Praca: Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka


Professional Assistants HUB w PwC Polska łączy ponad 50 specjalistek. Nasze podstawowe zadania obejmują wsparcie administracyjne przydzielonych Partnerów i Dyrektorów oraz aktywne uczestnictwo w życiu firmy. W zespole Asystenckim jesteśmy dla siebie wsparciem i dzielimy się wiedzą i doświadczeniem oraz dbamy o konstruktywny feedback. Międzynarodowe środowisko oraz ciągły rozwój biznesu pozwalają na włączenie się w dodatkowe, ciekawe projekty oraz zdobywanie nowych kompetencji.

Do naszego zespołu poszukujemy:

 

Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka
Warszawa
Twoja przyszła rola:
  • wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego,
  • zarządzanie kalendarzem, 
  • kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych,
  • organizacja podróży służbowych, 
  • rozliczanie wydatków służbowych,
  • wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Aplikuj, jeśli:
  • posiadasz minimum rok doświadczenia w pracy jako asystent zarządu/wyższej kadry zarządzającej,
  • cechują Cię wysokie umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji,
  • masz bardzo dobre umiejętności organizacyjne, priorytetyzowania zadań,
  • charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, dyskrecja oraz umiejętność współpracy międzyzespołowej,
  • potrafisz pracować pod presją czasu, jesteś osobą odpowiedzialną z dojrzałością biznesową,
  • jesteś osobą samodzielną i decyzyjną,
  • znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie.
Dołączając do nas zyskujesz: 
  • elastyczne warunki - hybrydowy model pracy, elastyczny początek dnia, workation, sabbatical leave,
  • rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
  • szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej, coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne, 
  • możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
  • 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
  • dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
  • a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC.
Jak wygląda proces rekrutacji? 
  • zaaplikuj, 
  • porozmawiaj telefonicznie z Rekruterką Aleksandrą,
  • poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej z Twoim przyszłym przełożonym.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Twoje zadania: bieżąca obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, obsługa gości zewnętrznych, rezerwacje podróży służbowych, koordynacja dostępności sal konferencyjnych....

Dodane: 2024-04-28
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: FRIZO Sp. z o.o.

Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...

Dodane: 2024-04-26
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego Wspieranie funkcjonowania działu Finansów Koordynowanie obiegu dokumentów Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla Organizację oraz...

Dodane: 2024-04-24
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: PwC

Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Kreski Spółka Jawna Piotr Gałecki Łukasz Gałecki

Zakres obowiązków: Aktywna obsługa klienta Przygotowywanie ofert i wycen napraw serwisowych sprzętu Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych Współpraca z pozostałymi działami firmy Rozkład aktywności: obsługa e-mail 50%, zgłoszenia systemowe 25%, rozmowy telefoniczne 25% Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Prowadzenie pełnej księgowości spółek Zarządzanie zespołem księgowych Prowadzenie i kontrola ewidencji VAT Uzgadnianie sald kont rozrachunkowych Udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych VAT i CIT Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych Współpraca z klientami,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Sonepar Polska sp. z o.o.

Główny zakres obowiązków: Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych dla klientów; Bezpośrednia obsługa klientów w oddziale; Zapewnianie klientom firmy doradztwa technicznego; Utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Oczekujemy: Doświadczenia w branży elektrotechnicznej bądź...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sonepar Polska sp. z o.o.

Główny zakres obowiązków: Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych dla klientów; Bezpośrednia obsługa klientów w oddziale; Zapewnianie klientom firmy doradztwa technicznego; Utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Oczekujemy: Doświadczenia w branży elektrotechnicznej bądź...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Sonepar Polska sp. z o.o.

Główny zakres obowiązków: Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych dla klientów; Bezpośrednia obsługa klientów w oddziale; Zapewnianie klientom firmy doradztwa technicznego; Utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Oczekujemy: Doświadczenia w branży elektrotechnicznej bądź...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Vetlab Sp. z o.o.

Obszar pracy obejmuje województwa: mazowieckie i lubelskie. Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi, realizacja założeń sprzedażowych i marketingowych, reprezentowanie firmy podczas targów i konferencji, raportowanie z prowadzonych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: NES Global Talent

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej i uznanego pracodawcy w regionie, prowadzimy rekrutację na stanowisko Kierownika Jakości. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za efektywne zarządzanie podległym obszarem, ścisłą współpracę z kierownikiem zakładu oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Trenkwalder

Zakres zadań: ocena wizualna spoin, przeprowadzanie testów destrukcyjnych złącz spawanych i ocena po wykonanym badaniu, zapisywanie raportów po przeprowadzeniu testów destrukcyjnych w systemie eMAKRO, przygotowywanie próbek do badań makrograficznych, przeprowadzanie analizy zgładów...