Praca: Agent Działu Retencji


GCC7 Services Ltd to miejsce pracy dla doświadczonych, zdeterminowanych i ambitnych Agentów Działu Retencji, poszukujących satysfakcjonującej kariery i stylu życia.

Jesteśmy firmą outsourcingową specjalizującą się w zarządzaniu działaniami strategicznymi takimi jak usługi finansowe i relacje z klientami.
 
Poszukujemy agenta działu retencji z doświadczeniem B2B i B2C, aby tworzyć długoterminowe, oparte na zaufaniu relacje z naszymi klientami.

Rolą agenta działu retencji jest nadzorowanie i budowanie portfela klientów, rozwijanie nowych transakcji od istniejących klientów oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży.

Agenci Retencji odpowiadają również na zapytania klientów i identyfikują nowe możliwości biznesowe oraz transakcje pomiędzy obecnymi klientami. Na tym stanowisku będziesz współpracować z interdyscyplinarnymi zespołami wewnętrznymi (w tym z Działem Obsługi Klienta i Sprzedażą), aby poprawić całą jakość obsługi klienta.
 
Jeśli znasz się na zarządzaniu kontem, doskonale rozumiesz komunikację z klientem, rozumiesz zachowania konsumentów i masz charakter sprzedawcy, chętnie Cię poznamy. W idealnym przypadku kandydaci na to stanowisko będą wiedzieć, jak osiągnąć ambitne cele sprzedażowe indywidualne i całego zespołu.
 
Agent Działu Retencji
Miejsce pracy: Malta, St. Julians
TWOJE OBOWIĄZKI: 
  • Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z kontami twoich klientów.
  • Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. 
  • Budowanie zaufania doradców z kluczowymi klientami. 
  • Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy naszych rozwiązań zgodnie z potrzebami i celami klientów. 
  • Rozwijanie nowego biznesu z nowymi/istniejącymi klientami.
  • Osiąganie i przekraczanie ustalonych dziennych i miesięcznych celów.
  • Sprostanie trudnym żądaniom klientów lub w razie potrzeby rozwiązywanie konfliktów.
WYMAGANIA:
  • Biegła znajomość języka polskiego, umiejętność komunikacji w mowie i piśmie.
  • Minimum rok doświadczenia w sprzedaży telefonicznej.
  • Umiejętności negocjacyjne umożliwiające zawieranie umów w celu maksymalizacji zysków.
  • Wcześniejsze doświadczenie zawodowe na stanowisku Account Manager/ Specjalista ds. Obsługi Klienta/ Agent Działu Retencji lub o podobnej roli. 
  • Sprawdzona umiejętność łączenia wielu projektów związanych z zarządzaniem kontami jednocześnie, tym samym zachowując dużą dbałość o szczegóły. 
  • Doskonałe umiejętności słuchania, negocjacji i prezentacji.
  • Chęć relokacji na Maltę.
  • Umiejętność pracy w zespole, w stresie oraz żetelne wykonywanie swoich obowiązków. 
  • Zaraźliwy entuzjazm, charyzma i umiejętność sprzedaży siebie.
KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY: 
  • Stałe wynagrodzenie podstawowe.
  • Konkurencyjny, miesięczny system prowizyjny.
  • Pakiet relokacyjny: zwrot za przelot i wstępne zakwaterowanie.
  • Pełne przeszkolenie i głęboka wiedza na temat światowych rynków finansowych.
  • Wesołe, międzynarodowe środowisko, ~300 pracowników w ogromnym biurze na otwartym piętrze.
  • Cotygodniowe świadczenia żywnościowe (stosowane po trzymiesięcznym stażu pracy).
  • Lokalne zniżki w różnorodnych okolicznych kawiarniach, siłowniach.
  • Hojne budżety motywacyjne ze wspaniałymi nagrodami, konkursami i zajęciami poza siedzibą firmy!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: SIG Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Doradztwo techniczne w zakresie nowoczesnych rozwiązań wentylacyjnych i klimatyzacji Rozwój sprzedaży wentylacji, klimatyzacji i izolacji technicznej na rynku lokalnym Realizowanie planów sprzedaży Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami i partnerami...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Aktywna sprzedaż i doradztwo produktowe w zakresie portfolio firmy – sprzętu medycznego Budowanie silnej pozycji marki i oferty produktowej na terenie północno-zachodniej części województwa śląskiego oraz Opola Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: m-PLAY

Zakres obowiązków Sprzedaż biznesowych produktów i usług operatora Play Aktywne pozyskiwanie Klientów Biznesowych Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie usług...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: m-PLAY

Zakres obowiązków Sprzedaż biznesowych produktów i usług operatora Play Aktywne pozyskiwanie Klientów Biznesowych Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie usług...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Fabe Polska Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie badań laboratoryjnych materiałów budowlanych Pobieranie próbek z budowy oraz ich przygotowywanie do analizy Dokumentacja i raportowanie wyników badań Kontrola jakości materiałów zgodnie z normami i specyfikacjami technicznymi Współpraca z zespołem w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Fabe Polska Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie badań laboratoryjnych materiałów budowlanych Pobieranie próbek z budowy oraz ich przygotowywanie do analizy Dokumentacja i raportowanie wyników badań Kontrola jakości materiałów zgodnie z normami i specyfikacjami technicznymi Współpraca z zespołem w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Bridgestone SSC

Tasks: Support in RTR processes such as journal entries posting, balance sheet reconciliations, fixed assets accounting, month-end closing, intercompany reconciliations, and report preparation Post and verify the correctness of accounting entries Participate in departmental projects and...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: EBS Spółka Akcyjna

Zakres obowiązków: Koordynacja i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem podległych placówek Kontrola, analiza oraz optymalizacja wyników sprzedaży Dbałość o standardy sieci, jakość usług oraz wizerunek firmy Zarządzanie personelem – rozwój podległych pracowników, motywowanie,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: RESPOL Export - Import Sp. z o.o.

Oczekiwania: znajomość lokalnych rynków w branży grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej, prawo jazdy kat. B i kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami, umiejętność pozyskiwania klientów z rynku oraz nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych, umiejętność przygotowania ofert...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: RESPOL Export - Import Sp. z o.o.

Oczekiwania: znajomość lokalnych rynków w branży grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej, prawo jazdy kat. B i kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami, umiejętność pozyskiwania klientów z rynku oraz nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych, umiejętność przygotowania ofert...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: RESPOL Export - Import Sp. z o.o.

Oczekiwania: znajomość lokalnych rynków w branży grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej, prawo jazdy kat. B i kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami, umiejętność pozyskiwania klientów z rynku oraz nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych, umiejętność przygotowania ofert...