Praca: Administrative Assistant in Strategy, Governance and External Relations Division


For our Client, we are looking for:

Administrative Assistant in Strategy, Governance and External Relations Division
Location: Warszawa, Śródmieście
Reference Number: AA/114/2025

The description of duties is a presented below:

  • to provide administrative support in general administrative procedures;
  • to support the STRAT division in the migration from ABAC to SUMMA financial systems (SUMMA Ambassador);
  • to support the document flows and archiving;
  • to carry out data entry into agency’s databases (Mission Processing System, SYSPER data base, SUMMA financial tool) and support with administration and monitoring of electronic databases, this include definition of guidelines within the division;
  • to support the preparation and follow-up of financial commitments and documents;
  • to support in the definition and implementation of processes for coordination and synchronization of STRAT units/offices financial needs vs STRAT budget;
  • to archive invoices, payment records and bank statements;
  • to support in the preparation of procurement requests and reimbursement of claims in line with the financial rules in place;
  • to follow-up on financial deadlines, such as payment due dates, budget submissions, and financial reporting requirements, to support in the review and preparation of documentation attached to claims, invoices and requests for payments;
  • to assist in the preparation of statistical data (tables, graphs and charts).
Requirements:
  • Education: successfully completed secondary education related to the business needs;
  • Work experience: at least 1 year of professional experience in the specific area depending on the business needs;
  • Computer skills: very good skills in the main MS Office software (Word, Excel, Outlook);
  • Language skills: very good command of both written and spoken English (at least B2) / knowledge of additional EU language.
Personal skills:
  • high level of responsibility and ability to work independently;
  • high level of service orientation;
  • ability to work under pressure and experience in organizing work and prioritizing accordingly;
  • ability to communicate efficiently at all levels internally and externally and in appropriate manner;
  • strong sense of accuracy and attention to detail;
  • high level of discretion and ability to handle confidential matters;
  • proven organizational skills;
  • ability to adapt to a dynamic working environment;
  • ability to learn new skills and software;
  • ability to work in a team.
We offer:
  • contract of employment through the Employment Agency;
  • daily remuneration: 71,82€ net;
  • medical care, sport card;
  • opportunity for development and promotion;
  • hybrid working option;
  • convenient location of the office - the centre of Warsaw;

Application deadline: until 20.10.2025

Please be advised that only resumes in English will be considered.

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług...

Dodane: 2025-11-05
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu; Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji; Obsługa gości zewnętrznych; Rezerwacje podróży służbowych; Koordynacja dostępności sal konferencyjnych;...

Dodane: 2025-11-03
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów Przygotowywanie spotkań i...

Dodane: 2025-11-03
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie. Tworzenie i aktualizacja...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

Your potential has a place here with TTEC’s award-winning employment experience. As an English-speaking Business Development Representative working evening shifts (16:00-24:00 CET/CEST) for the US market in Cracow, Poland, you’ll be a part of creating and delivering amazing customer experiences...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: SĄD REJONOWY W ZAWIERCIU

obowiązki asystenta sędziego na czas zastępstwaza nieobecnego asystenta sędziego Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze Wymagania inne: - zgodnie z ofertą konkursową- wymagania oraz treść konkursu dostępna na stronie internetowej...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

Obsługa urzadzeń biurowych. Obsługa pakietu MS Office. Zapoznanie z Ustawą o Ordynacji Podatkowej. Pomoc w prowadzeniu windyjacji i egzekucji zaległosci z tytułu podatków i opłat lokalnych i opłat za odpady. Pomoc w ksiegowaniu dokumentów. Czynnoci sprawdzajace i analityczne....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Szkoła Podstawowa Nr 4 w Łukowie z oddziałami integracyjnymi

Sprzedaż biletów wstępu, wypożyczanie łyżew, przygotowanie płyty lodowiska w czasie przerwy technicznej, pilnowanie przestrzegania regulaminu lodowiska przez użytkowników, dbanie o powierzony sprzęt, opracowywanie codziennych zestawień ze sprzedaży biletów według wzoru i rozliczenie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: "EKO-REGION" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.Bieżąca kontrola stanu bhp w zakładzie, w szczególności nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników przepisów bhp. Bieżące raportowanie do kierownika zakładu i komórki bhp pracodawcy. 2.Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu poleceń na prace szczególnie niebezpieczne dla...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: "EKO-REGION" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.Bieżąca kontrola stanu bhp w zakładzie, w szczególności nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników przepisów bhp. Bieżące raportowanie do kierownika zakładu i komórki bhp pracodawcy. 2.Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu poleceń na prace szczególnie niebezpieczne dla...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: "EKO-REGION" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.Bieżąca kontrola stanu bhp w zakładzie, w szczególności nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników przepisów bhp. Bieżące raportowanie do kierownika zakładu i komórki bhp pracodawcy.2.Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu poleceń na prace szczególnie niebezpieczne dla...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: "EKO-REGION" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.Bieżąca kontrola stanu bhp w zakładzie, w szczególności nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników przepisów bhp. Bieżące raportowanie do kierownika zakładu i komórki bhp pracodawcy.2.Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu poleceń na prace szczególnie niebezpieczne dla...