Praca: Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)


Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Wrocław



Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!

Twoje obowiązki:
  • Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów.
  • Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług.
  • Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów.
  • Tworzenie i aktualizowanie raportów.
  • Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb.
Szukamy osoby, która:
  • Ma wykształcenie ekonomiczne.
  • Posiada doświadczenie administracyjne lub asystenckie (mile widziane).
  • Zna język niemiecki na dobrym poziomie.
  • Potrafi świetnie się zorganizować i dba o szczegóły.
  • Zna MS Office, szczególnie Excel.
  • Mile widziane – zainteresowanie tematyką techniczną.
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy.
  • Onboarding & stały rozwój.
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje.
  • Premie uznaniowe.
  • Zdrowie w miejscu pracy.
  • Ekspansja.
  • Program poleceń pracowniczych.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-09-29
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Urząd Dozoru Technicznego

Do Twoich zadań należeć będzie: Zarządzanie infrastrukturą i środkami transportu stanowiącymi własność UDT oraz wynajmowanymi z wyłączeniem sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych oraz wyposażenia pomiarowo - badawczego. Dbałość i rozwój infrastruktury UDT....

Dodane: 2025-09-25
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości PKP S.A. , podejmowanie działań mających na celu przygotowanie nieruchomości do wszczęcia procesu uwłaszczeniowego, Współpracę z właściwymi organami administracji...

Dodane: 2025-09-05
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa „ELEKTROCIEPŁOWNIK"

Opis stanowiska: przygotowywanie rozliczeń za wodę, ścieki i centralne ogrzewanie, prowadzenie spraw członkowskich i mieszkaniowych, współpraca z biurem rachunkowym w zakresie dokumentacji, sporządzanie deklaracji dotyczących odpadów komunalnych, wystawianie zaświadczeń dla kancelarii...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sodexo Polska Spółka z o. o.

Zakres obowiązków: Należyte utrzymywanie w czystości tzn. obszarów sanitarnych i publicznych Zarządzanie i organizacja pracy zespołu sprzątającego Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz standardów jakościowych Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: HR Solutions Group Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami firmy. Prowadzenie rejestrów VAT oraz terminowe przygotowywanie JPK, deklaracji podatkowych (CIT, VAT) oraz dokumentacji podatkowej. Analiza zapisów na kontach księgi...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: FOB-Decor Sp. z o.o.

Czym będziesz się zajmować? Utrzymywaniem i rozwijaniem relacji z obecnymi klientami firmy. Pozyskiwaniem nowych klientów oraz budowaniem długofalowych relacji biznesowych. Realizacją ambitnych celów sprzedażowych oraz negocjowaniem warunków współpracy. Tworzeniem ofert handlowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: e-work HR Company Poland

Zakres obowiązków: wdrażanie, realizacja i monitorowanie standardów medycznych, procedur i instrukcji, ścisła współpraca z personelem medycznym i lekarskim, zapewnienie właściwego doboru personelu pod kątem kompetencji i kwalifikacji, nadzór nad dokumentacją administracyjną i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: POLPHARMA S.A.

Zadania: Praca na markach HCP Bieżąca analiza sytuacji rynkowej, konkurencji, obecnych trendów i zachowań konsumenckich. Kreowanie strategii marketingowej dla wybranych marek HCP (tworzenie marketing mix w kanałach tradycyjnych i alternatywnych, pozycjonowanie, kreacje). Efektywne wprowadzanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Responsibilities Manage and coordinate the CEO’s calendar (meetings, business trips, events). Handle email and phone correspondence in English, including drafting responses and prioritizing tasks. Prepare documents, presentations, and short reports for the CEO. Provide administrative and...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...