Praca: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim


Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
  • Dbałość o pozytywny wizerunek marki
  • Rejestrowanie pracy w systemie CRM
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Miłe usposobienie 
  • Bezproblemowa obsługa komputera
Oferujemy:
  • Umowę o pracę 
  • Stabilne zatrudnienie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny
  • Pakiet benefitów pracowniczych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2024-05-09
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

obsługa klienta w języku wietnamskim – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów z Wietnamu...

Dodane: 2024-05-05
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Węgorzewie

Odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych. Informowanie klientów drukarni o realizacji zamówienia, ofercie drukarni, promocjach itp. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio...

Dodane: 2024-05-02
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: COLOP Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska: profesjonalna obsługa sprzedażowa stałych Klientów Spółki budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami biznesowymi Wymagania: doświadczenie w telefonicznej sprzedaży odpowiedzialność, dokładność i koncentracja w pracy umiejętność planowania i...

Dodane: 2024-04-15
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Praca.pl Sp. z o.o.

Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami Dbałość o pozytywny wizerunek marki Rejestrowanie pracy w systemie CRM Wymagania: Bardzo dobra...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Orange Polska S.A.

Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie Rozpoznawanie i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Orange Polska S.A.

Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie Rozpoznawanie i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Orange Polska S.A.

Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie Rozpoznawanie i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Haerter Technika Wytłaczania Sp. z o.o. Sp. k.

Twoje zadania: nadzór nad reklamacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, kontakt z klientem we wszystkich kwestiach związanych z jakością, raportowanie wskaźników jakościowych, prowadzenie dokumentacji APQP (w tym P-FMEA, plany kontroli, PPAP, SPC, MSA) przeprowadzanie audytów wewnętrznych,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Orange Polska S.A.

Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania. Zainteresowanie nowinkami technologicznymi. Chęć współpracy w zespole. Mile widziane:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Selgros Cash&Carry

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Selgros Cash&Carry

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach. Poszukujemy Osób: gotowych do podjęcia pracy w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Selgros Cash&Carry

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza i planowanie współpracy z Klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych Klientów, cykliczne wizyty u Klientów. Poszukujemy Osób: posiadających umiejętności negocjacyjne i analityczne, potrafiących bardzo dobrze organizować...