Praca: Asystent / Asystentka Prezesa


Dla firmy z branży motoryzacyjnej reprezentującej markę premium, MotoKariera poszukuje
Asystent / Asystentka Prezesa
Miejsce pracy: Gdańsk
Zadania:
  • Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy.
  • Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej.
  • Dbanie o poprawny obieg dokumentów.
  • Tworzenie pism.
  • Troska o kalendarz Prezesa.
  • Zadanie z zakresu office management.
  • Dbanie o właściwy wizerunek firmy.
Czy to ogłoszenie jest dla Ciebie? Tak! Jeśli tylko...
  • Masz pierwsze doświadczenia zdobyte na stanowisku asystenckim/office managera/pracownika recepcji.
  • Jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej i miłej aparycji.
  • Łatwo nawiązujesz relacje.
  • Jesteś osobą uporządkowaną i zorganizowaną.
  • Dobrze znasz programy MS Office.
  • Jesteś samodzielny/-a i odpowiedzialny/-a.
  • Znasz dobrze język angielski (min. poziom B2).
  • Posiadasz prawo jazdy kat. B.
Dlaczego warto zainteresować się tą ofertą?
  • Zostaniesz zatrudniony/-a na umowę o pracę w firmie reprezentującej znaną markę samochodów - Maserati Polska.
  • Będziesz mieć możliwość rozwoju zawodowego.
  • Otrzymasz atrakcyjne wynagrodzenie oraz dostęp do benefitów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Wojas Development Sp. z o.o.

Czy jesteś osobą zorganizowaną, proaktywną i pasjonującą się wsparciem administracyjnym oraz obsługą klienta? Wojas Development poszukuje Asystentki/Asystenta Zarządu i Recepcjonistki/Recepcjonisty do naszego dynamicznego zespołu! Jako pierwsza osoba kontaktowa w naszej firmie, będziesz...

Dodane: 2025-04-17
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: MOTOKARIERA S.C.

Zadania: Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy. Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej. Dbanie o poprawny obieg dokumentów. Tworzenie pism. Troska o kalendarz Prezesa. Zadanie z zakresu office management. Dbanie o właściwy wizerunek firmy. Czy to...

Dodane: 2025-04-17
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MOTOKARIERA S.C.

Zadania: Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy. Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej. Dbanie o poprawny obieg dokumentów. Tworzenie pism. Troska o kalendarz Prezesa. Zadanie z zakresu office management. Dbanie o właściwy wizerunek firmy. Czy to...

Dodane: 2025-04-16
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Min. wykształcenie średnie,Mile widziane doświadczenie,Umiejętność organizacji miejsca pracy i przystosowania do wykonywania rożnych zadań, sumienność, punktualność, odpowiedzialnośćZnajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnymZakres obowiązków:- obsługa sekretariatu i biura...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

- bezpośrednia obsługa klienta- sprzedaż i doradztwo w zakresie oferowanego asortymentuPraca na 1 zmianę w godz. 10:00-18:00 w sklepie KOMFORT (sprzedaż podłóg, drzwi i kafelek) Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera, smatfona,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

- profesjonalna, zgodna ze standardami obowiązującymi w Banku, obsługa klientów- aktywna sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych- obsługa procesów kasowych w oddziale- kontakt telefoniczny oraz osobisty i dopasowanie najlepszych rozwiązań finansowych dla klientów -...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

Sprzedaż lodów, gofrów, zminych napojówMiejsce pracy: Jaworzno, Park Podłęże Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Chęci do pracy

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Wykształcenie: średnie ogólne; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma zgłoszeniami jednocześnie, bardzo dobra znajomość platform marketplace i ich systemów komunikacji z klientem (Allegro, eBay, Amazon), mile...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

1. Organizowanie i prowadzenie gospodarki finansowej Centrum Kultury Śląskiejw Nakle Śląskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: - dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,- bieżącym prowadzeniu ksiąg...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list obecności, wypełnianie wniosków...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu

Praca w biurze, w terenie, doradztwo techniczne Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: dobry kontakt z klientem, umiejętność sprzedaży okien, drzwi, mile widziane doświadczenie zawodowe w branży

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa bieżąca sekretariatu zarządu Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy, obsługa programu PŁATNIK....