Praca: Asystent / Asystentka ds. PR


Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu aktywizację OzN i zmianę ich postrzegania w polskim społeczeństwie. 

Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko Asystenta lub Asystentki, którzy zasilą rozwijający się zespół odpowiedzialny za realizację działania PR w Fundacji. 

Jeśli czujesz, że to jest obszar, w którym chcesz się rozwijać, a zakres obowiązków oraz wymagania odpowiadają Twoim możliwościom i kwalifikacjom, to napisz do nas. 
Asystent / Asystentka ds. PR
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • współprowadzenie bieżącej komunikacji z mediami oraz aktywne działania na rzecz obecności Fundacji i prowadzonych przez nią projektów w mediach, aktywne budowanie oraz utrzymywanie dobrych i efektywnych relacji z mediami;
  • redakcja informacji prasowych, komunikatów, petycji, oświadczeń oraz realizacja planów komunikacyjnych i marketingowych;
  • współpraca przy działaniach mediowych podczas konferencji i eventów;
  • obsługa strony biura prasowego organizacji oraz kanału X;
  • śledzenie wydarzeń i tematów ważnych dla organizacji;  
  • planowanie i raportowanie działań;
  • wsparcie działań w mediach społecznościowych i kontakt z podmiotami zewnętrznymi;
  • bieżąca współpraca ze specjalistą ds. PR, zespołami projektowymi oraz wsparcie innych pracowników Działu Komunikacji i Promocji w codziennych i niecodziennych wyzwaniach. 
Nasze wymagania:
  • doświadczenie w zakresie public relations i marketingu;
  • obsługa narzędzi pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook);
  • wysokie kompetencje interpersonalne, inteligencja emocjonalna, nastawienie na współpracę;
  • kreatywność i zacięcie dziennikarskie;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • nastawienie się na rozwój, proaktywność oraz doskonalenie własnego warsztatu;
  • rozwinięte kompetencje kulturowe, a także wrażliwość społeczna i empatia.
Dodatkowym atutem będzie:
  • znajomość środowiska osób z niepełnosprawnościami;
  • doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych;
  • doświadczenie w pracy w zakresie social mediów.
Oferujemy: 
  • zatrudnienie na pełny etat – umowę o pracę, umowa zlecenie, B2B;
  • możliwość pracy hybrydowej;
  • pracę w przyjaznym zespole nastawionym na wsparcie i rozwój;
  • możliwość współtworzenia działań o znaczeniu społecznym;
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji oraz realizacji dodatkowych, ciekawych projektów w dziale komunikacji i promocji;
  • dodatkowy urlop na szkolenia;
  • wynagrodzenie: 5133 zł brutto;
  • dodatkowe benefity po okresie próbnym: karta przedpłacona Edenred, pakiet medyczny lub karta Multisport.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: „Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: kontakt@fundacjaavalon.pl Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: iodo@fundacjaavalon.pl.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na powyższe stanowisko, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-12-11
Lokalizacja:
Pracodawca: GlobalPETS

Zakres zadań: Aktualizacja treści na stronie internetowej (wiadomości, wydarzenia, informacje o firmach). Przygotowanie newsletterów: wstawianie nagłówków, zajawki treści, banerów klientów. Wystawianie faktur i obsługa podstawowych procesów administracyjnych. Praca zgodnie z procedurami...

Dodane: 2025-12-04
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

- wsparcie administracyjne Działu Marketingu- pomoc w zamawianiu, ewidencji i dystrybucji materiałów promocyjnych- organizacja wysyłek materiałów firmowych do klientów i partnerów- przygotowywanie prostych prezentacji i materiałów- dbanie o spójność wizerunkową materiałów...

Dodane: 2025-12-03
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przygotowywanie prezentacji i analiz marketingowych. Projektowanie oraz nadzór nad produkcją materiałów merchandisingowych. Wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach. Współpraca z agencjami zewnętrznymi. Zmysł estetyczny i wyczucie designu. Umiejętność tworzenia prezentacji...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.

Opis stanowiska Zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami i budowanie partnerskich relacji biznesowych. Identyfikowanie nowych możliwości rozwoju i realizacji projektów. Koordynacja działań zespołów technicznych oraz nadzór nad podwykonawcami. Kontrola budżetu, raportowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Medicover Fitness & Gym

Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy! ​ Tryb pracy: średnio 120h/msc ​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22 Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj z nami! Wspieranie managera klubu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: widziszwszystko sp. z.o.o

Zakres obowiązków: Poszukujemy osoby, która lubi wyzwania i będzie aktywnie dążyć do realizacji i przekraczania celów sprzedażowych. Twoja praca będzie polegać na aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu własnej bazy kontaktów. W tym celu będziesz sporządzać oferty,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Ihre Mission: Unterstützung der Kunden bei finanziellen Herausforderungen an vorderster Front Finden von Lösungen und Bereitstellung erstklassigen Services Aufbau von Beziehungen und positiven Erfahrungen Zusammenarbeit im Team, um jeden Tag erfolgreich zu gestalten Unsere Anforderunge n: Wen...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Your responsibilities Provide exceptional customer support for the German market Supporting customers with financial challenges on the front line Finding solutions and providing first-class service Building relationships and positive experiences Our requirements Fluency in German (C1) Strong...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz...