Praca: Asystent / Asystentka Działu Finansów / Księgowy AR


Firma Hangsen jest oddana rewolucyjnej branży elektronicznych papierosów od momentu jej powstania. Nasza Firma jest światowym liderem w dziedzinie e-płynów i vapingu z szerokim portfolio marek. Naszą misją jest dostarczanie naszym klientom najwyższej jakości produktów vapingowych zgodnych z TPD, niezależnie od poziomu ich doświadczenia.
 
Jeśli jesteś osobą, która:
  • jest zainteresowana rozwojem w ciekawej firmie i jest mocno skoncentrowana na zagadnieniach finansowych,
  • jest zainteresowana poszerzaniem wiedzy i umiejętności z tego obszaru,
  • poszukuje zmiany i wyzwań,
  • chce pracować w ciekawym zespole w miłej i przyjaznej atmosferze,
  • dobrze odnajduje się w dokumentacji i analizie finansowej,
  • jest gotowa na kolejny krok w swojej karierze,
  • jest ukierunkowana na wspieranie Firmy w jej ambicjach, aby przyspieszyć i rozwinąć marki Hangsen,
to ta oferta skierowana jest właśnie do Ciebie. Masz szansę odegrać ważną rolę w tworzeniu wiodącej międzynarodowej firmy na jednym z najbardziej ekscytujących rynków detalicznych na świecie. Nie zwlekaj. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami.
 
Poszukujemy:
Asystent / Asystentka Działu Finansów / Księgowy AR
Miejsce pracy: Bytom
Twój zakres obowiązków
  • Aktywny udział i wsparcie zespołu finansowego firmy.
  • Weryfikacja, pomoc w wystawianiu i księgowaniu faktur - moduł AP/AR.
  • Wprowadzanie danych do systemu - moduł GL.
  • Kontrola obiegu dokumentów.
  • Sprawdzanie poprawności zapisów księgowych w systemie ERP.
  • Wyjaśnianie rozbieżności, uzgadnianie sald.
  • Codzienna współpraca z innymi działami, biurem rachunkowym, audytorami zewnętrznymi.
  • Udział w procesie raportowania grupowego.
Wymagania pracodawcy
  • Wykształcenie ekonomiczne.
  • Praktyczna znajomość MS Excel.
  • Doświadczenie zawodowe w księgowości lub finansach minimum 3 lata.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra organizacja pracy własnej.
Pracodawca oferuje
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie.
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Praca w godzinach 7:00-15:00 lub 8:00 - 16:00 - do ustalenia z pracownikiem.
  • Praca w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: WILK ELEKTRONIK S.A.

Do Twoich zadań będzie należało: Procesowanie oraz księgowanie dokumentów, Kontrola i uzgadnianie kont księgowych, Rozliczanie płatności i uzgadnianie sald, Rozwiązywanie problemów księgowo-podatkowych, Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Współpraca przy tworzeniu sprawozdań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Urząd Dozoru Technicznego

Do Twoich zadań należeć będzie: Dekretacja, księgowanie, analiza zdarzeń gospodarczych dotyczących majątku trwałego. Dekretowanie, księgowanie, analiza zdarzeń gospodarczych dotyczących wyceny i rozliczenia okresowych inwentaryzacji przeprowadzanych metodą spisu z natury i weryfikacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.

Zakres zadań podstawowych: nadzór nad danymi z zakresu gospodarki materiałowej, kosztów robocizny oraz maszyn i urządzeń, w tym bieżąca i okresowa kontrola kwalifikacji kosztów rejestrowanych w poszczególnych działach Spółki, przygotowywanie zestawień, raportów, danych, opracowywanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Kuźnia Polska S.A.

Na powierzonym stanowisku Kierownik ds. kontrolingu będzie partnerem biznesowym dla zarządu spółki oraz kadry kierowniczej w tematach o charakterze kontrolingowym. Zakres odpowiedzialności: Analiza wyników finansowych firmy i wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnych w tym obszarze...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: RECRU.TO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych. Badanie potrzeb klientów i dostosowywanie ofert do ich wymagań. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami. Prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Obsługa posprzedażowa. Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Aon

What the day will look like Promptly reviews and acts with urgency in establishing initial and subsequent contact with all parties and key stakeholders. Providing quality customer service and ensure file quality, timely coverage analysis and communication with insured based on application of policy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.

Zakres obowiązków: Tworzenie szczegółowych ofert i kosztorysów, które staną się podstawą naszych przyszłych inwestycji, Prowadzenie bazy zamówień i jej ciągła aktualizacja, monitorowanie zmian w zamówieniach, przygotowywanie ofert przetargowych,, analiza dokumentacji przetargowej,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa połączeń przychodzących Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. C1) Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe Otwartość w relacjach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of Portuguese (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of French (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills in...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.

Zakres obowiązków: Zarządzanie realizacją umów budowlanych zgodnie z harmonogramem i budżetem, Prowadzenie, nadzorowanie i koordynacja robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i zasadami BHP, Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała współpraca z przedstawicielami...