Praca: Asystent / Asystentka ds. biurowych i handlowych


IN-BEAR sp. z o.o. to renomowany dystrybutor łożysk ślizgowych, który w swojej ofercie zgromadził materiały łożyskowe o wszechstronnym zastosowaniu w bardzo wielu gałęziach przemysłu. W ciągłej sprzedaży mamy kilkadziesiąt typów łożysk ślizgowych – od tulei bimetalicznych, poprzez tuleje ze spieków żelaza czy tuleje brązowe, po łożyska z wielu odmian tworzyw sztucznych. Jesteśmy również autoryzowanym dystrybutorem światowego lidera w produkcji łożysk ślizgowych – firmy GGB, która znana jest z innowacyjności.

Asystent / Asystentka ds. biurowych i handlowych
Miejsce pracy: Gdynia
Opis stanowiska
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz ewidencjonowanie dokumentów
  • Przygotowanie dokumentów, prezentacji i raportów
  • Koordynacja i monitorowanie działalności biura
  • Kontrola dokumentacji handlowej i administracyjnej
  • Realizacja zamówień i koordynacja dostaw
  • Współpraca z zespołem handlowym i obsługą klienta
  • Utrzymywanie porządku i organizacja pracy w biurze
  • Nadzór nad terminami i harmonogramami
  • Współtworzenie polityki firmy i wdrażanie jej na poziomie biurowym
Wymagania:
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Umiejętności organizacyjne i zarządzanie czasem
  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych i oprogramowania komputerowego (w tym pakietu Microsoft Office w stopniu dobrym i bardzo dobrym)
  • Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Zdolność do pracy w zespole i współpracy z ludźmi
  • Skrupulatność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
  • Kreatywność, samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji w ramach powierzonych zadań
  • Proaktywność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów
  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym pozwalającym prowadzić korespondencję i rozmowy handlowe (B2)
  • Umiejętność obsługi klientów i budowania relacji biznesowych
  • Dyspozycyjność i gotowość do pracy
  • Pozytywne podejście i zaangażowanie w pracę
  • Znajomość pakietu ERP Comarch Optima Handel
Mile widziane:
  • Znajomość zagadnień mechaniki
Oferujemy:
  • Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
  • Praca od poniedziałku do piątku
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Brak dress code’u
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu; Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji; Obsługa gości zewnętrznych; Rezerwacje podróży służbowych; Koordynacja dostępności sal konferencyjnych;...

Dodane: 2025-11-03
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów Przygotowywanie spotkań i...

Dodane: 2025-11-03
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie. Tworzenie i aktualizacja...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Fivocs Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Udzielanie wsparcia technicznego pierwszej i drugiej linii dla użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych w języku włoskim Rejestrowanie, kategoryzowanie i priorytetyzowanie zgłoszeń w systemie ticketingowym Współpraca z działami technicznym w celu zapewnienia...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Grupa Pascal

Twój zakres obowiązków Nadzór pedagogiczny nad działalnością placówki. Zatrudnianie kadry pedagogicznej. Rozliczanie czasu pracy podległej kadry. Nadzór nad prawidłową realizacją programów nauczania. Nadzór nad organizacją i bieżącym funkcjonowaniem placówki. Organizacja i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung. Bereitstellung von Informationen zu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Mir sueched e motivierte Persoon, wo 1-Stern-Qualität bringt und gärn mit Mönsche i Schwyzertüütsch schwatzt. Verstanden? Dann bist du bei uns genau richtig! Deine Aufgaben: Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Odbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat. Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych. Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach. Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania problemu klienta. Udzielanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BAIC

Zakres obowiązków: Wspieranie i koordynowanie sprzedaży samochodów poprzez sieć dealerską Wspieranie i koordynowanie sprzedaży produktów finansowych i ubezpieczeniowych poprzez sieć dealerską Realizacja założonych celów związanych ze sprzedażą w powierzonym obszarze, udział w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Dla naszego klienta, firmy produkcyjnej z branży piekarniczej prowadzimy rekrutację na stanowisko: Kierownika ds. jakości (k/m) Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za kompleksowe zarządzanie jakością w zakładzie produkcyjnym, obejmujące zarówno obszary produkcji, jak i systemów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi. Od kandydatów oczekujemy: Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych; Umiejętności pracy...