Praca: Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Kadr i Płac


Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Warszawa
Wyobraź sobie świat, w którym wykrywamy i leczymy choroby zanim staną się zagrożeniem dla zdrowia Pacjentów.
 
Jutro Medical to warszawski start-up z branży medyczno–technologicznej, który rewolucjonizuje oblicze polskiej służby zdrowia.
 
Pracujemy nad tym, aby za kilka lat ratować życie setek tysięcy osób, a dziesiątki milionów naszych Pacjentów mogły cieszyć się lepszym zdrowiem – Adam Janczewski, CEO Jutro Medical.
 
Jutro Medical to przede wszystkim innowacyjna technologia – autorski system do obsługi Pacjentów opracowany wspólnie z lekarzami. Jesteśmy również nowoczesną Przychodnią Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ), w której Pacjenci, w ramach świadczeń Narodowego Funduszu Zdrowia, mogą odbyć wizytę lekarską oraz wykonać konieczne badania. Przychodnia jest dostępna dla wszystkich Pacjentów objętych państwowym ubezpieczeniem zdrowotnym, bez konieczności opłacania dodatkowych abonamentów.
 
Nasza modelowa Przychodnia Przyszłości mieści się na warszawskim Żoliborzu, przy ul. Powązkowskiej 44. Mamy jeszcze 2 gabinety w Warszawie – w Śródmieściu oraz na Mokotowie. Jesteśmy również w Krakowie, w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Białymstoku oraz we Wrocławiu.
 
Wspierają nas Aniołowie Biznesu oraz najlepsze fundusze Venture Capital – Kogito Ventures, Market One Capital, Inovo Venture Partners oraz niemiecki fundusz Rheingau Founders. W kolejnej rundzie inwestycyjnej, pozyskaliśmy kwotę ponad 27 mln złotych, którą przeznaczamy na skalowanie naszych działań oraz rozwój technologii.
Poznaj naszego dyrektora medycznego oraz lekarzy pracujących w warszawskich placówkach Jutro Medical:
Jakie zadania na Ciebie czekają:
  • przygotowywanie umów, aneksów, rozwiązań dla pracowników
  • nadzór nad dokumentacją pracowników medycznych (bieżąca aktualizacja dokumentów)
  • odpowiadanie na pytania pracowników
  • rozliczanie dodatków do pensji i świadczeń pozapłacowych
  • prowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę i umowy cywilnoprawne)
  • aktualizacja danych w systemie HRM (BambooHR)
  • aktualizacja zgłoszeń do PPK
  • obsługa platformy Multisport
  • nadzór nad okresowymi badaniami lekarskimi pracowników oraz szkoleniami z zakresu BHP
  • ozliczanie nadgodzin
  • przygotowywanie raportów i analiz (np. budżety integracyjne, budżety szkoleniowe)
  • współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym w zakresie kadrowo-płacowym
Jesteś dla nas idealnym/ą kandydatem/ką jeśli:
  • posiadasz co najmniej roczne doświadczenie w obszarze kadr i płac,
  • cechuje Cię analityczne podejście, świetnie czujesz się w obszarze danych, zwracasz uwagę na szczegóły,
  • znasz Excela w stopniu zaawansowanym (tabele przestawne nie są stanowią dla Ciebie problemu),
  • cechuje Cię skrupulatność, duża dbałość o szczegóły i terminowość,
  • znasz prawo pracy i kodeks cywilny w obszarze umów cywilnoprawnych,
  • masz dużą łatwość w adaptacji do zmian i świetnie odnajdujesz się w dynamicznym środowisku,
  • przyjmowanie i dawanie feedbacku jest dla Ciebie naturalne i otwarcie komunikujesz swoje potrzeby,
  • cechuje cię proaktywna postawa i potrzeba ciągłego doskonalenia swoich działań.
Spodoba Ci się u nas, jeśli:
  • entuzjastycznie podchodzisz do wyzwań, których jest u nas sporo, nie są Ci one straszne, nie traktujesz ich jak problem,
  • mocno stawiasz na rozwój, jesteś ambitny/a, masz w sobie dużą chęć przyswajania nowej wiedzy,
  • dbasz o szczegóły, jesteś dokładny/a w tym, co robisz i lubisz, kiedy coś jest dobrze zrobione,
  • zdajesz sobie sprawę, że jak to w start-upie, nie wszystko jest idealne i perfekcyjne, dużo się dzieje, ad-hock i ASAP nie są Ci straszne,
  • masz w sobie głód przygody, potrafisz zapałać entuzjazmem do idei, zajawić się pomysłem,
  • jesteś komunikatywny/a, otwarty/a na dialog, lubisz jasny i precyzyjny przekaz,
  • budzisz się rano i zastanawiasz się, jaki wpływ na świat ma Twoje życie,
  • jesteś gotowy/a walczyć o poprawę jakości polskiej opieki zdrowotnej i chcesz nam pomóc ratować życie setek tysięcy osób oraz sprawiać, że nasi Pacjenci będą mogli cieszyć się lepszym zdrowiem.
Nie tworzymy Jutro Medical po to, żeby pomagać dużym korporacjom zarabiać jeszcze więcej pieniędzy. Chcemy naprawić zepsuty system opieki zdrowotnej.
 
