Praca: Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)


Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Wrocław



Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!

Twoje zadania
  • Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp.
  • Współpraca z kolegami z różnych działów
  • Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług
  • Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich
  • Aktualizacja i przygotowywanie zestawień/ raportów itp..
  • Możliwość wsparcia aktualnych projektów (w razie potrzeby)
Twój profil
  • Wykształcenie ekonomiczne
  • Mile widziane doświadczenie asystenckie lub na innym stanowisku w administracji
  • Różnorodne zadania
  • Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność & dokładność
  • Dobra znajomość j. niemieckiego
  • Mile widziane zainteresowanie techniczne
  • Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy
  • Onboarding & stały rozwój
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration"
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje
  • Premie uznaniowe
  • Zdrowie w miejscu pracy
  • Ekspansja
  • Program poleceń pracowniczych
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: STRABAG PFS

Zadania: wsparcie działań biura - działu serwisu prace administracyjne, kontakt z klientem prowadzenie bieżącej dokumentacji serwisowej pomoc w rozliczaniu prac techników i firm zewnętrznych Wymagania: 3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziana znajomość języka...

Dodane: 2024-09-18
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Termedia Sp. z o.o.

Pomoc organizacyjna i biurowa w dziale organizacji szkoleń i konferencji , Współpraca i pomoc menadżerowi prowadzącemu event, Obsługa administracyjna działu, Współpraca, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami i wykładowcami. Mile widziane doświadczenie zawodowe w firmach eventowych...

Dodane: 2024-09-17
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: NES Fircroft

Obowiązki: Ogólna obsługa biura sekretariatu Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą przedsiębiorstwa Nadzór nad obiegiem dokumentów i informacji w firmie Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych Tłumaczenie tekstów Koordynacja sal konferencyjnych i obsługa...

Dodane: 2024-09-16
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami Prace administracyjne i organizacyjne Współp raca z innymi działami Twój profil Wykształcenie ekonomiczne Doświadczenie na...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Wawel SA

Zakres obowiązków Współtworzenie i odpowiedzialność za kreowanie, wdrażanie i optymalizowanie strategii rozwoju kanału sprzedaży online firmy Wawel poprzez sklep online i marketplace’y Opracowanie i kontrola kalendarza promocyjnego dla zarządzanego obszaru kanału e-commerce Kontrola...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Wawel SA

Zakres obowiązków Bieżąca koordynacja procesu sprzedaży w ramach kanału własnego (sklep internetowy) i kanałów zewnętrznych (marketplace) Obsługa zamówień oraz klientów w e-sklepie Wawel SA Śledzenie najnowszych trendów e-marketingowych oraz proponowanie nowych rozwiązań Rozwój...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Opis stanowiska Serdecznie zapraszamy Cię do naszego zespołu w Concentrix Lublin! :) Jesteśmy stabilną firmą na rynku międzynarodowym, a w Lublinie działamy z sukcesem od 10 lat i wciąż się rozwijamy. Jeśli chcesz rozwijać się razem z nami - aplikuj śmiało, a my znajdziemy projekt...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Foundever

(Remote Work) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Concentrix

Obsługa zapytań klientów poprzez odpowiedzi dostosowane do ich potrzeb. Zarządzanie interakcjami wielokanałowymi (90% email, 10% rozmowy). Rozwój umiejętności i nauka obsługi oprogramowania usprawniającego życie klientów. Promowanie wysokiej jakości doświadczeń marki dla klientów....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

(Remote Work) Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

Remote Work from the territory of whole Poland Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best...