Praca: Account Director (Industrial)


People make places
Account Director (Industrial)
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
  • Nadzorowanie świadczonych serwisów, w tym odpowiedzialność za utrzymanie infrastruktury technicznej obiektów zgodnie z wymogami technicznymi oraz prawem budowlanym.
  • Kontrola i nadzór nad wszystkimi pracami zawartymi w kontrakcie z Klientem, łącznie z pracami wykonywanymi przez podwykonawców.
  • Motywowanie zespołu, rozwijanie talentów oraz rekrutacja nowych pracowników
  • Rozwijanie relacji i bieżąca współpraca z Klientem.
  • Odpowiedzialność za realizację celów finansowych.
  • Szukanie i rozwijanie inicjatyw usprawniających realizację usług, stałe monitorowanie jakości świadczonych usług oraz opracowywanie planu naprawy.
  • Współpraca ze strukturami globalnymi kontraktu.
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie (mile widziane techniczne).
  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu na podobnym stanowisku.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2).
  • Umiejętność zarządzania zmianą („Change Management”).
  • Umiejętność zarządzania projektami - mile widziana.
  • Samodyscyplina i systematyczność na wysokim poziomie.
  • Komunikatywność i rozwinięte umiejętności tworzenia relacji.
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Umowę o pracę.
  • Możliwość korzystania z opieki medycznej oraz karty multisport po okresie próbnym.
  • Niezbędne narzędzia pracy – samochód służbowy, laptop, telefon.
  • Możliwości rozwoju w międzynarodowej korporacji o ugruntowanej pozycji na rynku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Organizowanie pracy i kierowanie zespołem 42 pracowników na zmianie, Planowanie i przydzielanie zadań zgodnie z harmonogramem produkcji, Nadzór nad bieżącym przebiegiem procesu produkcji mebli, Terminowa realizacja i kompletacja zleceń produkcyjnych Eliminacja braków na poszczególnych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Organizowanie pracy i kierowanie zespołem 42 pracowników na zmianie, Planowanie i przydzielanie zadań zgodnie z harmonogramem produkcji, Nadzór nad bieżącym przebiegiem procesu produkcji mebli, Terminowa realizacja i kompletacja zleceń produkcyjnych Eliminacja braków na poszczególnych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Stomatologia

Do Twoich zadań należeć będzie: samodzielne wykonywanie zabiegów skalingu, piaskowania, fluoryzacji, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, nadzorowanie zespołu asystentek i higienistek stomatologicznych poprzez: układanie grafików dla zespołu, ewidencja stanu materiałów i leków,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Okko

Nasze wymagania: wykształcenie w zakresie Optometrii, łatwość w budowaniu relacji.​​ Twój zakres obowiązków: wykonywanie badań refrakcji, dobór i aplikacja soczewek kontaktowych wraz z pełnym instruktażem ich użytkowania, badanie przesiewowe wzroku u dzieci, wsparcie merytoryczne...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Fitness & Gym

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów, w tym umowy, cesje, aneksy do umów, Aktywowanie pakietów Klientów zgodnie z warunkami umowy, Utrzymywanie relacji z Klientami w zakresie obsługi administracyjnej, Wspieranie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...