Jeśli chcesz wykorzystać swój talent do czynienia dobra, to Jutro Medical jest miejscem, gdzie Twoja praca przyczyni się do ratowania zdrowia i życia pacjentów.
 
Wyobraź sobie świat, w którym wykrywamy i leczymy choroby zanim staną się zagrożeniem dla zdrowia pacjentów.
 
Możesz pomóc nam urzeczywistnić tę wizję. :)
Co gwarantujemy?
  • dołączenie do fantastycznego zespołu People&Culture, w którym wzajemne wsparcie i docenianie jest na porządku dziennym,
  • elastyczne godziny pracy – pracuj tak jak lubisz :),
  • nielimitowany, płatny urlop,
  • pracę hybrydową – możesz pracować częściowo zdalnie oraz korzystać z naszego warszawskiego biura (Atrium, ul. Jana Pawła II),
  • intuicyjny MacBook i dostęp do narzędzi / programów wspierających Twoją pracę,
  • konsultacje medyczne z pierwszej ręki :),
  • dofinansowanie karty Multisport,
  • kulturę pracy opartą na otwartej komunikacji, ciągłym usprawnianiu współpracy w zespole, indywidualnym podejściu do rozwoju,
  • no dress code policy i nieformalną atmosferę pracy,
  • dedykowany budżet rozwojowy oraz nielimitowany dostęp do platform edukacyjnych,
  • liczne okazje do wspólnego spędzania czasu w ramach integracji zespołowych i ogólnofirmowych.
Poznaj nasz zespół

Więcej informacji o firmie i naszych pracownikach znajdziesz na stronie:
www.jutromedical.com/kariera/dev
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Albit Software sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia merytorycznego (telefonicznego/mailowego) dla Klientów Monitorowanie i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie obsługi zgłoszeń Samodzielne diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów Rozwiązywanie incydentów w oparciu o analizę danych Współpraca z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: EFFECTOR S.A.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem, przebiegiem i zakończeniem zatrudnienia Pracownika, prowadzenie dokumentacji płacowej związanej z umowami o pracę, zlecenie , w szczególności naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z tytułu umów o pracę oraz...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.

Zakres zadań podstawowych: naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych oraz innych świadczeń pracowniczych na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS, naliczanie i dokonywanie wszelkich potrąceń z wynagrodzenia, w tym zajęć komorniczych oraz...

Dodane: 2024-05-15
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Geneva Trust Polska sp. z o.o.

Przygotowanie dokumentacji kadrowej pracowników w szczególności: dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i zakończeniem stosunku pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, ewidencja czasu pracy, urlopów, monitorowania terminów badań lekarskich oraz szkoleń BHP....


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ALAB laboratoria Sp. z o.o.

Opis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium kontakt z podwykonawcami Wymagania: wykształcenie min. wyższe I stopnia doświadczenie w pracy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: STOKSON Spółka Jawna Henryk Stokłosa i Wspólnicy

Opis stanowiska: kompletowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, ewidencja dokumentów w systemie finansowo-księgowym, monitorowanie zobowiązań, przygotowywanie płatności, współpraca z pozostałymi działami Spółki, wykonywanie innych powierzanych zadań w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: MOJ S.A.

obsługa sekretariatu, obsługa kasy przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej archiwizacja dokumentów bieżące zadania zlecone przez...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? nadzorowanie, sprawne przyjęcie i rozpatrzenie reklamacji usług oraz prowadzenie spraw spornych; pozyskiwanie nowych wykonawców zainteresowanych współpracą z Leroy Merlin; współpracę z klientami B2B (deweloperami, agencjami nieruchomości i innymi...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.

Zadania : nadzór oraz analiza dokumentacji związanej z realizacją budowy prowadzenie oraz organizacja robót pracowników własnych oraz podwykonawców nadzór nad wykonywaniem prac na budowie zgodnie z projektami, zasadami sztuki budowlanej oraz aktualną wiedzą techniczną współpraca na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Bank Pocztowy S.A.

Twój zakres obowiązków zarządzanie Zespołem i realizacja planów sprzedażowych podległej Placówki i Rynku planowanie, organizowanie i nadzorowanie działalności Placówki i Rynku inicjowanie działań podnoszących efektywność sprzedażową, w tym dobór odpowiednich narzędzi i metod...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: CRL Sp. z o.o.

Praca na stanowisku polega na: obsłudze wewnętrznych programów informatycznych wprowadzaniu i wycofywaniu sztuk odzieży do/z serwisu doboru odpowiedniej odzieży z magazynu i jej oznaczaniu oznakowywaniu przydzielonej odzieży, (metkowanie/ przemetkowanie) przydzielaniu zgodnie ze zleceniem...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Urząd Dozoru Technicznego

Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...