Praca: Administrator handlowy


Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Administrator handlowy
Miejsce pracy: Marki
Twoje główne zadania:
  • Kontakt z klientami zarówno krajowymi, jak i międzynarodowymi
  • Przyjmowanie, procesowanie i potwierdzanie zamówień, a także ich monitorowanie aż do momentu dostawy
  • Koordynacja dostaw i fakturowanie
  • Archiwizacja dokumentów sprzedażowych oraz aktualizacją cenników i danych klientów w systemie
Wymagania:
  • Minimum trzy lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Wyższe wykształcenie
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excela, oraz systemu SAP
Pracodawca oferuje:
  • Umowę zlecenie, po okresie próbnym umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Szkolenia, nauka języka angielskiego
  • Karta Multisport
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sun Chemical Sp. z o.o.

Główne obowiązki na tym stanowisku to: Obsługa zagranicznych i krajowych kontrahentów firmy; Przyjmowanie, wprowadzanie do systemu i potwierdzanie zamówień oraz obsługa zapytań od klientów, zgodnie z przyjętymi procesami i standardami; Koordynacja dostaw oraz nadzór nad procesem...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Słowianka Sp. z o.o.

Wymagania: bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (w mowie i piśmie) – warunek konieczny minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku znajomość specyfiki współpracy z dostawcami z Azji i Europy ( min. różnica czasowa) umiejętność analitycznego myślenia...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: FAINA LIFESTYLE Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Codzienne wsparcie w Dziale Zakupów w prowadzonych projektach Tworzenie raportów, analiz oraz zestawień na potrzeby Działu Zakupów Administrowanie bazą danych dotyczącą dostawców oraz towarów Kontakt z obecnymi dostawcami firmy Zapewnienie jakości danych...

Dodane: 2025-02-23
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przygotowywanie i wysyłanie zamówień do klientów. Wyceny farb proszkowych oraz zarządzanie KPI. Obsługę podstawowych programów komputerowych. Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i magazynie. Biegła znajomość obsługi komputera oraz MS Office. Umiejętność obsługi urządzeń...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: RECRU.TO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych. Badanie potrzeb klientów i dostosowywanie ofert do ich wymagań. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami. Prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Obsługa posprzedażowa. Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Aon

What the day will look like Promptly reviews and acts with urgency in establishing initial and subsequent contact with all parties and key stakeholders. Providing quality customer service and ensure file quality, timely coverage analysis and communication with insured based on application of policy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.

Zakres obowiązków: Tworzenie szczegółowych ofert i kosztorysów, które staną się podstawą naszych przyszłych inwestycji, Prowadzenie bazy zamówień i jej ciągła aktualizacja, monitorowanie zmian w zamówieniach, przygotowywanie ofert przetargowych,, analiza dokumentacji przetargowej,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa połączeń przychodzących Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. C1) Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe Otwartość w relacjach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of Portuguese (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of French (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills in...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.

Zakres obowiązków: Zarządzanie realizacją umów budowlanych zgodnie z harmonogramem i budżetem, Prowadzenie, nadzorowanie i koordynacja robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i zasadami BHP, Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała współpraca z przedstawicielami...