Praca: Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta (Opiekun / Opiekunka pacjenta)


Jesteśmy firmą medyczną z ponad 20 letnim doświadczeniem. Od początku istnienia, czyli od powstania w 2000 r. pierwszej Kliniki w Gdańsku, aż do dziś, w sposób szczególny koncentrujemy się na zdrowiu kobiety oraz diagnostyce i leczeniu niepłodności. Jesteśmy w tym ekspertami.

Kliniki Leczenia Niepłodności INVICTA znajdują się w 6 miastach: Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu, Gdyni, Słupsku i Bydgoszczy. W każdym z nich dbamy o zdrowie kobiet. Wszystkich. Bez względu na ich wiek i potrzeby medyczne. Nasze Kliniki tworzą zespoły doświadczonych specjalistów z różnych dziedzin.

INVICTA to też Medyczne Laboratoria Diagnostyczne oferujące diagnostykę laboratoryjną oraz genetyczną.
Inwestujemy w nowe technologie, w tym we własne, autorskie oprogramowanie wspierające pracę kilkuset pracowników - lekarzy, embriologów, diagnostów i tysięcy pacjentów rocznie.
Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta (Opiekun / Opiekunka pacjenta)
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Rajska 10
Czym będziesz zajmował/a się w naszym Zespole?
  • Budowaniem i utrzymywaniem pozytywnych relacji z Pacjentami Kliniki (również zagranicznymi),
  • Obsługą zarówno bezpośrednią, jak i telefoniczną oraz mailową,
  • Umawianiem wizyt oraz udzielaniem informacji o oferowanych usługach,
  • Wspieraniem Pacjentów w przygotowaniu odpowiedniej dokumentacji oraz badań,
  • Prowadzeniem kompletnej dokumentacji medycznej,
  • Przyjmowaniem i rozliczaniem płatności,
  • Pracą w rejestracji oraz pomocą w zadaniach administracyjnych.
Co będzie Ci potrzebne?
  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta, najchętniej w firmie medycznej,
  • Swobodna komunikacja w języku rosyjskim lub/i angielskim na poziomie B2 / C1,
  • Biegła znajomość języka polskiego,
  • Dobra praktyczna znajomość programów Word i Excel oraz zdolności do szybkiego opanowywania nowych aplikacji,
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Pacjentami oraz otwartość na ich potrzeby,
  • Zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków oraz dobra organizacja pracy,
  • Inicjatywa i proaktywność w działaniu,
  • Asertywność i odporność na stres,
  • Wysoka kultura osobista i wyczucie w kontaktach z klientami.
Co oferujemy w zamian?
  • Proces wdrożeniowy, który przygotuje Cię do wykonywania powierzonych obowiązków,
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę renomowanej firmie z branży usług medycznych,
  • Grafik dostosowany do Twoich potrzeb: pracujemy na zmiany; wszystkie niedziele i święta wolne,
  • Przyjazną atmosferę oraz wsparcie zespołu,
  • Szeroki wachlarz dodatków pozapłacowych m.in. karta sportowa na preferencyjnych warunkach, opieka medyczna, pakiet badań laboratoryjnych, korzystne ubezpieczenie NNW Allianz oraz imprezy integracyjne.
Wysyłając do nas zgłoszenie aplikacyjne poprzez Aplikuj lub w inny sposób zgadzasz się na przetwarzanie przez Invicta Management Sp. z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu aplikacyjnym w celu udziału w rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Składając dokumenty aplikacyjne bez wskazania konkretnego stanowiska lub wyrażając zgodę na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych Twoja aplikacja będzie brana pod uwagę w ramach wszystkich procesach rekrutacji organizowanych przez Spółki Invicta.

Działając jako Administrator Twoich danych osobowych, prosimy o zapoznanie się z informacją niezbędną w przypadku zbierania danych osobowych, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO, ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: INVICTA

Czym będziesz zajmował/a się w naszym Zespole? Budowaniem i utrzymywaniem pozytywnych relacji z Pacjentami Kliniki (również zagranicznymi), Obsługą zarówno bezpośrednią, jak i telefoniczną oraz mailową, Umawianiem wizyt oraz udzielaniem informacji o oferowanych usługach, Wspieraniem...

Dodane: 2025-06-16
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

obsługa dokumentów w biurze podróży oraz sprzętów, obsługa systemów rezerwacji i przugotowanie ofert, komunikacja z klientami, współpraca z zespołem, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-18.00. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia:...

Dodane: 2025-05-28
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

obsługa dokumentów w biurze podróży oraz sprzętów, obsługa systemów rezerwacji i przugotowanie ofert, komunikacja z klientami, współpraca z zespołem, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-18.00. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia:...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Poszukujemy energicznej i zorganizowanej osoby na stanowisko Front of House Coordinator, która będzie kluczowym wsparciem dla pracowników biura, gości oraz zespołu operacyjnego. Zakres działań: Zapewnienie profesjonalnego wsparcia pracownikom oraz koordynacja zespołu Front of House...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa klienta przy kasie w sposób uprzejmy i sprawny Przyjmowanie płatności gotówkowych i bezgotówkowych oraz rozliczanie kasy Informowanie klientów o dostępnych promocjach i udogodnieniach Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów w zakresie podstawowych informacji o produktach i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gemini Polska Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Księgowanie wyciągów bankowych. Prowadzenie i uzgadnianie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami. Wykonywanie kompensat otwartych zapisów. Potwierdzanie sald z kontrahentami. Stała współpraca z partnerami biznesowymi i zespołami wewnętrznymi. Wsparcie w bieżących...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Dobre Biuro sp z o.o.

PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 20.000 zł. Brutto| miesiąc| częściowo zależne od wyników (podstawa + prowizja) własna działalność gospodarcza lub zameldowanie w Niemczech (konieczne zatrudnienie pod naszą niemiecką firmą na niemieckich warunkach) Jesteśmy niekwestionowanym...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Utrzymywanie wysokiej jakości i świeżości produktów na dziale mięso i ryby Zapewnianie porządku i prawidłowych oznaczeń cenowych Weryfikacja dat przydatności do spożycia Bezpośrednia obsługa klientów Zaangażowanie i sumienność Komunikatywność i umiejętność nawiązywania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Budowanie pozytywnych relacji z klientami i zespołem. Dbanie o estetyczną i przejrzystą ekspozycję towarów. Uzupełnianie produktów na półkach i ich właściwe oznaczenie. Kontrola terminów przydatności do spożycia zgodnie ze standardami firmy. Profesjonalna obsługa klienta oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Carrefour Polska Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Merytoryczna weryfikacja realizacji planów działań przypisanych do wybranych wskaźników w procesie raportowania. Inicjowanie i nadzorowanie kluczowych projektów z obszaru zrównoważonego rozwoju, praca z operacjami i kluczowymi dla ESG działami centrali....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Dive deep into our client’s platform and become the go-to expert. Deliver top-notch product support, partnering with customers to resolve issues via email and chat. Communicate clearly and effectively with both tech-savvy users and those who are new to the game. Tackle software issues and resolve...