Praca: Asystent / Asystentka ds. administracji


Asystent / Asystentka ds. administracji
Wrocław



Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!

Twoje zadania:
  • Zarządzanie wszystkimi obowiązkami administracyjnymi (korespondencja, terminy, organizacja biura, zamówienia).
  • Współpraca międzydziałowa.
  • Kontakt z zewnętrznymi firmami i dostawcami.
  • Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach.
  • Tworzenie i aktualizacja zestawień i raportów.
  • Wsparcie projektów, w razie potrzeby.
 
Twój profil:
  • Wykształcenie ekonomiczne.
  • Doświadczenie w pracy administracyjnej czy asystenckiej mile widziane.
  • Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność i dokładność.
  • Dobra znajomość j. niemieckiego i MS Office, szczególnie Excel.
  • Zainteresowania techniczne będą dodatkowym atutem.
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy
  • Onboarding & stały rozwój
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration"
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje
  • Premie uznaniowe
  • Zdrowie w miejscu pracy
  • Ekspansja
  • Program poleceń pracowniczych
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY

DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: bieżący kontakt z kandydatami w celu procedowania dokumentacji rekrutacyjnej (forma: spotkania bezpośrednie, spotkania on-line, kontakt telefoniczny i mailowy w języku angielskim), obsługa administracyjna kandydatów na studia...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Commercium World Contract Carpet Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Odpowiedzialność za wizerunek firmy. Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem sekretariatu i biura. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, mailami oraz telefonami. Przygotowywanie dokumentów. Zapewnienie sprawnej komunikacji i obiegu dokumentów w firmie....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Niro Sp. z o.o.

przygotowanie i ewidencjonowanie umów z mieszkańcami, gospodarka magazynowa DS i kuchni, praca z programami do tego dedykowanymi, zaopatrzenie DS w niezbędne środki higieniczne, czystości, eksploatacyjne, itp., dbałość o dobry wizerunek DS, administrowanie sekretariatem DS, załatwianie...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Legal House poland sp z o.o.

Opis stanowiska: Obsługa prawna spółki (udzielanie bieżącego wsparcia prawnego dla różnych działów spółki, opracowywanie i opiniowanie dokumentów wewnętrznych, w tym regulaminów, procedur oraz polityk spółki, weryfikacja zgodności działań spółki z obowiązującymi przepisami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Prowadzenie wykładów oraz przygotowywanie materiałów szkoleniowych i informacyjnych z zakresu form, metod i organizacji pracy doradczej. Organizacja szkoleń. Prowadzenie analizy potrzeb szkoleniowych kadr doradczych. Udział w realizacji organizowanych szkoleń dla doradców. Udział w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu

- obsługa kasy fiskalnej- obsługa działu mięsnego- dbanie o porządek na sali sprzedaży- dbanie o ekspozycję towarów Wymagania konieczne: Zawód: Kasjer handlowy Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne: [Inne] : - okres próbny – 3 miesiące- zatrudnienie od zaraz: TAK- wynagrodzenie +...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Carework Plus Sp. z o.o.

Twoje obowiązki: Aktywne prowadzenie działań sprzedażowych i rekrutacyjnych zarówno w terenie, jak i zdalnie lub bezpośrednio w naszym biurze w Gliwicach. Pozyskiwanie nowych kontaktów oraz partnerów biznesowych. Wymyślanie i wdrażanie innowacyjnych strategii rekrutacji w sektorze...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie

Sprzedaż i prezentacja produktów naszego wyrobu, dobry kontakt z klientem, współpraca z grupą, częste wyjazdy na targi Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wykształcenie: zasadnicze branżowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Węgorzewie

dostosowany do umiejetności montowania maszyn cnc (przygotowywanie elementów do malowania) Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: chęć do pracy Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej

Przygotowywanie sprawozdań i raportów, telefoniczna obsługa klienta, obsługa korespondencji, prowadzenie firmowych social mediów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office) Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Przasnyszu

Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: komunikatywność Wymagania inne: [Inne] : Nasze...