Praca: Asystent / Asystentka ds. Administracji


P R I M O S T POŁUDNIE Sp. z o.o. z siedzibą w Będzinie (ul. Odkrywkowa 91, 42-504 Będzin), prężnie rozwijająca się w branży drogowo-mostowej spółka zatrudni:

Asystent / Asystentka ds. Administracji
MIEJSCE  PRACY: Będzin
Opis stanowiska:
  • Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych.
  • Współpraca i kontakt z partnerami biznesowymi, w tym zamawianie i koordynowanie prac podwykonawców.
  • Zarządzanie komunikacją w firmie: obsługa maila i telefonów.
  • Zarządzanie dokumentacją: kontrola przepływu, poufność oraz przygotowanie i prowadzenie korespondencji.
  • Organizacja spotkań oraz przygotowywanie raportów i prezentacji.
  • Prowadzenie działań promocyjnych firmy, w tym obsługa profilów w mediach społecznościowych.
  • Dbanie o zapasy materiałów biurowych i sprawne funkcjonowanie biura.
Wymagania:
  • Wyższe wykształcenie, preferowane w administracji lub zarządzaniu.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, 
  • Umiejętność priorytetyzacji zadań.
  • Zdolności analityczne, kreatywność i samodzielność.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi mediów społecznościowych.
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i zdolność pracy pod presją czasu.
  • Prawo jazdy kat. B.
Dodatkowe kwalifikacje mile widziane:
  • Znajomość branży budowlanej i przepisów prawnych związanych z budownictwem.
  • Znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego.
  • Doświadczenie w pracy z oprogramowaniami CRM i ERP.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę i konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Możliwość uczestnictwa w interesujących projektach.
  • Szkolenia i rozwój zawodowy.
  • Dofinansowanie do kursów i szkoleń.
Na przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).”
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Vimap Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków bezpośrednia, telefoniczna oraz e-mailowa obsługa sekretariatu i gości biura w języku polskim i angielskim, wstępna obsługa dokumentacji księgowej, obsługa dokumentacji biurowej oraz korespondencji (elektronicznej i tradycyjnej), organizacja spotkań i wyjazdów...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie terminową korespondencją z organami państwowymi i samorządowymi. Przygotowywanie odpowiedzi i zarządzanie korespondencją. Prowadzenie spraw administracyjno-biurowych. Organizacja przepływu informacji i dokumentów. Obsługa klientów. Dbanie o wizerunek sekretariatu i gabinetu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie sekretariatem. Sortowanie i dystrybucja korespondencji, rejestrowanie wysyłek według procedur. Obsługa rozmów telefonicznych. Ewidencjonowanie dokumentów zgodnie z normami firmy. Zapewnienie efektywnego obiegu informacji. Przestrzeganie regulaminów i zasad firmy. Komunikacja z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A.

Opis stanowiska: Zarządzanie sekretariatem Spółki. Sortowanie i przyjmowanie korespondencji. Obsługa rejestrów pism. Organizacja wysyłki korespondencji. Obsługa telefoniczna i informacyjna. Obsługa osób odwiedzających firmę. Wymagania: Wysoka kultura osobista. Znajomość pakietu MS...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: KLIMEK I KLIMEK Sp z o.o. SK

obsługa klientów i architektów (drzwi, szafy i kuchnie) opieka nad bieżącymi zleceniami wykonywanie ofert i opieka nad nimi praca w zespole poczucie estetyki kultura osobista dyspozycyjność zaangażowanie w pracę firmie łatwość nawiązywania kontaktów sumienność i odpowiedzialność...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and support the customer needs. Foster enduring...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Primost Południe Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych. Współpraca i kontakt z partnerami biznesowymi, w tym zamawianie i koordynowanie prac podwykonawców. Zarządzanie komunikacją w firmie: obsługa maila i telefonów. Zarządzanie dokumentacją:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Cukiernia P. Chojecki

Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe Technologia żywności, Biotechnologia lub pokrewne; znajomość norm HACCP, IFS; samodzielność, umiejętność kreatywnego myślenia, zaangażowanie; otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia; dobra organizacja pracy własnej i umiejętność...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ADF AUTO Spółka z o.o.

Twój zakres obowiązków Sprzedaż nowych samochodów dostawczych IVECO; Aktywne pozyskiwanie Klientów w terenie; Obsługa Klientów zgodnie ze standardami jakościowymi; Budowanie długotrwałych relacji z Klientem; Przygotowywanie ofert handlowych zgodnie z obowiązującymi standardami;...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ADF AUTO Spółka z o.o.

Twój zakres obowiązków sprzedaż części i akcesoriów samochodowych, bezpośrednia obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami, pozyskiwanie nowych klientów utrzymywanie partnerskich relacji z dotychczasowymi klientami nadzorowanie procesów sprzedaży, wystawianie dokumentów...