Praca: Asystent / Asystentka Kierownika Kontraktów


GRUPA KDM to jedna z wiodących firm zajmująca się w generalnym wykonawstwem. Kompleksowo realizuje inwestycje: od projektu, przez prace ogólnobudowlane, instalacyjne, aranżacyjne fit-out, po serwis. Firma zdobywała doświadczenie podejmując, z sukcesem prowadząc i finalizując zadania inwestycyjne o wysokim stopniu trudności, takie jak laboratoria, budynki służby zdrowia, obiekty farmaceutyczne, produkcyjne, oświatowe, technologiczne, biurowe, mieszkaniowe, galerie handlowe, hotele. Mocną stroną spółki jest kompleksowość świadczonych usług i optymalizacja proponowanych klientom rozwiązań – misją GRUPY KDM jest bowiem zapewnienie przewidywalności w procesie budowlanym.

Asystent / Asystentka Kierownika Kontraktów
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Połczyńska 53
Twój zakres obowiązków
  • Wsparcie Kierownika Kontraktów w bieżących zadaniach związanych z koordynacją prowadzonych projektów,
  • Przygotowywanie, redagowanie i weryfikacja umów
  • Weryfikacja zgodności realizacji umów z warunkami kontraktów,
  • Weryfikacja oświadczeń w KRD,
  • Tworzenie dokumentów związanych z bieżącą pracą działu realizacji,
  • Administrowanie dokumentacją projektu,
  • Prowadzenie korespondencji z klientami,
  • Przygotowanie zestawień pod rozliczenia kontraktu – tabele z podwykonawcami, stopień zaawansowani rozliczeń, oświadczenia podwykonawców, rozliczenie faktur,
  • Gotowość do pracy w delegacjach i podróżach służbowych.
Nasze wymagania
  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe w obszarze administracji, zarządzania lub pokrewnych
  • Wysoka kultura osobista
  • Dobra, praktyczna znajomości MS Office,
  • Wysokie zdolności organizacyjne, komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielność oraz skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Skuteczność w realizacji celów, terminowość,
  • Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
  • Doświadczenia w pracy w biurze budowy firmy budowlanej.
To oferujemy
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Otwartość na inicjatywę, kreowanie nowych pomysłów i możliwości;
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych: pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, karty sportowe dla siebie i rodziny, dzień wolny na urodziny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Mosty Katowice Sp. z o.o.

Obsługa korespondencji: Odbieranie, sortowanie, rozsyłanie korespondencji, zarówno pocztą tradycyjną, jak i elektroniczną. Organizacja spotkań: Umawianie spotkań, przygotowywanie agendy, notatek, prezentacji, organizacja przestrzeni spotkań. Obsługa telefonów: Odbieranie,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Coloplast Business Centre Sp z o.o.

O zespole: Nasz zespół People & Culture jest odpowiedzialny za kompleksowe wsparcie pracowników i biznesu w Szczecińskim oddziale Coloplast Business Centre w obszarach takich jak: rekrutacja, zarządzanie talentami, wsparcie administracyjne, employer branding, rozwój i szkolenia, a także...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Lava Group S.C

Wprowadzanie i zatwierdzanie zleceń w Logerze i Raksie Przygotowywanie grafik i wizualizacji w Corel lub Canva Kontakt z dostawcami i działem magazynu w celu realizacji produkcji Obsługa procesu wysyłki i kontrola dokumentacji Utrzymywanie porządku informacyjnego w systemie Status studenta...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sąd Okręgowy w Siedlcach

Czynności określone w art. 155 § 1 ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku Prawo o ustroju sądów powszechnych (tekst jednolity Dz.U.2024.334.ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 roku w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz.U.2012.1270), tj.:1....


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: TTEC

What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

Nasze wymagania: co najmniej 3 letnie doświadczenie w dziale kadr i płac na samodzielnym stanowisku, mile widziane w branży medycznej, znajomość zagadnień rozliczeń publiczno-prawnych z ZUS, PFRON, PPK, GUS, US, MZ, znajomość obsługi programu Płatnik, mile widziana znajomość KAMSOFT...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe. Praca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A.

Siedziba Spółki: Warszawa ul. Modlińska 17 Obowiązki: Rozliczanie wynagrodzeń, uwzględniając absencje takie jak urlopy czy chorobowe, kontrola obecności oraz dodatków i korekt płacowych. Przygotowywanie list płac do wypłaty, zarządzanie dokumentacją płacową i rozrachunkami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A.

Siedziba Spółki: Warszawa ul. Modlińska 17 ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obliczanie i rozliczanie wynagrodzeń z uwzględnieniem wszystkich zdarzeń mających wpływ na wynagrodzenia – różnego rodzaju absencji: urlopy, chorobowe, zasiłki, opieka, obecności usprawiedliwione i nieusprawiedliwione,...