Praca: Asystent / Asystentka Działu Operacyjnego


Firma Innovative Facility Management Polska Sp. z o.o. zajmuje się kompleksową obsługą techniczną nieruchomości komercyjnych oraz budynków mieszkalnych.

 

IFMPL to elastyczna, dynamicznie rozwijająca się firma, oferująca klientom nowoczesne, niestandardowe oraz indywidualne rozwiązania, oparte na dogłębnym zrozumieniu ich potrzeb oraz sytuacji finansowej. Posiadamy zintegrowany system zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP.

 

Aktualnie opiekujemy się nieruchomościami o łącznej powierzchni ponad 2 mln. m2 w całej Polsce.

 

W związku z rozwojem firmy, poszukujemy Kandydatów, którzy wzmocnią nasz Zespół na stanowisku:

 

 

Asystent / Asystentka Działu Operacyjnego
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
  • bieżące wsparcie Działu Operacyjnego w obszarach dotyczących obrotem kadrowym, finansowym oraz obiegiem dokumentów
  • wsparcie przy projektowaniu podsumowań finansowych bieżącej działalności operacyjnej
  • udział w administracji procesami rekrutacyjnymi dla portfolio nieruchomości
  • współpraca w przygotowaniu umów, projektów dokumentów wewnątrzorganizacyjnych jak materiałów zewnętrznych
  • pomoc w organizacji pracy biura, w tym w zadaniach administracyjnych, finansowych i marketingowych
  • raportowanie kluczowych informacji na temat bieżącej sytuacji w organizacji
Nasze wymagania
  • chęć nauki i rozwoju w obszarze administracji oraz wsparcia operacyjnego
  • dobra organizacja pracy i gotowość do działania w dynamicznym środowisku
  • zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • biegła obsługa komputera oraz dobra znajomość pakietu Microsoft Office
To oferujemy
  • wynagrodzenie w dogodnej formie zatrudnienia
  • możliwość bezpośredniego awansu do stanowisk wykonawczych w obszarze operacyjnym, sprzedażowym czy marketingowym 
  • możliwość kreowania nowych rozwiązań i implementacji ich w praktyce
  • przyjazną atmosferę
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • pakiet medyczny, multisport
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu

praca z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

- przyjmowanie i obsługa interesantów,- obsługiwanie korespondencji firmowej,- zarządzanie obiegiem dokumentów,- porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji firmowej,- planowanie i organizacja spotkań,- obsługa urządzeń biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu

praca z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu

prca z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: RECRU.TO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych. Badanie potrzeb klientów i dostosowywanie ofert do ich wymagań. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami. Prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Obsługa posprzedażowa. Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Aon

What the day will look like Promptly reviews and acts with urgency in establishing initial and subsequent contact with all parties and key stakeholders. Providing quality customer service and ensure file quality, timely coverage analysis and communication with insured based on application of policy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.

Zakres obowiązków: Tworzenie szczegółowych ofert i kosztorysów, które staną się podstawą naszych przyszłych inwestycji, Prowadzenie bazy zamówień i jej ciągła aktualizacja, monitorowanie zmian w zamówieniach, przygotowywanie ofert przetargowych,, analiza dokumentacji przetargowej,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa połączeń przychodzących Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. C1) Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe Otwartość w relacjach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of Portuguese (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of French (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills in...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.

Zakres obowiązków: Zarządzanie realizacją umów budowlanych zgodnie z harmonogramem i budżetem, Prowadzenie, nadzorowanie i koordynacja robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i zasadami BHP, Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała współpraca z przedstawicielami...