Praca: Specjalista ds. Administracji w biurze obsługi klienta


Działamy na rynku od dawna, bo od 1995 roku. Nasze początki to ścisła specjalizacja w sprzedaży wykładzin podłogowych. Szybko jednak rozszerzyliśmy działalność o usługi instalacyjne, a do oferty włączyliśmy wiele produktów i usług związanych z kompleksową instalacją wykładzin i utrzymaniem podłóg. Na przestrzeni lat wyspecjalizowaliśmy się w obsłudze firm i instytucji. Naszą domeną stały się zamówienia obiektowe. Dziś współpracujemy zarówno z Klientami zamawiającymi instalację wykładzin bezpośrednio dla siebie, jak również z projektantami wnętrz i firmami remontowo-budowlanymi.

Specjalista ds. Administracji w biurze obsługi klienta
Kogo szukamy:
 
Osób z doświadczeniem zawodowym, obeznanych z pracą biurową, które cechują się dobrą organizacją pracy, samodzielnością oraz wielozadaniowością.
 
Opis stanowiska:

 

Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne.

 

Obowiązki:
  • Zamawianie towarów ( kontakt z fabryką, przesyłanie zamówień, nadzór nad poprawnością, potwierdzenie dat dostawy) i organizowanie transportów (krajowych i zagranicznych)
  • Realizacja działań związanych z obiegiem i rejestracją dokumentów oraz faktur, wsparcie administracyjne (wprowadzanie faktur zakupowych do systemu)
  • Samodzielne wystawianie faktur proform oraz faktur końcowych
  • Kontakt z działem montażystów, comiesięczne rozliczenia, organizacja noclegów służbowych 
  • Organizacja biura: przyjmowanie klientów i interesantów, dbanie o porządek, obsługa korespondencji (w tym obsługa głównego maila biurowego)
Wymagania:
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • Znajomość MS Office (Word, Excel)
  • Dyspozycyjność (pełen etat), samodzielność oraz rzetelność w wykonywaniu zadań
  • Otwartość, miła aparycja, komunikatywność
  • Znajomość programu WF-mag oraz języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na pełny etat, pracę w trybie: poniedziałek-piątek w godz. 8:30-17:00
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/umowę o pracę
  • Wynagrodzenie w wysokości: okres próbny (3 miesiące) – 5.000zł brutto, po okresie próbnym 5.500zł brutto, po okresie wdrożeniowym uzyskanie statusu specjalisty 6 000 brutto.
  • Po okresie wdrożenia udział w premii kwartalnej, karta MultiSport, ubezpieczenie PZU, EnelMed
  • Możliwość awansu
  • Szkolenie, przygotowanie do każdego z wymienionych zadań
  • Koleżeńską atmosferę w zgranym zespole
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2024-04-30
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Krajowa Informacja Skarbowa

Warunki pracy Pracownikom oferujemy: Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami Wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku nie niższe niż 6447,81 zł brutto Dodatek...

Dodane: 2024-04-29
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Wsparcie działu HR w bieżących zadaniach administracyjnych Przygotowywanie i opracowywanie danych pracowniczych, w tym: skanowanie, kserowanie i archiwizowanie dokumentów Zarządzanie bieżącą dokumentacją Współpraca z poddostawcami usług biurowych Wymagania: Doświadczenie w...

Dodane: 2024-04-29
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EBS Spółka Akcyjna

Obowiązki : obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień prowadzenie ewidencji dokumentów kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów udział w...

Dodane: 2024-04-28
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

prace biurowe w jednym z Wydziałów Urzędu (Architektury i Budownictwa, Edukacji, Gospodarki Komunalnej, Gospodarki Nieruchomościami, Księgowości, Obsługi Mieszkańców, podatków i Windykacji) Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: dobra obsługa...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej i księgowanie wyciągów bankowych Księgowanie faktur zakupu Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami Wyliczenie i księgowanie rezerw, wycen walutowych, rozliczeń międzyokresowych Współudział w procesie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Realizacja zamówień handlowych na nowe pojazdy we współpracy z zakładami produkcyjnymi, klientami/spółkami zależnymi oraz importerami Kompleksowe zarządzanie zamówieniami oraz wsparcie i doradztwo klientom we wszystkich kwestiach handlowych i logistycznych, w tym w zakresie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Securitas Polska

Opis firmy Jesteśmy skandynawskim koncernem ochrony, który zawdzięcza swoją światową pozycję lidera nie tylko innowacyjnym rozwiązaniom technicznym, ale przede wszystkim naszym niezwykle zaangażowanym pracownikom. Opis oferty pracy Obecnie do zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Kontrola jakości wyrobu gotowego przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi pomiarowych (przyrządy manualne, maszyny CMM, mikroskopy) Praca z rysunkiem technicznym Analizowanie parametrów produktu/procesu oraz inicjowanie działań korygujących Sporządzanie raportów kontroli...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Modlin Sp. z o.o.

realizacja planów sprzedażowych aktywne pozyskiwanie nowych Kontrahentów z sektora MICE (Meetings, Incentive, Conferencje, Events) prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż oferty konferencyjno-gastronomicznej hotelu budowanie relacji z nowymi oraz utrzymywanie relacji na wysokim poziomie z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Selgros Cash&Carry

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: konfekcjonowanie towaru do pakowania, rozbiór i trybowanie mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, kontrola daty ważności produktów, profesjonalna obsługa klienta,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Selgros Cash&Carry

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Poszukujemy Osób: posiadających umiejętności negocjacyjne i analityczne, potrafiących bardzo dobrze organizować...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Santander Bank Polska S.A.

MOC naszej pracy: wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych budowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych zapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologii realizacja indywidualnych...