Praca: Asystent / Asystentka Inżyniera Kontraktu


Asystent / Asystentka Inżyniera Kontraktu
Miejsce pracy: Krasnystaw
Nr ref.: PADm/KRAS/VI/2025
Obowiązki:
  • Przygotowanie dokumentacji kontraktowej: zestawienia, raporty, rejestry,
  • Redagowanie pism do organów administracji publicznej,
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • Kontrola obiegu dokumentów,
  • Archiwizacja dokumentacji i tworzenie kopii zgodnie z obowiązującymi procedurami,
  • Obsługa klientów: informowanie o procedurach, kierowanie do odpowiednich osób,
  • Koordynacja bieżących spraw administracyjnych biura,
  • Przekazywanie dekretowanych dokumentów,
  • Organizacja spotkań rady budowy,
  • Zarządzanie logistyką biura oraz wyposażeniem technicznym,
  • Aktualizowanie treści na stronie internetowej firmy.
Wymagania:
  • Wyższe wykształcenie,
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowane w budownictwie,
  • Biegła znajomość MS Office oraz aplikacji internetowych jak Zoom, Dropbox, Teams,
  • Samodzielność i organizacja pracy,
  • Sumienność, gotowość do pracy od zaraz, otwartość na nowe wyzwania,
  • Pozytywne nastawienie.
Oferujemy:
  • Przyjazne środowisko pracy z zespołem profesjonalistów,
  • Stabilne zatrudnienie na odpowiedzialnym stanowisku,
  • Wynagrodzenie odpowiadające kwalifikacjom i doświadczeniu,
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy,
  • Udział w innowacyjnych projektach,
  • Umowę o pracę na pełen etat.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Praca stacjonarna w Niemczech Wolfsburg, Zarządzanie zakwaterowaniami, Nadzór nad mieszkaniem, transportem i planami pracy, Wsparcie pracowników nie mówiących po niemiecku, kontakt z klientami mailowo i telefonicznie, Pomoc w rozwiązywaniu problemów pracowników w miejscu pracy. Znajomość...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Tworzenie i zarządzanie harmonogramami produkcji, aby wszystko przebiegało jak w zegarku. Odpowiedzialność za wprowadzanie grafików pracy oraz monitorowanie czasu pracy i nieobecności w specjalistycznym systemie. Administracyjne wspieranie działu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Organizacja bieżących spraw biurowych Wsparcie administracyjne Przygotowywanie raportów Wprowadzanie danych do systemu Współpraca z innymi działami Wykształcenie wyższe (lub w trakcie) i pierwsze doświadczenie w pracy biurowej. Biegłość w pakiecie MS Office, zwłaszcza Excel. Dobra...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Bico Group Sp. z o.o.

Obowiązki: Przygotowanie dokumentacji kontraktowej: zestawienia, raporty, rejestry, Redagowanie pism do organów administracji publicznej, Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, Kontrola obiegu dokumentów, Archiwizacja dokumentacji i tworzenie kopii zgodnie z obowiązującymi...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa połączeń wychodzących, Utrzymywanie relacji z klientami, Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów, Wprowadzanie danych do systemu. Znajomość języka polskiego na poziomie C1, Orientacja na klienta, Umiejętności sprzedażowe, Aktywne słuchanie, Skrupulatność,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

Nasze wymagania: co najmniej 3 letnie doświadczenie w dziale kadr i płac na samodzielnym stanowisku, mile widziane w branży medycznej, znajomość zagadnień rozliczeń publiczno-prawnych z ZUS, PFRON, PPK, GUS, US, MZ, znajomość obsługi programu Płatnik, mile widziana znajomość KAMSOFT...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Securitas Polska

Company Description Jesteśmy skandynawskim koncernem ochrony. Pozycję lidera na światowym rynku zdobyliśmy dzięki naszym pracownikom oraz nowoczesnym, zintegrowanym rozwiązaniom technicznym. Job Description Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: wspieranie realizacji procesów rekrutacji na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...