Praca: Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta (Opiekun / Opiekunka pacjenta)


Jesteśmy firmą medyczną z ponad 20-letnim doświadczeniem. Od początku istnienia, czyli od powstania w 2000 r. pierwszej Kliniki w Gdańsku, aż do dziś, w sposób szczególny koncentrujemy się na zdrowiu kobiety oraz diagnostyce i leczeniu niepłodności. Jesteśmy w tym ekspertami.

Kliniki Leczenia Niepłodności INVICTA znajdują się w 6 miastach: Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu, Gdyni, Słupsku i Bydgoszczy. W każdym z nich dbamy o zdrowie kobiet. Wszystkich. Bez względu na ich wiek i potrzeby medyczne. Nasze Kliniki tworzą zespoły doświadczonych specjalistów z różnych dziedzin.

INVICTA to też Medyczne Laboratoria Diagnostyczne oferujące diagnostykę laboratoryjną oraz genetyczną.

Inwestujemy w nowe technologie, w tym we własne, autorskie oprogramowanie wspierające pracę kilkuset pracowników - lekarzy, embriologów, diagnostów i tysięcy pacjentów rocznie.
Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta (Opiekun / Opiekunka pacjenta)
Miejsce pracy: Bydgoszcz, Jagiellońska 109
Jakie będą Twoje zadania?
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Pacjentami – zarówno polskimi, jak i zagranicznymi – tak, aby czuli się u nas komfortowo i bezpiecznie.
  • Obsługa Pacjentów w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i mailowym – odpowiadanie na pytania, udzielanie informacji oraz wspieranie w każdej sytuacji.
  • Umawianie wizyt oraz przedstawianie oferty usług medycznych w sposób jasny i profesjonalny.
  • Wspieranie Pacjentów w przygotowaniu odpowiedniej dokumentacji i badań – tak, aby cały proces leczenia przebiegał sprawnie.
  • Prowadzenie kompletnej i zgodnej z procedurami dokumentacji medycznej.
  • Przyjmowanie oraz rozliczanie płatności.
  • Praca w rejestracji oraz aktywne wspieranie zespołu w bieżących zadaniach administracyjnych.
Co będzie Ci potrzebne?
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta – najlepiej w firmie medycznej.
  • Swobodna komunikacja w języku rosyjskim lub/i angielskim na poziomie B2/C1.
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Dobra praktyczna znajomość programów Word i Excel oraz łatwość w przyswajaniu nowych systemów i aplikacji.
  • Umiejętność budowania pozytywnych, opartych na zaufaniu relacji z Pacjentami oraz otwartość na ich potrzeby.
  • Zaangażowanie, dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji codziennych zadań.
  • Inicjatywa, proaktywne podejście oraz gotowość do wychodzenia z pomocnymi rozwiązaniami.
  • Asertywność i odporność na stres w sytuacjach wymagających elastyczności i spokoju.
  • Wysoka kultura osobista, takt i wyczucie w kontakcie z Pacjentem.
Co oferujemy w zamian?
  • Profesjonalne wdrożenie – otrzymasz pełne wsparcie na starcie: przemyślany proces onboardingowy przygotuje Cię do nowych obowiązków krok po kroku.
  • Stabilne zatrudnienie – oferujemy umowę o pracę w renomowanej firmie z branży medycznej, cieszącej się zaufaniem Pacjentów i pracowników.
  • Pracujemy zmianowo, ale wszystkie niedziele i święta masz wolne.
  • Zespół, na który możesz liczyć – tworzymy przyjazne, wspierające środowisko pracy, w którym dobra atmosfera naprawdę ma znaczenie.
  • Benefity, które robią różnicę – zapewniamy szeroki pakiet dodatków pozapłacowych, w tym:
    • kartę sportową na preferencyjnych warunkach,
    • prywatną opiekę medyczną,
    • pakiet badań laboratoryjnych,
    • korzystne ubezpieczenie NNW w Allianz,
    • udział w wydarzeniach i imprezach integracyjnych.
Wysyłając do nas zgłoszenie aplikacyjne poprzez Aplikuj lub w inny sposób zgadzasz się na przetwarzanie przez Invicta Management Sp. z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu aplikacyjnym w celu udziału w rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Składając dokumenty aplikacyjne bez wskazania konkretnego stanowiska lub wyrażając zgodę na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych Twoja aplikacja będzie brana pod uwagę w ramach wszystkich procesach rekrutacji organizowanych przez Spółki Invicta.

Działając jako Administrator Twoich danych osobowych, prosimy o zapoznanie się z informacją niezbędną w przypadku zbierania danych osobowych, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO, ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ STAN-MED Sp. z o.o.

Obsługa pacjenta. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, Wykształcenie: średnie zawodowe, Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera. Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat). Wymagania inne: Znajomość języka angielskiego na poziomie B -...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: POLMED S.A.

Twoim zadaniem będzie : obsługa pacjentów, zarówno telefoniczna, jak i osobista, zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, obsługa programu do rejestracji pacjentów oraz archiwizacja dokumentacji medycznej. Warunki współpracy: ¾ etatu lub pełen etat (30-40h) umowa zlecenie Wymagania:...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Medicover Stomatologia

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Stomatologia

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją Pomagaj innym: oferujemy wsparcie przez telefon, e-mail lub czat. Twoja pomoc będzie niezastąpiona!...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Dbanie i przygotowanie ekspozycji towarów w sklepie zgodnie ze standardami marki AGATA S.A.; Nadzór nad poprawną ekspozycją towarów; Współpraca z Dekoratorem Regionalnym. Od kandydatów oczekujemy: Zainteresowania aranżacją wnętrz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Novotel Warszawa Centrum

Twoja misja Bycie ambasadorem hotelu. Towarzyszenie gościom hotelowym w aktywny i bezpośredni sposób podczas ich pobytu w hotelu. Tworzenie doświadczenia wyjątkowej obsługi i spersonalizowanych usług będących dla gości źródłem satysfakcji. Nawiązanie trwałych relacji, animowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Telefoniczna i mailowa obsługa użytkowników urządzeń do pomiaru glukozy we krwi Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z urządzeniami Dbałość o najwyższy poziom obsługi klienta Realizacja celów jakościowych i wskaźników satysfakcji klienta Bardzo dobra...