Praca: Asystent / Asystentka Biura Zarządu / Asystent / Asystentka Inżyniera Kontraktu


Wspieramy naszych Klientów na każdym etapie inwestycji – od koncepcji, przez projekt, nadzór nad realizacją, aż po odbiory i okres gwarancji.


Nasze doświadczenie obejmuje projekty infrastrukturalne, budynki kubaturowe oraz obiekty o szczególnych wymaganiach, w tym szpitale oraz te objęte ochroną konserwatorską. Zawsze działamy w interesie Inwestora – rzetelnie, skutecznie i z pełnym zaangażowaniem.

Asystent / Asystentka Biura Zarządu / Asystent / Asystentka Inżyniera Kontraktu
Miejsce pracy: Warszawa, Targówek
Nr ref.: AZ/ODR/VI/2025

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie administracyjne  Zarządu oraz Biura Inżyniera Kontraktu. Poszukujemy osoby skrupulatnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej, gotowej do pracy w zróżnicowanym środowisku projektowym.

  • Obsługa korespondencji oraz obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Wsparcie w opracowywaniu i archiwizacji dokumentacji kontraktowej.
  • Obsługa administracyjna zespołu inżyniera kontraktu: przygotowywanie raportów, zestawień i harmonogramów.
  • Nadzór nad terminowym obiegiem dokumentów między stronami kontraktu.
  • Współpraca z wykonawcami, inwestorem i jednostkami administracji publicznej.
  • Nadzór nad flotą samochodową (prowadzenie ewidencji, przeglądy, dokumentacja).
  • Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami (komunikacyjne, majątkowe, OC, itp.).
Zgłoś się jeśli masz:
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane administracja, zarządzanie, logistyka, budownictwo).
  • Doświadczenie w pracy administracyjnej powyżej 2 lata.
  • Doświadczenie w obsłudze flot samochodowych lub ubezpieczeń – mile widziane.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i dokładność.
  • Umiejętność pracy z dokumentacją techniczną i urzędową.
  • Szukamy kandydata o wysokiej kulturze osobistej, umiejącego słuchać i pracować zespołowo.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata - mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku budowlanym w biurze Inżyniera Kontraktu lub dla GDDKiA - znajomość branży budowlanej.
  • Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych aplikacji internetowych m.in. Zoom, Dropbox, Teams.
  • Samodzielność i bardzo dobrą organizację pracy.
  • Sumienność pozytywne nastawienie do nauki i przejmowania nowych obowiązków.
  • Gotowość do rozpoczęcia pracy od zaraz.
Oferujemy:
  • Możliwość rozwoju zawodowego w zróżnicowanym środowisku projektowym.
  • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu.
  • Udział w ciekawych inwestycjach o znaczeniu regionalnym i krajowym.
  • Nowoczesne narzędzia pracy.
  • Pracę na pełny etat na umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy biura, koordynacja działań promocyjnych w Dziale Zakupów, monitoring działań konkurencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów (w tym ich sprawdzanie,...

Dodane: 2025-06-27
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: LST-Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu, Obsługa korespondencji: poczta, e-mail, telefon, Zarządzanie dokumentacją i jej archiwizacja, Organizacja kalendarza spotkań, Współpraca z różnymi działami w firmie, Asystowanie w obszarze kadr i HR, Zarządzanie...

Dodane: 2025-06-26
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

koordynowanie kalendarza spotkań członków zarządu organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych, przygotowanie podróży służbowych, obsługa korespondencji, utrzymywanie kontaktów z kluczowymi partnerami zewnętrznymi, przestrzeganie zasad poufności,, współpraca z firmami...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Ewa Jach Biuro Rachunkowe

Prowadzenie książki przychodów i rozchodów, rozliczanie ryczałtu, obliczanie podatku dochodowego od osób fizyczych, VAT. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne: Umiejętność obsługi komputera, mile widziana umiejętność obsługi programów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

Księgowość Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość Wymagania dodatkowe: Uprawnienia: elastyczność Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BRZEZINACH

Księgowy Wymagania konieczne: Zawód: Księgowy Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: INWIND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Księgowanie dokumentów zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi. Sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT i sprawozdań finansowych. Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz rozliczeń finansowych. Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz rozliczeń międzyokresowych....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EMPORIUM ESTATE II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych Wspólnot Mieszkaniowych w systemie Słoń. Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych deklaracji. Zarządzanie dokumentacją księgową i jej archiwizacja. Wymagania konieczne: Zawód: Księgowy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Mirosław Momot - Warsztat Samochodowy „MOMOT” Blacharstwo, Mechanika Pojazdowa, Lakiernictwo

Prowadzenie ksiąg rachunkowych, ewidencjonowanie operacji finansowych, sporządzanie sprawozdań finansowych, rozliczanie podatków oraz obsługa dokumentacji finansowej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: komunikatywność Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: WFG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

koordynowanie firmy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany Uprawnienia: doświadczenie zawodowe Wymagania inne: mile widziane osoby z wykształceniem/doświadczeniem w zawodach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI w Obornikach

Szczegóły w załączniku:https://bip.umoborniki.nv.pl/a,21263,nabor-na-stanowisko-kierownika-wydzialu-spraw-obywatelskich-urzedu-miejskiego-w-obornikach.html Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Szczegóły w...