Praca: Administration Support Specialist


People make places
Administration Support Specialist
Miejsce pracy: Łódź
ISS Facility Services jest liderem w zakresie tworzenia przyjaznych miejsc pracy i kompleksowego zarządzania obiektami. We współpracy z klientami, ISS wspiera zaangażowanie pracowników oraz opiekuje się i zarządza biurami oraz zakładami produkcyjnymi.

Zintegrowane usługi ISS obejmują Utrzymanie Czystości, Obsługę Techniczną, Wsparcie Administracyjne i Środowiska Pracy oraz Żywienie. Firma została założona w Kopenhadze w 1901 r. i rozrosła się do rangi światowego przedsiębiorstwa zatrudniającego ponad 450 000 pracowników. W Polsce ISS działa od 1995 r. i zatrudnia ok. 2 000 pracowników na obiektach w całym kraju.

www.pl.issworld.com
Zakres obowiązków:
  • Profesjonalna obsługa gości, pracowników firmy, dostawców oraz firm podwykonawczych
  • Rejestrowanie i obsługa zgłoszeń pracowników w systemie, zgodnie z obowiązującymi terminami i zasadami realizacji.
  • Aktualizacja dokumentacji, plików i zestawień na wspólnych dyskach (SharePoint, Microsoft Teams)
  • Zgłaszanie usterek i awarii do Zarządcy obiektu, monitorowanie postępu ich realizacji oraz aktualizacja statusów w systemie
  • Koordynowanie terminarza prac technicznych: kontakt z serwisami i podwykonawcami, organizacja wizyt, nadzór nad jakością i terminowością realizacji usług
  • Prowadzenie rejestru miejsc parkingowych: aktualizacja danych, tworzenie raportów, egzekwowanie zapisów procedury parkingowej
  • Bieżąca współpraca z działami, serwisami i usługami funkcjonującymi na obiekcie w celu zapewnienia sprawnego działania biura
  • Wsparcie podczas przeglądów technicznych obiektu oraz współpraca z zespołem technicznym
  • Organizacja i koordynacja serwisów cateringowych (m.in. awizowanie dostaw, pomoc dostawcom, współpraca z zespołem sprzątającym)
  • Zarządzanie systemem informacyjnym infoscreen (monitory biurowe): tworzenie i edycja treści, weryfikacja działania systemów audiowizualnych i inne zadania wspierające ten obszar
Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 – wymagana do codziennej komunikacji
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista – będziesz ważnym punktem kontaktowym w biurze
  • Samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy z systemami zgłoszeniowymi (ticketowymi) – mile widziana
  • Doświadczenie we współpracy z technikami, ochroną budynku lub zarządcami obiektu – dodatkowy atut
  • Znajomość pakietu MS Office oraz pracy na platformach współdzielonych (Teams, SharePoint)
Oferujemy:
  • Pracę w zróżnicowanym zespole, w którym są osoby o różnym wieku, różnej płci i z niepełnosprawnościami
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie
  • Wdrożenie stanowiskowe
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
  • Przyjazne i pomocne środowisko pracy
  • Zdobycie doświadczenia i rozwój w strukturach światowego dostawcy usług FM
  • Możliwość skorzystania z darmowych konsultacji z różnych dziedzin (psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Aptiv

Wymagania: Umiejętność obsługi pakietu Office. Systematyczność i skrupulatność. Bardzo dobra organizacja pracy własnej. Umiejętność pracy w zespole. Pozytywne nastawienie na obsługę klienta. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego. Prawo jazdy kat. B. Twoja rola: Będziesz...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach

Realizacja stażu zgodnie z programem stażu: Obsługa sprzętu i urządzeń techniki biurowej i korzystanie z programów komputerowych, przygotowywanie różnych form pism, pomoc w sporządzeniu dokumentów dotyczących spraw księgowych, gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach

Realizacja stażu zgodnie z programem stażu: Obsługa sprzętu i urządzeń techniki biurowej i korzystanie z programów komputerowych, przygotowanie korespondencji, redagowanie pism i sporządzanie dokumentów, obsługa klienta, archiwizowanie dokumentów, współpraca z innymi komórkami...

Dodane: 2025-05-29
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Miejsce pracy: Katowice, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7 (obszar działania woj. śląskie) Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: pozyskiwanie klientów oraz nawiązywanie z nimi relacji handlowych, zarządzanie relacjami z klientami, przygotowanie oferty i dokumentacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Celon Pharma S.A.

Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów RX wśród lekarzy i farmaceutów Osiąganie i raportowanie wskaźników sprzedażowych Analiza potrzeb rynku i przygotowanie rekomendacji produktowych Nawiązywanie partnerstw i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami Współtworzenie pozytywnego...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SCS Expert Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Obsługa i nadzór nad systemem zarządzania projektami konsultingowymi Przygotowywanie finansowych rozliczeń, raportów oraz prezentacji Koordynowanie przepływu informacji i dokumentów w dziale Współpraca międzydziałowa oraz z klientami, zwłaszcza w obszarze finansowym...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: SIM Opolskie Południe

wsparcie przy prowadzeniu dokumentacji projektowej i realizacyjnej, przygotowywanie zestawień, raportów i harmonogramów, współpraca z projektantami, wykonawcami i instytucjami, udział w przetargach: tworzenie zapytań i analiza ofert, pomoc w rozliczaniu kontraktów i weryfikacja dokumentów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Melle Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Tworzenie i rozwijanie treści wideo na media społecznościowe. Zarządzanie kanałami marki online. Współpraca z zespołem przy produkcji filmów. Wymagania: Rozpoczęte lub ukończone studia wyższe. Znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym. Umiejętność...