Praca: Asystent / Asystentka Kierownika Obiektu


ENGIE Services Sp. z o. o. działa na polskim rynku od 1997 roku. Jesteśmy międzynarodową firmą usługową zajmującą się zarządzaniem i eksploatacją instalacji technicznych w obiektach biurowych, przemysłowych, obiektach użyteczności publicznej oraz magazynach logistycznych.

Obecnie poszukujemy na stanowisko:
Asystent / Asystentka Kierownika Obiektu
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B.
Zakres obowiązków:
  • Wsparcie Kierownika Obiektu w bieżących pracach administracyjno-kadrowych
  • Rejestrowanie / wystawianie faktur w programie
  • Uzupełnianie danych w MS Office, w tym Excel
  • Ewidencjonowanie czasu pracy pracowników
  • Redagowanie treści ofert
  • Tworzenie raportów
  • Monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i biurowych,
  • Kompletowanie niezbędnej dokumentacji
  • Przygotowywanie i odbieranie przesyłek
Oczekiwania:
  • Dobra znajomość obsługi programów MS Excel, Word, obsługa poczty
  • Dobra organizacja pracy i ustalania priorytetów
  • Mile widziani studenci zaoczni
  • Wysoka kultura osobista
  • Samodzielność działania i przejawianie własnej inicjatywy
Oferujemy:
  • Karta Multisport już od 13 zł
  • Rozszerzony pakiet opieki medycznej za 1 zł z możliwością dołączenia członków rodziny
  • Dostęp dla dwóch osób do platformy nauki języków eTutor
  • Premię stażową
  • Płatny program poleceń od 2000 brutto
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na atrakcyjnych warunkach
  • Pracę we wspierającym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą
  • Kulturę organizacyjną firmy opartą na wartościach i kapitale ludzkim
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy, oraz nabycie nowych umiejętności zawodowych

Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli wyrażającej zgodę na przetwarzanie danych osobowych dostępnej TUTAJ.
Zastrzegamy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk

STANOWISKO: Asystent/Asystentka Kierownika Szkoły Doktorskiej TERMIN SKŁADANIA OFERT: 20 lutego 2025 r. ADRES STRONY ICHB PAN: http://www.ibch.poznan.pl Obowiązki: obsługa administracyjna szkoły doktorskiej, personalizacja legitymacji, prowadzenie dokumentacji, prowadzenie korespondencji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu

Umawianie spotkań plus telemarketing (szkolenie wdrażające). Szkolenia produktowe (online) z certyfikatem końcowym. Praca w systemach ubezpieczeniowych. Obsługa klienta, udzielanie informacji, pomoc klientowi, zgłaszanie szkód. Prowadzenie bazy klientów i rejestrów. Informowanie klientów...

Dodane: 2025-02-21
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

pon. - pt. 9-17 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Obsługa komputera w stopniu zaawansowanym Wymagania inne: płynna obsługa komputera i chęć do nauki, kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, dobra organizacja

Dodane: 2025-02-21
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKP CARGO S.A.

Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Współpraca przy kompleksowej obsłudze administracyjno- organizacyjnej Zarządu, sekretariatu i spotkań biznesowych Prowadzenie terminarza spotkań Członka Zarządu i Zarządu Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Dbałość o...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w Call Center, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and substantively controlling invoices...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Sprzedaż i promocja środków smarnych; Nadzór i wsparcie techniczne dla klientów; Rozwijanie nowych aplikacji i kanałów dystrybucyjnych; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Analiza rynku i działań konkurencji; Zarządzanie bazą CRM. Wykształcenie wyższe techniczne/inżynieryjne (np....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przygotowywanie i wysyłanie zamówień do klientów. Wyceny farb proszkowych oraz zarządzanie KPI. Obsługę podstawowych programów komputerowych. Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i magazynie. Biegła znajomość obsługi komputera oraz MS Office. Umiejętność obsługi urządzeń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Praca.pl

Zadania: Zarządzanie kontaktami z klientami. Utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnych z potrzebami klientów na czas. Rozszerzanie współpracy z obecnymi i nowymi klientami. Realizowanie i przekraczanie miesięcznych oraz dziennych celów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Fregata S.A.

Wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku, praktyczna znajomość aktualnych przepisów z zakresu prawa pracy, dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: DATACOL POLSKA SP Z O O

Praca na terenie województwa podlaskiego Prowadzenie prezentacji produktów, prowadzenie negocjacji handlowych Kontrola płatności Udział w szkoleniach Przygotowywanie raportów oraz sprawozdań miesięcznych Prawo jazdy kat. B Mile widziane: Doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Do Działu Pielęgniarskiego LUX MED Centrum Opieki i Rehabilitacji poszukujemy osoby na stanowisko Pielęgniarka/Pielęgniarz Koordynująca/y. Nasze Centrum znajduje się w podwarszawskim Szymanowie. Obecnie w zespole pracują kierownik oraz jeden koordynator, jednak w celu podniesienia jakości i...