Praca: Asystent / Asystentka Dyrektora


Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Asystent / Asystentka Dyrektora
Miejsce pracy: Poznań
Twój zakres obowiązków:
  • bieżąca organizacja pracy biura,
  • koordynacja działań promocyjnych w Dziale Zakupów,
  • monitoring działań konkurencji,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów
    i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie,
  • przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz,
  • współpraca z innymi działami w Spółce,
  • obsługa wyjazdów służbowych.

Nasze wymagania:

  • umiejętność swobodnej komunikacji w j. niemieckim lub angielskim,
  • biegła znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
  • dbałość o szczegóły i skrupulatność,
  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność za powierzone działania, pracowitość
    i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność ustalania priorytetów zadań oraz dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Mile widziane:

  • minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • prawo jazdy kat. B,
  • podstawowa znajomość programu SAP.

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
  • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni),  a przepracujesz z nami 3 miesiące - otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas.

Przejdź do klauzuli informacyjnej RODO
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów (w tym ich sprawdzanie,...

Dodane: 2025-06-27
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: LST-Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu, Obsługa korespondencji: poczta, e-mail, telefon, Zarządzanie dokumentacją i jej archiwizacja, Organizacja kalendarza spotkań, Współpraca z różnymi działami w firmie, Asystowanie w obszarze kadr i HR, Zarządzanie...

Dodane: 2025-06-26
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

koordynowanie kalendarza spotkań członków zarządu organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych, przygotowanie podróży służbowych, obsługa korespondencji, utrzymywanie kontaktów z kluczowymi partnerami zewnętrznymi, przestrzeganie zasad poufności,, współpraca z firmami...

Dodane: 2025-06-25
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TELE-FONIKA Kable S.A.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kompleksowa obsługa i wsparcie administracyjne Biura Zarządu Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu w zakresie: prowadzenia kalendarza, umawiania i organizacji spotkań, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów i zarządzanie napływającymi informacjami Obsługa...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Trenkwalder

Twój zakres obowiązków: nadzór nad pracownikami działu rachunkowości, kontrola przestrzegania procedur i poprawności zapisów księgowych, ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym, międzyokresowe rozliczenia kosztów, rezerwy wraz z operacjami w walutach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami. Efektywne zarządzanie procesami kasowymi zgodnie z procedurami firmy. Umiejętności komunikacyjne. Umiejętność efektywnej organizacji własnej pracy. Samodzielność i dokładność. Biegłość w obsłudze komputera. Doświadczenie na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o., Warszawa, ul. Włościańska 52 Wymagania stawiane kandydatom: Wykształcenie wyższe z obszarów: ekonomia, finanse, rachunkowość Min. 5 lat doświadczenia w obszarze finansowo – księgowym Praktyczna znajomość prawa bilansowego oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Lava Group S.C

Przygotowywanie ofert i zamówień Wprowadzanie danych do systemu Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Współpraca z innymi działami Znajomość pakietu Office Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Lava Group S.C

Aktywny kontakt z klientami B2B oraz pozyskiwanie nowych. Realizacja celów sprzedażowych i przygotowywanie ofert. Przygotowanie zamówień i współpraca z innymi działami firmy. Udział w wyjazdach i targach branżowych. Znajomość pakietu Office. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Dobra...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Planowanie i organizacja projektów audytorskich, w tym ustalanie harmonogramu, terminów oraz dobór zespołu Utrzymywanie relacji z klientami na poziomie zarządu i rady nadzorczej Nadzorowanie przebiegu audytów i jakości przygotowywanych raportów Prezentowanie wniosków z audytu i omawianie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Planowanie i organizacja projektów audytorskich, w tym ustalanie harmonogramu, terminów oraz dobór zespołu Utrzymywanie relacji z klientami na poziomie zarządu i rady nadzorczej Nadzorowanie przebiegu audytów i jakości przygotowywanych raportów Prezentowanie wniosków z audytu i omawianie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klaromed Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert na zabudowy meblowe i sprzęt medyczny Tworzenie projektów 3D oraz wizualizacji mebli pod wymiar Współpraca z klientami – od pomiaru po nadzór nad realizacją zamówienia Wyceny, kosztorysy, prowadzenie dokumentacji Bieżąca współpraca z zespołem...