Praca: Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Usług Rozwojowych


PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Usług Rozwojowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SS/GS/DRU/04/24
Główne zadania:

Realizacja działań w zakresie wyboru projektów do dofinansowania w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS) w szczególności:

  • opracowywanie Regulaminów wyboru projektów, w tym kryteriów do naborów konkurencyjnych;
  • obsługa procesu wyborów projektów do dofinansowania w ramach naborów konkurencyjnych;
  • ocena projektów składanych w ramach naborów konkurencyjnych FERS (pełnienie roli eksperta);
  • bieżąca kompleksowa współpraca z ekspertami merytorycznymi biorącymi udział w procesie oceny wniosków o dofinansowanie;
  • prowadzenie negocjacji z Wnioskodawcami;
  • obsługa procesu zawierania umów o dofinansowanie projektów;
  • prowadzenie spraw związanych z procedurą odwoławczą w ramach oceny formalnej i merytorycznej;
  • prowadzenie rejestrów, sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne;
  • udział w przygotowywaniu, opiniowaniu projektów dokumentów i aktów prawnych dotyczących wdrażania konkursów/programów;
  • wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
  • przygotowanie informacji planistyczno-sprawozdawczych dotyczących zadań sekcji;
  • reprezentowanie Sekcji/Agencji na wydarzeniach.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
  • wykształcenie wyższe;
  • doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych (min. 2 lata dla starszego specjalisty i min. 3 lata dla głównego specjalisty);
  • znajomość zagadnień z zakresu aktów prawnych i dokumentów programowych związanych z kontraktowaniem projektów finansowanych ze środków publicznych;
  • znajomość zagadnień z zakresu realizacji projektów wsparcia przedsiębiorców, w tym udzielania pomocy de minimis;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel, Word i Power Point;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność szybkiego uczenia się;
  • samodzielność i dokładność.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
  • wykształcenie wyższe na kierunkach prawo, zarządzanie, ekonomia, nauki społeczne;
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w administracji publicznej lub jednostce wspierającej rozwój przedsiębiorczości
  • doświadczenie związane z projektami finansowanymi ze środków EFS w szczególności w obszarze projektów wspierających przedsiębiorców i ich pracowników, w tym w zakresie:
    • opracowywania Regulaminów konkursów;
    • oceny wniosków o dofinansowanie projektów;
    • pełnienia funkcji Przewodniczącego lub Sekretarza Komisji Oceny Projektów.
  • doświadczenie zawodowe w obszarze działań związanych z użytkowaniem Bazy Usług Rozwojowych;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym.
Oferujemy:
  • umowę o pracę na czas określony;
  • premię regulaminową;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • grupowe ubezpieczenie na życie;
  • szkolenia;
  • atrakcyjną lokalizację;
  • wydarzenia integracyjne;
  • programy socjalne.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2024-05-14
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski

na czas nieokreślony Biuro Finansowania Handlu


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: DTS System Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Obsługa prowadzonych realizacji: Dołączając do zespołu będziesz współpracował z instalatorami systemów zabezpieczeń. Będziesz planował i nadzorował prace zespołów instalacyjnych i serwisowych. Ponadto, skontrolujesz stan wykonanych prac na obiektach czy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Morad Sp. z o.o.

przygotowywanie ofert handlowych, opracowanie dokumentacji technicznej, nadzór nad realizacją zamówienia. bardzo dobra znajomość programu AutoCAD i Excell (dodatkowym atutem będzie Inventor), ogólna znajomość branży związanej z budownictwem, mile widziane doświadczenie związane z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: UNIBEP S.A.

Twój zakres obowiązków: Kontrola wykonywanych prac budowlanych i technologicznych, Tworzenie dokumentów jakościowych – tj. protokołów pomiarowych, protokołów badań wizualnych, list materiałowych itd. dla realizowanych prac, Kompletacja dokumentacji jakościowej od podwykonawców,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: M&W INVEST Sp. z o.o.

MIEJSCE PRACY: GDAŃSK WYMAGANIA: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse i rachunkowość, ekonomia,lub pokrewne) minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku Głównego Księgowego mile widziane doświadczenie w branży deweloperskiej lub nieruchomościowej mile widziana znajomość języka...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: UNIBEP S.A.

Zakres obowiązków: Realizowanie zadań służby BHP wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów, Kontrolowanie warunków pracy i przestrzegania przepisów oraz wymogów BHP i PPOŻ na terenie realizowanych projektów, Przygotowanie i prowadzenie szkoleń i instruktaży w zakresie BHP i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: STOŁECZNE CENTRUM SPORTU AKTYWNA WARSZAWA

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Główne odpowiedzialności: opracowywanie zbiorczego planu finansowego Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA; opracowywanie analiz, raportów, zestawień i opracowań związanych pracą działu finansowo – księgowego; udział w pracach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: PLAY (P4 Sp. z o.o.)

Twoje zadania: Koordynacja pracy Salonu od strony organizacyjnej i administracyjnej Kontrola przestrzegania standardu obsługi klienta oraz procedur Play (w tym standardu wizualizacji) Realizacja planów sprzedażowych: indywidualnych i zespołowych Planowanie i wdrażanie działań podnoszących...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Portal Praca.pl

Jeśli jesteś zmotywowany do poszerzania horyzontów biznesowych oraz tworzenia trwałych relacji z klientami, to ta oferta jest dla Ciebie! Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i...