Praca: Asystent / Asystentka Administracyjna


Jesteśmy dużą, stabilną firmą, działającą w branży meblowej. Budujemy ogólnopolską sieć sprzedaży, dzięki ludziom, którzy tworzą Abrę.
 
Poszukujemy ludzi z pasją, iskierką w oku, chęcią do zmian i przekraczania własnych granic, pełnych energii, z którymi po prostu chce się przebywać. Dla nas nie jest najważniejszy przebieg Twojego zatrudnienia, ale Ty sam – Twoja chęć do pracy i Twoje cenne doświadczenie życiowe.
 
Zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji na stanowisko:
Asystent / Asystentka Administracyjna
Miejsce pracy: Kraków, ul. Wadowicka 8A
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie.
  • Zainteresowanie administracją biurową lub księgowością.
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office.
  • Samodzielność, systematyczność i dobra organizacja pracy.
  • Pozytywne nastawienie i chęć do nauki nowych rzeczy.
Zadania:
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych.
  • Nadawanie i wysyłanie listów oraz przesyłek kurierskich.
  • Archiwizowanie dokumentów firmowych.
  • Współpraca z działem księgowości.
  • Zamawianie artykułów biurowych, spożywczych i wyposażenia.
  • Redagowanie pism służbowych.
  • Kontakt telefoniczny i e-mailowy z kontrahentami.
  • Współpraca przy gospodarce odpadami.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę.
  • Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
  • Codzienną możliwość nauki i rozwój w otwartym zespole.
  • Wsparcie od doświadczonych kolegów i koleżanek.
  • Nowoczesne narzędzia pracy.
Benefity:
  • Stabilne warunki zatrudnienia

  • Normatywny czas pracy

  • Możliwość rozwoju i awansu wewnętrznego

  • Rabaty na asortyment sklepu Abra

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa gości identyfikuje cel ich wizyt, kieruje do odpowiednich osób. Rejestruje wizyty gości krajowych, zagranicznych oraz pracowników i podwykonawców w systemie kontroli dostępu. Analizuje i klasyfikuje dane związane z pobytami gości zagranicznych, wprowadza je do systemu. Tworzy...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

Opis stanowiska: Zarządzanie sprawami administracyjno-handlowymi, w tym tworzenie ofert, umów oraz dokumentacji do urzędów. Opracowywanie raportów i zestawień. Kontakty z firmami transportowymi oraz klientami (telefonicznie i mailowo). Wystawianie i zarządzanie dokumentacją BDO....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Commercium World Contract Carpet Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Odpowiedzialność za wizerunek firmy. Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem sekretariatu i biura. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, mailami oraz telefonami. Przygotowywanie dokumentów. Zapewnienie sprawnej komunikacji i obiegu dokumentów w firmie....

Dodane: 2025-05-01
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Organizacja zajęć dydaktycznych w placówce. Rekrutacja i wsparcie dla nauczycieli. Nadzór nad kadrami i działaniem szkoły. Sprawdzanie realizacji programów nauczania. Zarządzanie dokumentacją szkolną zgodnie z prawem oświatowym. Implementacja planu rozwoju szkoły. Utrzymywanie...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łasku

wg programu stazu, Fundusz Unijny Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zduńskiej Woli

Prowadzenie ksiąg rachunkowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami oraz z pracownikami, rozliczenie sprzedaży na sklepach, sprawdzenie i dekretowanie przyjęć faktur surowców i materiałów do produkcji, rozlicznie i księgowanie kosztów Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

budowanie długotrwałych relacji z klientami w placówkach edukacyjnych (szkoły językowe, szkoły ponadpodstawowe, uczelnie) organizację i prowadzenie prezentacji oraz szkoleń promujących ofertę wydawnictwa w placówkach edukacyjnych organizację i prowadzenie spotkań i prezentacji online i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

budowanie długotrwałych relacji z klientami w placówkach edukacyjnych (szkoły językowe, szkoły ponadpodstawowe, uczelnie) organizację i prowadzenie prezentacji oraz szkoleń promujących ofertę wydawnictwa w placówkach edukacyjnych organizację i prowadzenie spotkań i prezentacji online i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

Koordynowanie codziennej pracy biura, obsługa e-mail, sporządzanie pism. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

-Odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej,-Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie,-Przygotowywanie i redagowanie pism, przygotowywanie zestawień,-Obsługa oraz archiwizacja dokumentacji-Wystawianie i sprawdzanie faktur,-Obsługa klienta.Miejsce Pracy-...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie

Przygotowywanie potrzebnej dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych, znajomość pakietu MsOffice, współpraca z kontrahentami, obługa poczty elektronicznej i tradycyjnej, archiwizacja dokumentów. Praca związana z gospodarką odpadami Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

- aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami;- wyszukiwanie inwestycji związanych z branżą hotelarską i gastronomiczną;- przygotowywanie ofert techniczno - handlowych;- prowadzenie Crm Monitoring kontaktów;- prowadzenie negocjacji...