrządowania do maszyn CNC Wsparcie klientów w testach technologicznych i optymalizacji procesów Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długofalowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: KaEs Karolina Siecińska

Obsługa klienta. Dbanie o czystość w sklepie. Wykładanie towaru. Przyjmowanie dostaw. Wymagania dodatkowe: Uprawnienia: Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Centrum Opieki i Rehabilitacji należącym do Grupy LUX MED, znajdującym się przy ul. Szymanów 5 w Szymanowie. Placówka oferuje rehabilitację leczniczą oraz całodobową opiekę nad osobami niesamodzielnymi, które wymagają stałego wsparcia specjalistów. Twoją rolą będzie:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają: Tworzenie raportów oraz analiz cenowych Konstruowanie wniosków i rekomendacji na podstawie analizy danych Wykorzystywanie i nadzorowanie narzędzi umożliwiających porównywanie cen i zarządzanie cenami Usprawnianie procesów zapewniających realizację...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: TEB Edukacja

Twój zakres obowiązków organizacja procesu kształcenia, w tym opracowanie i realizacja planów pracy szkoły, szkolnych planów nauczania, układanie planów zajęć, organizacja praktyk zawodowych i egzaminów zawodowych zgodnie z ustawą o systemie oświaty sprawowanie nadzoru nad...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Dig-Net Sp. z o.o., sp. k

Twój zakres obowiązków Realizacja założeń polityki firmy w zakresie realizacji zatwierdzonych planów sprzedażowych na rynku polskim i rynkach eksportowych, Współpraca z Dyrektorem Sprzedaży przy opracowywaniu i realizacji strategii sprzedaży oraz nadzór nad realizacją planów,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Budimex SA

Twoje przyszłe zadania: Opracowywanie i opiniowanie prawnych warunków umów z kontrahentami oraz z dostawcami materiałów i usług, Prowadzenie korespondencji z kontrahentami oraz z organami administracji, Sprawowanie kontroli nad dokumentacją dotyczącą kontraktów budowlanych, Prowadzenie...