Praca: Administrator / Administratorka Systemów Produkcyjnych


Administrator / Administratorka Systemów Produkcyjnych
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko!
  • Raportowanie produkcji i wprowadzanie danych w ramach wszystkich programów i systemów produkcyjnych: SAP, Nanocode, MES, AiM etc.
  • Weryfikacja poprawności raportowania produkcji i wprowadzanych danych
  • Raportowanie danych dotyczących pracowników stałych i tymczasowych
  • Weryfikacja poprawności rejestracji danych pracowniczych
  • Prowadzenie działań administracyjnych i utrzymaniowych w celu niezawodnej i wydajnej eksploatacji systemów produkcyjnych
  • Ścisła współpraca z Zespołami Logistyki Zakładowej, Wsparcia Linii Produkcyjnych oraz ekspertami wewnętrznymi w zakresie digitalizacji narzędzi i wdrażania innych usprawnień
  • Archiwizacja dokumentów i inne prace administracyjno-biurowe
  • Wsparcie procesów inwentaryzacji i przygotowań do audytów wewnętrznych i zewnętrznych
Zobacz, czego oczekujemy od pracowników na tym smakowitym stanowisku. Oto nasza mieszanka wymagań!
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe we wprowadzaniu i raportowaniu danych dotyczących procesów produkcyjnych
  • Znajomość systemów ERP
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Pozytywne nastawienie i zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz rzetelność i samodzielność
  • Dbałość o jakość pracy oraz nastawienie na pracę zespołową
  • Chęć rozwoju oraz podnoszenie kwalifikacji
  • Dyspozycyjność do pracy w systemie 3-zmianowym
Poznaj smaki naszych benefitów. To mnóstwo wyjątkowych pyszności!
  • doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
  • ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
  • słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników,
  • masaże i konsultacje lekarskie na terenie firmy,
  • zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
  • dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
  • wolontariat pracowniczy, drużyny sportowe i CSR,
  • dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce, świeże owoce i warzywa – podane na tacy:),
  • jedyna taka oferta: swobodny dostęp do produktów i nowości Wedla, zniżki w sklepiku firmowym oraz Pijalniach Czekolady Wedel,
  • możliwość zdobycia uprawnień do obsługi maszyn,
…i wiele więcej. Sprawdź TUTAJ!

 

Wgryź się w zestaw warunków dla pracowników:
  • Stabilne zatrudnienie w na podstawie umowy o pracę, na początku okres próbny
  • Praca na pełen etat, zgodnie z wyznaczonym harmonogramem
  • Godziny zmian to: 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00
  • W zależności od obszaru, praca w systemie 2-zmianowym, 3-zmianowym lub 4-brygadowym, także w weekendy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz:
    • premia miesięczna uzależniona od realizacji wskaźników
    • dodatki za oddelegowanie
    • dodatki za pracę w nocy
    • dodatki za pracę w niedzielę i święta
Dbamy o dostępność i równe szanse na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby podczas procesu, poinformuj o tym w CV lub podczas rozmowy telefonicznej.
Więcej na: wedel.pl/kariera
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gemini Polska Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur, zamówień oraz umów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, zawieranie umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych, zaopatrzenie bieżące aptek stacjonarnych w odpowiednie materiały eksploatacyjne oraz biurowe, kontakt z urzędami w zakresie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Praca biurowa-Obsługa administracyjna biura, wsparcie działów administracji, obsługa klientów, wprowadzanie korespondencji, przygotowywanie pism, wyjazdy do urzędów.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-170 Łaziska...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: FABE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: koordynacja i zarządzanie administracyjne biurem dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji firmowej i kadrowej weryfikacja i przekazywanie do odpowiednich działów firmy dokumentacji kontraktowej i finansowej ewidencja i archiwizowanie dokumentacji współpraca z kierownikami...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera

referenta/specjalisty w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i obsługą administracyjno – gospodarczą nieruchomości, planowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników obsługi, prowadzenie spraw...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: SERVICE JOBS sp. z o.o.

Oferujemy: Umowę o pracę lub zlecenie (sam decydujesz) Atrakcyjne wynagrodzenie (5500-6500 zł brutto) oraz premie uznaniowe Pakiety medyczne Zniżkę pracowniczą w wysokości 25% Miłą atmosferę w pracy Wymagamy: Książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych lub chęci jej wyrobienia...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: SERVICE JOBS sp. z o.o.

Oferujemy: Umowę o pracę lub zlecenie (sam decydujesz) Atrakcyjne wynagrodzenie (5500-6500 zł brutto) oraz premie uznaniowe Pakiety medyczne Zniżkę pracowniczą w wysokości 25% Miłą atmosferę w pracy Wymagamy: Książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych lub chęci jej wyrobienia...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: BNP Paribas Bank Polska S.A.

Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Asseco Data Systems S.A.

Zadania: kompleksowe zarządzanie produktem na każdym etapie jego cyklu życia, planowanie oraz terminowa realizacja projektów i zadań, tworzenie i prowadzenie prezentacji multimedialnych, dbanie o nieustanny rozwój produktu i dostosowywanie go do potrzeb rynku, monitorowanie zgodności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BNP Paribas Bank Polska S.A.

Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji. Od kandydatów oczekujemy: Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta; Nastawienie na wynik; Bardzo dobre...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: BNP Paribas Bank Polska S.A.

Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: BNP Paribas Bank Polska S.A.

Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...