Praca: Asystent / Asystentka ds. Marketingu (relacje z Klientami, administrowanie procesami biznesowymi)


BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 166 krajach i zatrudniamy blisko 120 000 Ekspertów i Specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.
Asystent / Asystentka ds. Marketingu (relacje z Klientami, administrowanie procesami biznesowymi)
Miejsce pracy: Katowice
Twój zakres obowiązków
  • tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące)
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług
  • bezpośredni kontakt z klientami w celu uzyskania potrzebnych informacji
  • regularna współpraca z zespołami linii biznesowych oraz firmami zagranicznymi z sieci BDO
  • zaangażowanie w implementację i rozwój nowych usług oferowanych klientom
  • udział w przeprowadzaniu procedur z zakresu zgodności z regulacjami (m.in. procesowanie zapytań dotyczących niezależności, uzupełnianie formularzy akceptacji klienta i zlecenia, formularzy AML)
Nasze wymagania
  • wykształcenie wyższe — preferujemy ekonomię, administrację, zarządzanie, finanse i rachunkowość
  • wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i analizy informacji
  • umiejętność pracy w zespole, skrupulatność i terminowość w wykonywaniu obowiązków
  • dociekliwość, otwartość na zdobywanie i pogłębianie wiedzy merytorycznej oraz proaktywne podejście do swojej roli w zespole
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej w dynamicznym, wymagającym środowisku
  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (min. B2), pozwalająca na poprawną komunikację o charakterze biznesowym
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w firmach konsultingowych
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wsparcie doświadczonego zespołu
  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej Medicover
  • dofinansowanie karty sportowej Multisport
  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie Unum
  • pracę w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia
  • liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich w ramach „Akademii BDO” (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym)
  • możliwość uczestnictwa w szkoleniach merytorycznych oferowanych przez spółkę BDO Solutions
  • program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszych tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się
  • jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju
  • program rekomendacji pracowników
  • spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe
Administratorem danych jest BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawa 02-676, Postępu 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. możliwy jest pod adresem e-mail: auditor@bdo.pl
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

obsługa dokumentacji firmowej i dbałość o jej prawidłowy obieg, przygotowywanie zestawień, raportów oraz pism wewnętrznych, wsparcie administracyjne zespołów w bieżących zadaniach, współpraca z różnymi działami w zakresie organizacyjnym i biurowym, dbanie o poprawność i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ISS Polska

Zakres obowiązków: Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja zgodnie z obowiązującymi procedurami. Przygotowywanie pism, zestawień i dokumentów niezbędnych do realizacji zadań działu. Tworzenie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne. Wsparcie innych działów w realizacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Główne zadania: sporządzanie planów dydaktycznych zgodnie z zatwierdzonym programem nauczania na poszczególne kierunki, sporządzanie harmonogramów zajęć i rezerwacja sal dydaktycznych, aktualizacja planów dydaktycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, współpraca z jednostkami...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Arti-Bau sp. z o.o.

Zadania: Wsparcie pracy biura w codziennych zadaniach administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (ubezpieczenia, leasing, najem, telekomunikacja) Obsługa rachunków bankowych – przygotowywanie przelewów i kontrola wpływów Księgowanie wyciągów bankowych w systemie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zagajnik"

Wymiar etatu: pełny etat Rodzaj umowy: umowa o pracę ( zgodnie z art. 25 K. p. ) Wykształcenie: preferowane kierunki ekonomiczne Opis stanowiska: Odpowiedzialność za wprowadzanie do systemu finansowego faktur kosztowych oraz pozostałych dowodów wewnętrznych. Aktywny udział w procesie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Niro Sp. z o.o.

Szukamy pracownika bufetu z głową pełną pomysłów, odpowiedzialnego i zaangażowanego w powierzone zadania. Do naszego zespołu poszukujemy osoby kreatywnej i samodzielnej, która chce współtworzyć przestrzeń pełną dobrej atmosfery i pysznego smaku. Zakres obowiązków: obsługa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Niro Sp. z o.o.

Szukamy Kierownika bufetu z głową pełną pomysłów, odpowiedzialnego i zaangażowanego w powierzone zadania. Do naszego zespołu poszukujemy osoby kreatywnej i odpowiedzialnej do prowadzenia bufetu, która chce współtworzyć przestrzeń pełną dobrej atmosfery i pysznego smaku. Zakres...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.

Główne zadania: realizacja zamówień klientów, wystawiane dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów, ścisła współpraca z innymi działami m.in. działem handlowym, planowania produkcji, magazynem, budowanie trwałych relacji z klientem. Oczekiwania: preferowane...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy obsługa kasy fiskalnej dbałość o właściwą ekspozycję produktów oraz monitorowanie terminów przydatności do spożycia Oczekujemy od Ciebie: dyspozycyjności (praca w systemie 2-zmianowym)...