Praca: Asystent / Asystentka ds. Badań Klinicznych i Administracji


Ogłoszenie numer: 9504805, z dnia 2025-02-19

Klient portalu Praca.pl

 

Asystent / Asystentka ds. Badań Klinicznych i Administracji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie obiegiem dokumentacji i informacji w obszarze badań klinicznych
  • Nadzór nad archiwizacją dokumentów oraz umów
  • Wsparcie Kierownika w procesie start-up badań klinicznych
  • Koordynowanie studium wykonalności (feasibility)
  • Organizacja działań PR związanych z budowaniem wizerunku
  • Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach administracyjnych

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowana administracja)
  • Min. roczne doświadczenie w administracji badań klinicznych
  • Znajomość ICH GCP oraz pakietu MS Office
  • Dobra znajomość języka angielskiego (mowa i pismo)
  • Umiejętność zarządzania dokumentacją i dbałość o szczegóły
  • Doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych i działań PR – mile widziane

Oferujemy

  • Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia
  • Pakiet dodatków pozapłacowych (ZFŚS)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKP CARGO S.A.

Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Współpraca przy kompleksowej obsłudze administracyjno- organizacyjnej Zarządu, sekretariatu i spotkań biznesowych Prowadzenie terminarza spotkań Członka Zarządu i Zarządu Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Dbałość o...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie kierownika działu operacyjnego Przygotowywanie zestawień, raportów, prezentacji i analiz Współpraca z firmami zewnętrznymi Udział w realizacji projektów Praca w systemach SAP Zdolności analityczne Znajomość MS Office, głównie Excel Komunikatywna znajomość języka angielskiego

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami Współpraca...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Grupa Pascal

Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowych oraz operacyjnych. Koordynowanie kilku projektów jednocześnie/multizadaniowość. Prowadzenie kampanii reklamowych, projektowanie i zarządzanie działaniami reklamowymi w różnych kanałach, takich jak media społecznościowe, radio....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Greatgastro Sp. z o.o.

pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie długotrwałej relacji handlowej z klientem, odpowiedzialność za cały proces sprzedaży, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie nowych zamówień. chęci do pracy, zapał, sumienność,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Greatgastro Sp. z o.o.

pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie długotrwałej relacji handlowej z klientem, odpowiedzialność za cały proces sprzedaży, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie nowych zamówień. chęci do pracy, zapał, sumienność,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Greatgastro Sp. z o.o.

pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie długotrwałej relacji handlowej z klientem, odpowiedzialność za cały proces sprzedaży, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie nowych zamówień. chęci do pracy, zapał, sumienność,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ECOL Sp. z o.o.

Miejsce pracy Rybnik w okresie próbnym, docelowo cała Polska + zagranica Dołączając do zespołu będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż środków smarnych i jej intensyfikację, a także: zarządzanie, nadzór i opiekę handlowo–techniczną klientów, rozwojem nowych aplikacji i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Pełnienie funkcji Project Manager na projektach z branży budowlanej i nieruchomości związanymi z budownictwem branży logistycznej, biurowej, handlowej i zamieszkania zbiorowego w zakresie wznoszenia obiektów przebudów, remontów, aranżacji, audytów technicznych Due Diligence, przygotowania...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością. Nadzór nad procesami przyjęcia, magazynowania i dystrybucji produktów leczniczych. Prowadzenie działań korygujących i zapobiegawczych w razie wykrytych niezgodności. Efektywne zarządzanie kryzysowe, w tym wycofywanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Miejsce pracy: Warszawa Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla...