Praca: Asystent / Asystentka ds. administracji


Asystent / Asystentka ds. administracji
Wrocław



Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!

Twoje zadania:
  • Zarządzanie wszystkimi obowiązkami administracyjnymi (korespondencja, terminy, organizacja biura, zamówienia).
  • Współpraca międzydziałowa.
  • Kontakt z zewnętrznymi firmami i dostawcami.
  • Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach.
  • Tworzenie i aktualizacja zestawień i raportów.
  • Wsparcie projektów, w razie potrzeby.
 
Twój profil:
  • Wykształcenie ekonomiczne.
  • Doświadczenie w pracy administracyjnej czy asystenckiej mile widziane.
  • Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność i dokładność.
  • Dobra znajomość j. niemieckiego i MS Office, szczególnie Excel.
  • Zainteresowania techniczne będą dodatkowym atutem.
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy
  • Onboarding & stały rozwój
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration"
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje
  • Premie uznaniowe
  • Zdrowie w miejscu pracy
  • Ekspansja
  • Program poleceń pracowniczych
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych. Nasze oczekiwania: Wykształcenie średnie; Preferowane doświadczenie w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie w pracach biurowo-administracyjnych. Weryfikacja i opiniowanie decyzji administracyjnych. Analiza dokumentacji projektowej. Archiwizacja dokumentów. Zainteresowanie nieruchomościami i procesami inwestycyjnymi. Umiejętność obsługi programów biurowych takich jak Word i Excel....

Dodane: 2025-02-22
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przygotowywanie raportów z akcji promocyjnych oraz tworzenie na ich podstawie komunikacji wewnętrznej. Tworzenie i ujednolicanie prezentacji biznesowych w programie PowerPoint. Wsparcie działań marketingowych i trade marketingowych. Kompletowanie i ewidencjonowanie dokumentacji niezbędnej do...

Dodane: 2025-02-21
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie terminarzem spotkań Zarządu, dbałość o sprawną organizację czasu pracy kluczowych osób w firmie. Organizacja spotkań biznesowych zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych – przyczynisz się do kreowania pozytywnego wizerunku firmy. Efektywne zarządzanie obiegiem...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Medicover Stomatologia

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: zarządzanie zespołem pracowników – lekarzy, asystentek, higienistek, recepcjonistek, techników radiologów motywowanie i rozwój zespołu oraz rekrutacja budowa pozytywnej kultury organizacyjnej pełna odpowiedzialność za...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Roca Pool - Spa Sp. z o.o.

Jeżeli posiadasz: Wykształcenie średnie techniczne (preferowane), Doświadczenie w pracy na produkcji lub na podobnym stanowisku, Znajomość dokumentacji jakościowej kontroli i badań, Umiejętność obsługi sprzętu kontrolno – pomiarowego, Praktyczną znajomość pakietu MS Office, Dobrą...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Well Fitness

Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Procesowanie dokumentów w systemie elektronicznego obiegu dokumentów. Księgowanie dokumentów kosztowych w systemie finansowo-księgowym. Sprawdzanie poprawności księgowań na przydzielonych kontach weryfikując je z dokumentem źródłowym....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: MOJ S.A.

Zarządzanie pracą Działu i podległych pracowników; Zapewnienie wymaganego poziomu jakości wytwarzanych produktów; Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów jakościowych w ramach procesu ciągłego doskonalenia; Tworzenie/optymalizacja procesów/procedur kontroli jakości oraz dbanie o ich...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Dekor-Art-Serwis Sp. z o.o.

Utrzymywanie kontaktów z klientami osobistych i telefonicznych. Wyjazdy do klientów na wyznaczonym obszarze. Umiejętności interpersonalne i otwartość. Zdolność do prowadzenia rozmów handlowych. Umiejętność pracy na platformie Windows. Prawo jazdy.

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Lumel S.A.

Zadania na stanowisku pracy: budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej w celu efektywnej realizacji celów sprzedażowych na rynku PL, inicjowanie i koordynowanie działań w celu zwiększenia potencjału obecnych rynków i zdobywania nowych, budowanie długotrwałych relacji z klientami,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: VRG S.A.

Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa Klienta, aktywna sprzedaż naszych produktów, dbanie o ekspozycję towaru, budowanie pozytywnego wizerunku marki. Dołącz do nas jeśli: łatwo nawiązujesz kontakty, a praca z ludźmi i możliwość pomocy sprawia Ci radość, lubisz pracę...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Budimex SA

Twoje przyszłe zadania: planowanie, organizacja i kontrola realizacji robót - elementów betonowych na kontraktach w całej Polsce - elementy wykonywane metodą ślizgową przy wykorzystaniu dedykowanej do tego maszyny oraz brygady (zasoby Budimex),​ prowadzenie robót zgodnie z harmonogramem...