Praca: Asystent / Asystentka Biura i Zarządu


Ogłoszenie numer: 10088281, z dnia 2025-07-31

Ekologus Sp.z o.o.

Jesteśmy ekspertami w ochronie środowiska, którzy realizują złożone i strategiczne projekty dla kluczowych firm przemysłowych – zarówno z polskim, jak i zagranicznym kapitałem.

Pomagamy naszym klientom spełniać najwyższe standardy środowiskowe. Wspieramy ich w zgodności z dynamicznie zmieniającymi się przepisami ochrony środowiska. Tworzymy innowacyjne rozwiązania, które realnie wpływają na zrównoważony rozwój. 

Asystent / Asystentka Biura i Zarządu

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

 

Opis stanowiska

  • Administrowanie Recepcją:
  • Archiwizacja dokumentów
  • Zamawianie materiałów biurowych zgodnie z bieżącymi zapotrzebowaniem pracowników;
  • Zarządzanie korespondencją i dokumentacją przychodzącą i wychodzącą ze spółki:
  • Redagowanie pism urzędowych, pełnomocnictw, wniosków, protokołów (do wysyłanej dokumentacji);
  • Przygotowywanie dokumentacji w języku obcym dla partnerów zagranicznych (samodzielnie lub zlecając tłumaczowi);
  • Prowadzenie rejestru umów, ubezpieczeń (firmy, sprzętu, pojazdów, itd.) i kart gwarancyjnych; umów leasingowych lub kredytowych, umów z podmiotami świadczącymi usługi na rzecz spółki i fundacji;
  • Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu;
  •  Monitorowanie płatności faktur sprzedażowych, komunikacja telefoniczna z Klientem, wysyłanie monitów w ramach standardów windykacji miękkiej;
  • Wsparcie w przygotowaniu do realizacji usługi szkoleniowej: obsługa zamówień, oferta szkoleniowa, przygotowywanie materiałów szkoleniowych.

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (np. administracja, zarządzanie, marketing, ochrona środowiska lub pokrewne)
  • Doświadczenie na stanowisku Office Managera lub administracji biurowej
  • Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta, najlepiej w branży B2B
  • Doświadczenie związane ze szkoleniami (organizacja, sprzedaż) lub produktami z zakresu ochrony środowiska (np. sorbentami)
  • Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), urządzeń biurowych oraz systemów CRM (mile widziane)
  • Znajomość programów typu Canva, Notion, iFirma
  • Umiejętność samodzielnej pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku pracy
  • Umiejętność planowania priorytetów i doskonała organizacja pracy
  • Proaktywne podejście do identyfikowania i rozwiązywania bieżących problemów operacyjnych
  • Wysoka kultura osobista.
  • Prawo jazdy: kategoria B 

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitowy
  • Pracę stacjonarną
  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w branży z 36-letnim stażem
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Realny wpływ na własny rozwój zawodowy - udział w szkoleniach i eventach organizowanych przez Pracodawcę,
  • Ambitną, miłą i przyjazną atmosferę pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Ścisła współpraca z Prezesem Zarządu, w tym: prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie i rozliczanie podróży służbowych, pilnowanie realizacji zadań, redagowanie pism Prowadzenie biura Rady Strategicznej (opracowywanie programu posiedzeń, protokołowanie,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: FUH BA SYSTEM Gdańsk

Zakres obowiązków: Kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach administracyjnych i organizacyjnych. Zarządzanie kalendarzem spotkań, korespondencją oraz dokumentacją Zarządu. Organizacja i koordynacja podróży służbowych, w tym rezerwacja biletów i zakwaterowania....

Dodane: 2025-08-02
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Asian Automotive Distribution Center

ZADANIA Koordynacja spotkań i przygotowywanie niezbędnych materiałów Zarządzanie kalendarzem lidera i codziennymi obowiązkami Obsługa korespondencji, zarządzanie dokumentacją, w tym raporty i umowy Organizacja podróży służbowych i wydarzeń korporacyjnych Obsługa kluczowych instytucji...

Dodane: 2025-08-01
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Będziesz odpowiedzialny/a za: Codzienne wsparcie Dyrektorów Zarządzających w działaniach operacyjnych i organizacyjnych – od planowania po realizację. Organizację spotkań, warsztatów i zebrań – w tym przygotowywanie agendy, prowadzenie notatek oraz tworzenie podsumowań i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Kreatywna Banda

Planowanie i realizacja działań marketingowych; Działania marketingowe w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram itp.); Konfiguracja i nadzorowanie kampanii (google ads, meta itp.); Dbanie o aktualność i spójność treści reklamowych; Przygotowywanie materiałów reklamowych;...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Transgourmet Polska Sp. z o.o. / Selgros Cash&Carry

Twój zakres obowiązków rozpoznawanie potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo kulinarne dedykowane Klientom z branży HoReCa, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń, wspieranie działań Doradców Klienta oraz KAM, rozwijanie oferty asortymentowej, dbanie o dobry wizerunek firmy. Nasze...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach. Nasze wymagania komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Benefit Systems SA

Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta wewnętrznego i sprawia Ci to przyjemność? Szybko przyswajasz wiedzę związaną z obsługą systemów i jesteś w stanie pracować na kilku systemach jednocześnie? Wiesz w jakim programie znajdziesz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Benefit Systems SA

Na rozgrzewkę kilka pytań Kontakt z drugim człowiekiem powoduje u Ciebie wzrost poziomu endorfin? Doskonale radzisz sobie z wieloma zadaniami w tym samym czasie? Pakiet MS Office nie kryje przed Tobą wielu tajemnic i potrafisz go wykorzystać w codziennych zadaniach? Komunikatywność i dobra...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: ER Group

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie szczegółowej analizy rynku krajowego i zagranicznego w kontekście usług transportowych Rozwijanie bazy klientów poprzez aktywne działania sprzedażowe Rozwój współpracy z pozyskanymi klientami oraz tworzenie długotrwałych relacji Skuteczne...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Dussmann Polska Sp.z o.o.

Twój zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynowanie realizacją usług porządkowych w sposób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec Klienta Zarządzanie podległym zespołem Nadzór nad gospodarką materiałowo – sprzętową Kontakt z podwykonawcami Kontrola kosztów operacyjnych...