Praca: Asystent / Asystentka Działu Realizacji Zamówień


Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która chce zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe w obszarze realizacji zamówień oraz pracy z nowoczesnymi narzędziami wizualizacji.

Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, dokładną i chcesz się rozwijać w przyjaznym środowisku – zapraszamy do współpracy!

Kim jesteśmy?

Jesteśmy stabilną i stale rozwijającą się firmą, działającą na rynku od ponad 20 lat.

Nasze produkty to nie tylko klasyczne upominki reklamowe – to dopasowane do marki, starannie zaprojektowane i estetyczne upominki, które wyróżniają się jakością wykonania oraz pomysłowym designem.

Wykorzystujemy zaawansowane technologie znakowania (m.in. laser, UV, tampodruk, grawer) i stale inwestujemy w nowoczesny park maszynowy, co pozwala nam realizować nawet nietypowe i indywidualne zamówienia.

 

Kogo szukamy?

Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która:

  • chce zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe w dziale realizacji zamówień
  • interesuje się grafiką, projektowaniem, organizacją produkcji lub obsługą klienta
  • jest dokładna, zorganizowana i odpowiedzialna
  • chce nauczyć się pracy z programami takimi jak Canva, CorelDRAW, Adobe Photoshop czy Illustrator – nawet od podstaw
  • jest gotowa pracować w stałych godzinach, w uporządkowanym środowisku
  • chce poznać, jak działa system do obsługi zamówień, wykorzystywany w naszej codziennej pracy
  • ma aktywny status studenta

Nie wymagamy doświadczenia – nauczymy Cię wszystkiego na miejscu.

Asystent / Asystentka Działu Realizacji Zamówień
Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów
Zadania:
  • Praca z programem loger i Raks
  • Autoryzacja zamówień, rezerwacji, MKT i bieżąca obsługa zamówień w systemie
  • Przygotowanie projektów wizualizacji z logo klienta w programie Corel
  • Przygotowywanie zleceń produkcyjnych na magazyn i kontakt z firmami zewnętrznymi
  • Przygotowywanie bieżącej wysyłki zamówień na magazyn
Wymagania:
  • Doba organizacja pracy
  • Znajomość pakietu Office
  • Status studenta
  • Dokładność, komunikatywność i zaangażowanie w wykonywane zadania
  • Zdolność do szybkiego uczenia się i otwartość na nowe wyzwania
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
  • Pracę w stałych godzinach (pon.-pt., godziny dzienne)
  • Wdrożenie i szkolenie z obsługi systemów i programów graficznych
  • Pracę w młodym, przyjaznym zespole
  • Umowę zlecenie do końca grudnia 2025 z możliwością przedłużenia
  • Możliwość zdobycia referencji oraz dalszego rozwoju w strukturach firmy
  • Program rabatowy na nasze produkty dla pracowników
  • Wygodna lokalizacja biura – obok stacji METRO STOKŁOSY
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: GRUPA KDM Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Wsparcie Kierownika Kontraktów w bieżących zadaniach związanych z koordynacją prowadzonych projektów, Przygotowywanie, redagowanie i weryfikacja umów Weryfikacja zgodności realizacji umów z warunkami kontraktów, Weryfikacja oświadczeń w KRD, Tworzenie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sąd Okręgowy w Siedlcach

Czynności określone w art. 155 § 1 ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku Prawo o ustroju sądów powszechnych (tekst jednolity Dz.U.2024.334.ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 roku w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz.U.2012.1270), tj.:1....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku

Prowadzenie bieżącej księgowości firmyWymagana znajomość programu Optima Wymagania inne: mile widziane doświadczenie

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

przygotowywanie prokjektów architektonicznych i koncepcyjnych Wymagania konieczne: Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Twój zakres obowiązków: Pełnienie funkcji kierownika budowy, Nadzorowanie placu budowy oraz pilnowanie robót zgodnie z dokumentacją techniczną projektu; Koordynacja prac wykonawców robót; Kontrolowanie jakości; Kontrolowanie tempa pracy; Prowadzenie dokumentacji; Sporządzanie raportów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: RESPOL Export - Import Sp. z o.o.

Wymagania bardzo dobre zdolności organizacyjne samodzielność w działaniu, sumienność i dokładność komunikatywność oraz zaangażowanie, biegła znajomość programów pakietu Office doświadczenie w równoległej koordynacji wielu zadań (praca pod presją czasu), komunikatywna...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: WL Consulting

Praca stacjonarna, a po okresie wdrożenia praca hybrydowa (3 dni w biurze, 2 dni w domu) Pełen etat – 100% Praca w środowisku międzynarodowym Zakres obowiązków: Obsługa klientów z rynku francuskiego – zarówno stałych partnerów, jak i nowych kontaktów biznesowych. Prowadzenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Gryphon Group

Sortowanie i archiwizacja dokumentów księgowych Wprowadzanie danych do systemów księgowych Pomoc w przygotowywaniu rejestrów VAT Skanowanie i archiwizacja dokumentów Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym Przygotowywanie prostych zestawień i raportów w Excel Pomoc w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: BP Service Center Monika Wocial

Prace porządkowe, Obsługa klientów, Przyjmowanie, rozkładanie, uzupełnianie towaru. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące. Wymagania inne: Wymiar czasu pracy, godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą (III zmiany). Praca w Rumi.

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Sigurd Larsen

Zakres obowiązków – produkty techniczne: Przyjmowanie zamówień od klientów norweskich (telefonicznie oraz e-mailowo) Przygotowywanie przesyłek oraz obsługa dokumentacji celnej (w Polsce i Norwegii) Odbieranie towarów od dostawców Rejestrowanie zapytań dotyczących systemów wentylacji i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Telefoniczna obsługa klientów w zakresie przyjmowania zamówień. Zarządzanie zamówieniami z uwzględnieniem dostępności produktów i floty samochodowej. Rejestrowanie, anulowanie i modyfikowanie zamówień sprzedaży. Monitorowanie realizacji zleceń i sporządzanie raportów. Zapewnienie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: SIGMA Rodak Dariusz

Opis stanowiska Pozyskiwanie nowych oraz aktywna obsługa stałych klientów Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych Doradztwo w zakresie oferowanych produktów Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami Wymagania Umiejętność budowania i utrzymywania właściwych...