Praca: Hebrew Speaking Customer Care Associate


Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.  

Our office in Sofia is based in the city center and employs more than 800 people, supporting 32 languages all around the world. For of our campaigns we are looking for positive and enthusiastic Hebrew Speaking Customer Care Associate.

Hebrew Speaking Customer Care Associate

The role:

  • Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts
  • Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators
  • Working independently to find information to exceed customers’ expectations and educate them on how to self-serve on the client’s website and mobile app
  • Navigating multiple systems simultaneously in order to update e-records promptly and accurately
  • Proactively provide support and assistance to colleagues and work together as a team to provide feedback and suggestions to help the company grow & retain its customer base
  • Maintain confidentiality in receiving and recording payments and reporting any discrepancies regarding information or system faults in line with operational procedure

The candidate:

  • Has very good level of Hebrew language - at least level C1
  • Has good command of both spoken and written English C1
  • Has experience in a contact center or customer facing role is beneficial
  • Is able to maintain composure when interacting with a diverse range of telephone callers who can become difficult or distressed
  • Can adapt quickly to changes in products, process and technology
  • Has proven track record of excellent attendance and time-keeping
  • Has excellent MS Office Professional skills
We offer
  • Competitive remuneration scheme
  • Social package including: additional healthcare insurance, gift vouchers, sport card discount, social team activities
  • Working schedule: Monday - Sunday 24/7 support - flexible working shedule;
  • To join a young and dynamic team in multinational environment
  • Opportunities for long-term professional career
  • Entitlement to company internal training and development accordingly global standards
  • Friendly and accessible office location
  • Full time employment (open for part-time options)
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.

Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert fakturowanie współpraca z działem technicznym i produkcyjnym wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy praca w systemie ERP oraz CRM...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Vetlab Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie wyższe, preferowane biologiczne lub...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Elis Textile Service Sp. z o.o.

Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej i księgowanie wyciągów bankowych Księgowanie faktur zakupu Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami Wyliczenie i księgowanie rezerw, wycen walutowych, rozliczeń międzyokresowych Współudział w procesie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Realizacja zamówień handlowych na nowe pojazdy we współpracy z zakładami produkcyjnymi, klientami/spółkami zależnymi oraz importerami Kompleksowe zarządzanie zamówieniami oraz wsparcie i doradztwo klientom we wszystkich kwestiach handlowych i logistycznych, w tym w zakresie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Securitas Polska

Opis firmy Jesteśmy skandynawskim koncernem ochrony, który zawdzięcza swoją światową pozycję lidera nie tylko innowacyjnym rozwiązaniom technicznym, ale przede wszystkim naszym niezwykle zaangażowanym pracownikom. Opis oferty pracy Obecnie do zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Kontrola jakości wyrobu gotowego przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi pomiarowych (przyrządy manualne, maszyny CMM, mikroskopy) Praca z rysunkiem technicznym Analizowanie parametrów produktu/procesu oraz inicjowanie działań korygujących Sporządzanie raportów kontroli...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Modlin Sp. z o.o.

realizacja planów sprzedażowych aktywne pozyskiwanie nowych Kontrahentów z sektora MICE (Meetings, Incentive, Conferencje, Events) prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż oferty konferencyjno-gastronomicznej hotelu budowanie relacji z nowymi oraz utrzymywanie relacji na wysokim poziomie z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Selgros Cash&Carry

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: konfekcjonowanie towaru do pakowania, rozbiór i trybowanie mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, kontrola daty ważności produktów, profesjonalna obsługa klienta,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Selgros Cash&Carry

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Poszukujemy Osób: posiadających umiejętności negocjacyjne i analityczne, potrafiących bardzo dobrze organizować...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Santander Bank Polska S.A.

MOC naszej pracy: wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych budowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych zapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologii realizacja indywidualnych...