Praca: Asystent / Asystentka Działu Finansowego


Jesteśmy wiodącą firmą branży budowlanej, realizującą kontrakty inżynieryjne z zakresu infrastruktury gazowej oraz paliwowej. 
Zatrudniamy obecnie ponad 200 pracowników, w tym Inżynierów, Spawalników i Kontrolerów Jakości. 
JT S.A. poszukuje Kandydata na stanowisko: 
Asystent / Asystentka Działu Finansowego
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: 
  • segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;
  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;
  • wprowadzanie dokumentów do systemu,
  • przygotowywanie zestawień i raportów,
  • bieżące prace administracyjne,
  • wsparcie działu finansowego w codziennej pracy.
OD KANDYDATA OCZEKUJEMY: 
  • wykształcenie min. średnie o kierunku finansowym lub pokrewnym (mile widziani studenci studiów zaocznych)
  • dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel,
  • chęć do nauki i rozwoju
  • zaangażowanie oraz dokładność w realizacji zadań,
  • dostępność 40 h w tygodniu od poniedziałku do piątku,
  • mile widziane pierwsze doświadczenia w dziale finansowym/księgowym (praktyki, staże).
OFERUJEMY: 
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie,
  • niezbędne narzędzia do pracy,
  • zdobycie wiedzy w zakresie finansów,
  • wsparcie doświadczonych specjalistów w realizację powierzonych zadań.
Prosimy o dopisanie klauzuli:
Zgodnie z art.6 ust. lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji. Zostałem poinformowany o moich prawach w związku z przetwarzaniem moich danych.

INFORMACJA DLA KANDYDATA
Realizując obowiązek informacyjny zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), Dz.Urz. UE L119 z 04.05.2016 r. („RODO”), zawiadamiamy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest JT S.A. z siedzibą w Warszawie (adres: 03-044 Warszawa, ul. Płochocińska 111), wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000576198, NIP: 779-22-98-897, REGON: 300454878.
1. W spółce został wyznaczony Inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@jtsa.pl lub pisząc na adres korespondencyjny spółki.
2. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2. lit. a RODO).
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, w związku z naborem na stanowisko Asystent / Asystentka Działu Finansowego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą członkowie Komisji Rekrutacyjnej powołanej przez Administratora.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji procesu rekrutacyjnego lub do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych. Niezwłocznie po zakończeniu rekrutacji, Pani/Pana dane zostaną komisyjnie zniszczone, za wyjątkiem następujących sytuacji:
    1. zostanie Pani/Pan wyłoniona(y) do zatrudnienia,
    2. zwróci się Pani/Pan z wnioskiem o zwrot dokumentów aplikacyjnych, najpóźniej w dniu ogłoszenia wyników naboru przez Administratora.
6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
    1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
    2. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
    3. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym);
    4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych na podstawie dobrowolnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.
8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w JT S.A. Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Pana/Pani dane nie będą profilowane, oraz nie będą objęte procesem automatycznego podejmowania decyzji. Dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany lub częściowo zautomatyzowany (Przez systemy informatyczne wspomagające pracę spółki).
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Weryfikacja i skanowanie dokumentów za pomocą OCR, opisywanie faktur kosztowych. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (mailową i tradycyjną). Archiwizacja dokumentów. Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów. Zadania administracyjno-biurowe. Podstawowa znajomość...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: FERONA POLSKA S.A.

Opis stanowiska: księgowanie wyciągów bankowych, procesowanie i monitoring płatności, pozostałe prace administracyjne wspierające dział księgowości w bieżącej pracy. Wymagania: wykształcenie kierunkowe w dziedzinie finansów i rachunkowości (lub w trakcie studiów) –UWAGA! nie jest...

Dodane: 2025-04-23
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Sądecki Urząd Pracy

- sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do rejestrów,- księgowanie faktur, - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym,- kompletowanie dowodów księgowych.Oferta stażu realizowana ze środków EFS+. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale...

Dodane: 2025-04-23
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Vetlab Sp. z o.o.

Zakres obowiązków : sprawdzanie poprawności, skanowanie (OCR) i opisywanie faktur kosztowych dbanie o terminowość i prawidłowy obieg dokumentów obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym korespondencji mailowej archiwizacja dokumentów obsługa bieżących spraw...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Słowianka Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Województwo Śląskie (Częstochowa, Bielsko-Biała, Jastrzębie Zdrój) Twoje zadania: Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami w regionie, Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, Identyfikowanie potencjału rynku oraz wykorzystywanie zaplecza...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Słowianka Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Województwo Śląskie (Częstochowa, Bielsko-Biała, Jastrzębie Zdrój) Twoje zadania: Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami w regionie, Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, Identyfikowanie potencjału rynku oraz wykorzystywanie zaplecza...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Słowianka Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Województwo Śląskie (Częstochowa, Bielsko-Biała, Jastrzębie Zdrój) Twoje zadania: Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami w regionie, Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, Identyfikowanie potencjału rynku oraz wykorzystywanie zaplecza...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Wymagania: wykształcenie min. średnie, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanieZakres obowiązków: kontrola wpłat utargów sklepowych i poprawność sald kasowych, rozliczanie marketów, weryfikacja różnic ilościowychPracodawca oferuje:- zatrudnienie w oparciu o umowę o...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Wymagania: wykształcenie min. średnie, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, b. dobra organizacja pracyZakres obowiązków: wsparcie pracy Kupca i Młodszego Kupca przy bieżących zadaniach, bezpośredni kontakt z dostawcamiPracodawca oferuje:- zatrudnienie w oparciu o umowę o...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Wymagania: wykształcenie min. średnie, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, b. dobra organizacja pracyZakres obowiązków: - uzyskiwanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do realizacji i zakończenia inwestycji- prowadzenie całkowitej procedury formalno- administracyjnej-...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Bilfinger

Twój zakres obowiązków: Zarządzanie dokumentacją administracyjną i kadrową Obsługa zapytań, faktur i zamówień Komunikacja z klientami oraz dostawcami w języku niemieckim Nasze oczekiwania: Znajomość języka niemieckiego (B2+) Znajomość MS Office, zwłaszcza Excel Dobra organizacja...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Poddębicach

kontakt z klientami,sporządzanie dokumentacji,pozyskiwanie klientów z bazy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: