Praca: Executive Assistant


Executive Assistant
Kraków
Nr ref.: 2541332/103039


Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model.

 

The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines:
  • Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and direct reports,
  • Proactively managing email and diary,
  • Preparing and coordinating internal/external meetings including all catering, equipment and logistical requirements,
  • Planning and organising travels,
  • Submitting of company expenses,
  • Producing documents as requested, in line with Aon brand, including typing, formatting, proof reading, printing and binding as needed,
  • