Praca: Administrative Assistant in Field Logistics and Services Sector / Logistics Unit/ Equipment and Logistics Division (The Field Logisticians Coordination and Training team)


For our Client, we are looking for:

Administrative Assistant in Field Logistics and Services Sector / Logistics Unit/ Equipment and Logistics Division (The Field Logisticians Coordination and Training team)
Location: Warszawa, Śródmieście
Reference Number: AA/114/2025

The description of duties is a presented below:

  • Inventory Management: Analyze inventory input received from Field Logisticians, ensuring accuracy and completeness of data, and identify any discrepancies or issues that require attention.
  • Weekly Reports and Reviews: Support the preparation of Weekly Reports and Reviews by analyzing and summarizing key information, identifying trends and patterns, and providing recommendations for improvement.
  • Logistical Issues Management: Update the Pending Logistical Issues list, request updates from Field Logisticians and respective LOG functional teams, and ensure that all issues are properly tracked and resolved in a timely manner.
  • Equipment Management: Compare Technical and Supporting Equipment records (registered and deployed) to ensure accuracy and consistency, and identify any discrepancies or gaps in equipment deployment.
  • Equipment Status Verification: Crosscheck equipment (TE/SE) status in OPEVO to ensure that all equipment is properly accounted for and that its status is up-to-date, and identify any discrepancies or issues that require attention.
Requirements:
  • education: successfully completed secondary education related to the business needs;
  • work experience: at least 1 year of professional experience in the specific area depending on the business needs;
  • computer skills: very good skills in the main MS Office software (Word, Excel, Outlook);
  • language skills: very good command of both written and spoken English (at least B2) / knowledge of additional EU language.
Personal skills:
  • high level of responsibility and ability to work independently;
  • high level of service orientation;
  • ability to work under pressure and experience in organizing work and prioritizing accordingly;
  • ability to communicate efficiently at all levels internally and externally and in appropriate manner;
  • strong sense of accuracy and attention to detail;
  • high level of discretion and ability to handle confidential matters;
  • proven organizational skills;
  • ability to adapt to a dynamic working environment;
  • ability to learn new skills and software;
  • ability to work in a team.
We offer:
  • contract of employment through the Employment Agency;
  • daily remuneration: 71,82€ net;
  • medical care, sport card;
  • opportunity for development and promotion;
  • hybrid working option;
  • convenient location of the office - the centre of Warsaw;

Application deadline: until 20.10.2025

Please be advised that only resumes in English will be considered.

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu; Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji; Obsługa gości zewnętrznych; Rezerwacje podróży służbowych; Koordynacja dostępności sal konferencyjnych;...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Wprowadzanie i weryfikacja danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola kompletności dokumentów dostarczanych przez pracowników oraz ich wstępna weryfikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Staff Partners

(The Technical Equipment (TE) Support and Training team) The description of duties is a presented below: Logbook and Training Material Management: Support the creation and maintenance of logbooks and technical equipment (TE) training materials, ensuring that they are up- to-date, accurate, and...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Staff Partners

The description of duties is a presented below: assisting the mission performers in inserting the necessary information and documentation in the Mission Processing System processing mission orders processing mission claims Requirements: Education: successfully completed secondary education related...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Koordynowanie i wdrażanie działań zgodnych z normą ISO 50001 oraz przepisami prawa, a także przygotowywanie dokumentacji do audytów. Opracowywanie przeglądów energetycznych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami. Analizowanie i definiowanie potencjału do zwiększania efektywności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

samodzielne prowadzenie korespondencji z klientami w języku niemieckim rozwiązywanie zgłoszeń wymagających analizy danych i wykorzystania narzędzi wewnętrznych obsługa zwrotów oraz zapytań związanych z ochroną danych wspieranie bieżących procesów administracyjnych w dziale BackOffice...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie procesów back office dla klientów niemieckojęzycznych drogą mailową. Analiza zgłoszeń klientów i proponowanie rozwiązań z wykorzystaniem narzędzi wewnętrznych. Obsługa zwrotów i reklamacji, w tym zgłoszeń związanych z ochroną danych. Dbanie o wysoką jakość komunikacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów kadrowych, w tym umów, aneksów, wypowiedzeń i zaświadczeń obsługa ewidencji czasu pracy, w tym urlopów, nadgodzin i zwolnień lekarskich aktualizacja danych w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAOBI Group

Zakres obowiązków Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych, Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, zaświadczenia), Obsługa ewidencji czasu pracy ( w tym: urlopy, nadgodziny, zwolnienia lekarskie )...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

obsługa akt osobowych pracowników tymczasowych i ich bieżąca aktualizacja przygotowywanie dokumentów kadrowych oraz ewidencjonowanie danych o umowach i urlopach prowadzenie ewidencji czasu pracy i wsparcie w dokumentacji płacowej wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego oraz D365...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych w biurze zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów oraz skrzynką mailową prowadzenie rezerwacji sal i przyjmowanie zgłoszeń w systemie kontakt z firmami kurierskimi i nadzór nad przesyłkami koordynowanie zamówień kart dostępu oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych oraz instytucjonalnych. Analiza potrzeb klientów oraz doradzanie w zakresie optymalnych rozwiązań produktowych i usługowych. Wybór asortymentu sklepu i produktów z innych kanałów sprzedaży, odpowiadających oczekiwaniom...