Praca: Specjalista ds. Marketingu / Manager ds. Marketingu


Firma FOB-Decor jest producentem zamknięć aluminiowych, będąc częścią grupy inwestycyjnej TradepolGroup. Nasza historia to nie tylko aluminium, to również ponad 100 lat doświadczenia, odwaga w innowacjach i pełne pasji projekty.  

Dołącz do nas, aby być częścią firmy, która kształtuje przyszłość branży zamknięć aluminiowych
i daje możliwość realizacji Twoich aspiracji zawodowych. Jesteśmy przekonani, że razem możemy osiągnąć nie tylko wyjątkowe wyniki, ale także stworzyć produkty, które przedefiniują standardy estetyki i jakości. Czekamy na Ciebie, abyś mógł/a dołączyć do naszej pasjonującej i pełnej wyzwań rodziny FOB-Decor.

W naszej firmie tworzymy zamknięcia, które nadają opakowaniom prawdziwie królewski charakter, wypełniony finezją i elegancją. Nasza misja polega na pomaganiu naszym klientom w doskonaleniu ich opakowań poprzez perfekcyjne zamknięcia. Dzięki naszej elastyczności, jesteśmy w stanie dostarczyć idealne rozwiązanie dla Twojego produktu, niezależnie od jego rodzaju. Nasza oferta obejmuje rozmaite zamknięcia, począwszy od PILFER PROOF i PILFER PROOF PREMIUM, aż po zamknięcia typu GPI, MCA oraz TWIST-OFF. 

Specjalista ds. Marketingu / Manager ds. Marketingu
Miejsce pracy: Turza (pow. zawierciański, gm. Łazy)
Nr ref.: Specj/Man ds marketingu/Praca.pl/25-03-2024
Zakres obowiązków:
  • Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej w zgodzie z wizją i celami biznesowymi firmy,
  • Bieżące analizy trendów, działań naszych klientów oraz konkurencji,
  • Udział w kreowaniu oraz wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz rozwoju istniejących,
  • Dbanie o wizerunek marki, przykładanie wagi do spójności i poprawności treści, estetyki, swoistego „porządku” i oryginalności prowadzonych profili,
  • Planowanie i realizacja pełnej strategii SM - Facebook, Instagram, publikacji postów i komentarzy na Facebooku, obecności na forach branżowych,
  • Tworzenie materiałów reklamowych,
  • Współpraca z agencjami reklamowymi,
  • Wiedza na temat aktualnych trendów marketingowych, social mediów oraz narzędzi do ich monitorowania,
  • Umiejętność sprawnego pisania tekstów, haseł reklamowych do publikacji na stronach internetowych,
  • Umiejętność programów graficznych do tworzenia grafik reklamowych.
Wymagania:
  • Ukończone studium policealne lub posiadane wykształcenie wyższe (preferowanymi kierunkami są marketing, zarządzanie i ekonomia),
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale marketingu,
  • Znajomość zagadnień związanych z marketingiem, reklamą i e-commerce oraz narzędzi wykorzystywanych w tych obszarach,
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Kreatywność, komunikatywność, zaangażowanie, sumienność i pewność w działaniu,
  • Bardzo duża samodzielność w działaniu,
  • Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w Firmie o stabilnej pozycji na rynku,
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • Bezpłatny dojazd Zawiercie - Turza, Turza - Zawiercie,
  • Wynagrodzenie składające się z płacy zasadniczej i premii regulaminowej,
  • Pracę w zgranym zespole, w dobrej atmosferze,
  • Bezpieczne i przyjazne środowisko pracy,
  • Karta MultiSport,
  • Karta Lunchowa,
  • Owocowe środy,
  • Możliwość przystąpienia do Ubezpieczenia Grupowego,
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Programu Emerytalnego (PPE) co umożliwia gromadzenie środków na dodatkową emeryturę - składki opłaca Pracodawca,
  • Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne oraz awanse wewnątrz firmy.
Prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: NES Global Talent

Obowiązki: Tworzenie kampanii reklamowych dla kilku spółek Dbanie o pozytywny wizerunek firmy Analiza rynku i konkurencji Zarządzanie stronami firmowymi oraz social mediami Prowadzenie działań promocyjnych (B2B oraz B2C) Współpraca z interesariuszami firmy (pracownikami oraz firmami...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ManpowerGroup

Lokalizacja: Warszawa Włochy Zadania: Realizacja strategii marketingowej i eventowej na żywo oraz koncepcji eventowych Wdrażanie strategii promocji sprzedaży, koordynowanie koncepcji promocji sprzedaży Odpowiedzialność za planowanie wydarzeń, promocji sprzedaży i programów...

Dodane: 2024-05-19
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Węgorzewie

Planowanie i wdrażanie strategii i metod promocji, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży, analiza rynku, budowanie bazy klientów Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania dodatkowe: Uprawnienia: prawo jazdy kat B Uprawnienia: Obsługa komputera...

Dodane: 2024-05-18
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

WG WNIOSKU Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Dobra organizacja pracy


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ALAB laboratoria Sp. z o.o.

Opis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium kontakt z podwykonawcami Wymagania: wykształcenie min. wyższe I stopnia doświadczenie w pracy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania działu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami. Realizowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ECOL Sp. z o.o.

Zakres obowiązków Realizacja zadań z obszaru BHP i PPOŻ zgodnie z wymaganiami prawnymi i wewnętrznymi standardami. Prowadzenie sprawozdawczości zgodnie z polskimi regulacjami prawnymi, instrukcjami, procedurami. Monitorowanie i analiza stanu bezpieczeństwa. Organizowanie i prowadzenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: KR Group

Twój zakres obowiązków planowanie i koordynowanie pracą zespołu (bieżące zarządzanie pracą i rozwojem zespołu), prowadzenie efektywnej komunikacji z klientami, planowanie i realizacja prac związanych z obszarem Księgi Głównej (kompleksowe koordynowanie i nadzorowanie tego obszaru),...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Green Basket Sp. z o. o.

Twój zakres obowiązków: kierowanie całokształtem spraw będących w zakresie działu, organizowanie, planowanie, kontrolowanie i nadzorowanie pracy zespołu i podległych pracowników, nadzorowanie prawidłowego i terminowego wykonania przez podległych pracowników zleconych zadań,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Nasz klient, firma o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukuje ambitnych i zaangażowanych kandydatów na stanowisko Asystent/ka biura w Poznaniu. Firma ceni sobie wartości takie jak innowacyjność, profesjonalizm i dbałość o klienta. Zadania: Kompleksowe wsparcie działu administracyjnego...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Green Basket Sp. z o. o.

Twój zakres obowiązków: Dbałość o prawidłową ewidencję i obieg dokumentacji magazynowej Rozliczanie, kontrola, wprowadzanie dokumentów zakupu, Okresowa kontrola stanów magazynowych, Nadzór i prawidłowe archiwizowanie dokumentacji magazynowej, Zarządzanie obrotem opakowań. Nasze...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

Responsibilities: To provide general administrative support to the Group Medical Department Daily administrative support to Project Specialist To ensure that actions taken by the Chief Medical Officer and Group Head of Medical Audit are executed in a timely and efficient manner in administrative...