Praca: Agent Nieruchomości


Czy marzysz o pracy, która daje Ci niezależność, nieograniczone możliwości zarobkowe i realny wpływ na Twoją przyszłość? Dołącz do RE/MAX Dream Living, globalnej marki w branży nieruchomości, i rozwijaj swoją karierę jako Agent Nieruchomości!

Biuro Nieruchomości "RE/MAX Dream Living" to jeden z liderów międzynarodowego rynku - już od ponad 50 lat pośredniczymy w najmie, kupnie i sprzedaży nieruchomości. Biuro mieści się w Warszawie Marymont - Kaskada.

Fajni ludzie, miła atmosfera - bez wyścigu szczurów.

Poszukujemy zarówno osób mających doświadczenie w zawodzie pośrednika nieruchomości, jak i takich, które chcą się tego zawodu nauczyć.

Od naszych współpracowników oczekujemy współpracy i uczciwości. Wiedzę merytoryczną i praktyczną - pozwalającą wykonywać z powodzeniem pracę pośrednika przekażemy Pani/Panu w trakcie trwania szkolenia. Dla nas ważna jest Twoja osobowość i predyspozycje zawodowe. ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY :-)
Agent Nieruchomości
Miejsce pracy: Warszawa, Bielany, Marymont
Co otrzymasz jako Doradca Klienta ds. Nieruchomości RE/MAX?
  • Wiedzę, która da Ci możliwość pracowania TYLKO na umowach ekskluzywnych, tzw. na wyłączność
  • Międzynarodowe certyfikowane szkolenie, dzięki któremu będziesz profesjonalnym, skutecznym agentem nieruchomości przeprowadzającym transakcje na światowym poziomie
  • Certyfikowane szkolenia uzupełniające i zaawansowane, dzięki którym będziesz mógł rozwijać się jeszcze szybciej i zarabiać jeszcze więcej
  • Wsparcie doświadczonego mentora, na którego zawsze będziesz mógł liczyć
  • Wsparcie administratora biura, który pomoże Ci w prowadzeniu dokumentacji biurowej
  • Rozpoznawalność – jako agent RE/MAX już od samego początku Twojej działalności będziesz wyróżniał się z tłumu, co też daje Ci przewagę nad innymi mniejszymi agencjami
  • Przejrzystą ścieżkę kariery – otrzymasz jasne zasady, wskazówki, jak możesz zbudować swoją karierę w branży nieruchomości
  • Możliwość współpracy z agentami nieruchomości na całym świecie, dzięki czemu będziesz miał możliwość pozyskania nieruchomości z całego świata
  • Wsparcie technologiczne – światowy system CRM, i wiele innych lokalnych systemów i narzędzi, które dadzą Ci dostęp do baz ofert międzynarodowych i lokalnych, a także będą dla Ciebie dużym wsparciem w sprzedaży
  • Wsparcie marketingowe – gotowe szablony do budowania własnej marki na rynku, a także do promocji pozyskanych nieruchomości
Zakres obowiązków:
  • Pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długotrwałych relacji
  • Kompleksowa obsługa transakcji kupna, sprzedaży i wynajmu nieruchomości
  • Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów
  • Organizowanie prezentacji nieruchomości oraz negocjowanie warunków transakcji
  • Współpraca z zespołem i rozwój swojej sieci kontaktów
Wymagania:
  • Silna motywacja do pracy i samodzielność
  • Umiejętność budowania relacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Gotowość do nauki i rozwoju zawodowego
  • Komunikatywność oraz zdolności negocjacyjne
  • Otwartość na prowadzenie działalności gospodarczej
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-03-29
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Aktywne poszukiwanie klientów zainteresowanych najmem lub dzierżawą nieruchomości Przygotowywanie dokumentacji i przeprowadzanie postępowań dotyczących oddania nieruchomości w najem lub dzierżawę Negocjowanie warunków oraz przygotowywanie umów najmu i dzierżawy Zapewnienie ciągłości...

Dodane: 2025-03-28
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Tekton Capital sp. z o.o.

Podział czasu pracy: 60% Spotkania z klientami 40% Praca w biurze Jeżeli jesteś osobą, która: Interesuje się rynkiem nieruchomości oraz zagadnieniami finansowymi Potrafi efektywnie realizować swoje plany życiowe Ma zdolność do ustalania priorytetów i szeregowania zadań Posiada...

Dodane: 2025-03-28
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Tekton Capital sp. z o.o.

Podział czasu pracy: 60% Spotkania z klientami 40% Praca w biurze Jeżeli jesteś osobą, która: Interesuje się rynkiem nieruchomości oraz zagadnieniami finansowymi Potrafi efektywnie realizować swoje plany życiowe Ma zdolność do ustalania priorytetów i szeregowania zadań Posiada...

Dodane: 2025-03-28
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Tekton Capital sp. z o.o.

Podział czasu pracy: 60% Spotkania z klientami 40% Praca w biurze Jeżeli jesteś osobą, która: Interesuje się rynkiem nieruchomości oraz zagadnieniami finansowymi Potrafi efektywnie realizować swoje plany życiowe Ma zdolność do ustalania priorytetów i szeregowania zadań Posiada...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Synergy Construction Poland

Job Description: Monitor and ensure construction quality aligns with quality standards. Conduct quality inspections for construction activities. Prepare and share daily quality reports with management. Oversee the implementation of quality standards during the construction process. Assist in the...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce

Zadania Pro-aktywne działanie, polegające na rekrutowaniu partnerów i pozyskiwaniu funduszy: analiza rynku i opracowanie strategii pozyskiwania partnerów (korporacji, dużych i średnich firm) opracowanie miesięcznych i rocznych planów swojej pracy w ramach strategii rekrutacji firm i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

Wsparcie przy realizacji projektów:- podstawowe prace biurowe,- składanieprojektów budowlanych do pozwolenia na budowę,- sporządzanie i składanie pism w sprawie uzgodnień i opini dot. projektów budowlanych,- archiwizacja dokumentacji projektowej,- współpraca z projektantami. Wymagania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera MS Office- Word Excel, e-mail Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

przygotowanie stanowiska pracy do sprzedaży produktów piekarniczych, cukierniczych, obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

- Tworzenie anotacji obrazowych do szkoleń modeli Sztucznej Inteligencji, czyli rozróżnianie i etykietowanie obiektów takich jak osoby, samochody, tablice rejestracyjne oraz inne.- Weryfikowanie obiektów już oznaczonych przez modele uczenia maszynowego lub innych pracowników.- Analiza i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

obsługa ceremonii pogrzebowej, transport osób zmarłych, praca na terenie Lubina i okolic Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: prawo jazdy kat. B Wymagania inne: wymagane prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, mile widziane doświadczenie

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: [Inne] : Nasze wymagania:aktualne orzeczenie o...