Praca: Lider Zespołu Sprzedaży


Prudential jest częścią międzynarodowej grupy finansowej, na której czele stoi brytyjska spółka M&G plc. Wywodzimy się z Prudential założonego w Londynie już w 1848 r. Należymy do grona największych pod względem kapitalizacji rynkowej grup finansowych na świecie, zarządzamy aktywami o łącznej wartości 341 miliardów funtów. Dziś, łącząc najlepsze tradycje brytyjskiego rynku ubezpieczeń oraz dynamikę rozwoju rynku usług finansowych w Polsce, przygotowaliśmy unikalną ofertę produktową i rekrutacyjną. Poszukujemy kandydatów, którzy chcą aktywnie budować mocną pozycję organizacji w Polsce w oparciu o najwyższe światowe standardy.
Szukamy osoby na stanowisko:
Lider Zespołu Sprzedaży
Miejsce pracy: Szczecin

Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym?

Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy.

 
Do Twoich zadań należeć będzie:   
  • budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego,
  • rekrutacja i wdrożenie nowych Konsultantów w Twoim zespole,   
  • rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz zespołu,   
  • zarządzanie sprzedażą własnego zespołu i dbanie o zapewnienie wsparcia współpracownikom na każdym etapie działania.
Oczekujemy od Ciebie:   
  • minimum średniego wykształcenia,
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedaży,
  • umiejętności i doświadczenia związanego z rekrutacją na stanowiska sprzedażowe,     
  • dyspozycyjności, umiejętności organizacji pracy i radzenia sobie z wyzwaniami konkurencyjnego rynku,   
  • gotowości do współpracy na podstawie własnej działalności gospodarczej,
  • mile widziane będzie doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń.
Oferujemy Ci:   
  • konkurencyjny i przejrzysty system wynagrodzeń oraz awansów,   
  • atrakcyjne i unikalne produkty na polskim rynku ubezpieczeń,   
  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego poprzez rozbudowany system szkoleń,   
  • innowacyjne narzędzia wsparcia sprzedaży,   
  • stabilne zasady współpracy,   
  • atrakcyjne wynagrodzenie.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Nowy Styl

Twój zakres obowiązków: zarządzanie powierzonym rynkiem sprzedaży eksportowej i/lub kluczowymi klientami globalnymi – promowanie i sprzedaż pełnej gamy rozwiązań Nowego Stylu docieranie do nowych potencjalnych klientów oraz rozwijanie relacji z obecnymi - delegacje zagraniczne, targi...

Dodane: 2024-05-06
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Competence Call Center member of TELUS International

Job description: Managing day-to-day operations Ensuring consistent quality and productivity Coaching, shadowing and employee support Support in process development Conducting feedback and conversations with employees Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project Requirements:...

Dodane: 2024-05-06
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: GRUPA PZU

Zarządzanie sprzedażą ubezpieczeń przez sieć współpracujących multiagentów Rozwój sieci oraz opracowywanie planów sprzedaży dla współpracujących multiagentów Monitorowanie wyników sprzedaży i poziomu szkodowości Bezpośredni kontakt z siecią multiagencyjną – wizyty w terenie...

Dodane: 2024-05-06
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Kronospan Mielec Sp. z o.o.

Wymagania: Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w branży meblarskiej (mile widziane w akcesoriach) Wiedza z zakresu budowania strategii i procesu sprzedaży Gotowość do pracy w terenie i częstych podróży służbowych na terenie kraju Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Bank Pocztowy S.A.

Twój zakres obowiązków dokonywanie okresowych przeglądów procesów w ramach funkcjonującej w Banku Architektury Procesów monitorowanie prawidłowej realizacji zadań w obszarze zarządzania procesami bieżąca współpraca z Właścicielami i Menadżerami procesów aktualizacja schematów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: UNIBEP S.A.

Twój zakres obowiązków Kontrola jakości i terminowości robót na powierzonym odcinku, Uzupełnianie dokumentacji budowlanej - zgodnie z wewnętrznymi procedurami, Koordynacja i nadzór nad podległymi pracownikami i podwykonawcami, Dokonywanie odbiorów robót - zgodnie z wewnętrznymi...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Stare na Nowo Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.). Oczekiwania Pracodawcy: Umiejętność pracy w zespole....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Stare na Nowo Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.). Oczekiwania Pracodawcy: Umiejętność pracy w zespole....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Stare na Nowo Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.). Oczekiwania Pracodawcy: Umiejętność pracy w zespole....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

podejmowanie niezbędnych działań w celu pozyskiwania nowych klientów , realizacja zakupów i zamówień na potrzeby Firmy, utrzymywanie kontaktów z odbiorcami wyrobów,współpraca przy prowadzeniu działalności reklamowej i promocyjnej firmy. Wymagania konieczne: Zawód: Specjalista do spraw...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Tremwork Sp z o.o.

Zakres obowiązków: Sprzedaż cukru, mąki, oleju słonecznikowego, i t.d. - hurt Realizacja polityki handlowej na wyznaczonym terenie. Realizacja planów sprzedaży. Doradztwo i opieka nad klientami. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Dbanie o wizerunek firmy. Monitorowanie działań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Alcon Polska

Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks: Actively contact with the customers via phone and email Manage own portfolio of customers via Receivables management tool in SAP, following up individual accounts for payment collection Follow up on Credit card...