Praca: Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division/Human Resources Unit/Talent Acquisition & Planning Sector


For our Client, we are looking for:

Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division/Human Resources Unit/Talent Acquisition & Planning Sector
Location: Warszawa, Śródmieście
Reference Number: AA/rep/2025

The description of duties is a presented below:

  • Organisational and administrative support in selection processes (verification of eligibility, scheduling of meetings, preparation of various types of documents- minutes, reports);
  • Support in pre-boarding procedures (preparation of Document Management System requests for access cards and IT equipment, scheduling medical check-ups, communicating with candidates);
  • to monitor functional mailboxes and communicate with internal and external parties;
  • to assist in the preparation of statistical data (tables, graphs and charts);
  • to provide administrative support in general administrative procedures;
  • to support the document flows and archiving;
  • to carry out data entry and support an administration and monitoring of electronic databases;
  • to assist in the organisations of online and physical meetings and drafting minutes as necessary;
  • to perform basic administrative tasks as copying, scanning, etc.

 

Requirements:
  • Education: successfully completed secondary education related to the business needs;
  • Work experience: at least 1 year of professional experience in the specific area depending on the business needs;
  • Computer skills: very good skills in the main MS Office software (Word, Excel, Outlook);
  • Language skills: very good command of both written and spoken English (at least B2) / knowledge of additional EU language.
Personal skills:
  • high level of responsibility and ability to work independently;
  • high level of service orientation;
  • ability to work under pressure and experience in organizing work and prioritizing accordingly;
  • ability to communicate efficiently at all levels internally and externally and in appropriate manner;
  • strong sense of accuracy and attention to detail;
  • high level of discretion and ability to handle confidential matters;
  • proven organizational skills;
  • ability to adapt to a dynamic working environment;
  • ability to learn new skills and software;
  • ability to work in a team.
We offer:
  • contract of employment through the Employment Agency;
  • daily remuneration: 71,82€ net;
  • medical care, sport card;
  • opportunity for development and promotion;
  • convenient location of the office - the centre of Warsaw;
  • work with professionals.

Application deadline: until 04.08.2025

Please be advised that only resumes in English will be considered.

APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-08-15
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Jeśli dobrze poruszasz się w przepisach prawa pracy, liczby Ci nie straszne – może właśnie Ciebie szukamy! Jakie będą Twoje obowiązki? pełna obsługa kadrowa pracowników (umowy, badania, zaświadczenia, dokumentacja, aneksy, rozwiązywanie umów, świadectwa) obsługa systemów...

Dodane: 2025-08-06
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie organizacyjne i administracyjne w procesach selekcji (weryfikacja kandydatów, organizacja spotkań, przygotowywanie dokumentacji). Wsparcie w procedurach wprowadzania nowych pracowników (przygotowywanie wniosków o karty dostępu i sprzęt IT, umawianie badań lekarskich, komunikacja z...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

YOUR ROLE Do you have leadership skills to work and communicate with the team? Are you skilled in management and planning of Inbound and Outbound processes in the Warehouse? Well, you may be the individual we are looking for. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Organizing, supporting and controlling the...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i działania urządzeń do podgrzewania...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Primost Południe Sp. z o.o.

OPIS STANOWISKA: uczestniczenie w procesem zakupowym w ramach strategii spółki, pozyskiwanie ofert w ramach realizowanych inwestycji, sporządzanie tabel porównawczych pozyskanych ofert, negocjacje cenowe z dostawcami / podwykonawcami, sporządzanie zleceń i umów handlowych, udoskonalanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych/instytucjonalnych dla sklepu i zapewnienie im opieki w trakcie realizacji projektu; analizowanie potrzeb klientów i ich obsługa w zakresie optymalnych rozwiązań produktowych i usługowych;...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Lotte Wedel Sp. z o.o.

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Zarządzanie zróżnicowanym produkcyjnym zespołem zmianowym (do 40 osób stałych i 40 osób tymczasowych) Zapewnienie ciągłości procesu, realizacja planu produkcji podczas zmiany Wprowadzanie działań...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Global Leaders Skills

Czym będziesz się zajmował: Zarządzanie jakością programu Space Memory (techniki pamięciowe, 8-18 lat): Kierowanie i koordynacja programów edukacyjnych oraz rozwojowych Nadzorowanie wytycznych dotyczących kontroli jakości opracowywanych projektów Prowadzenie minimum dwóch grup...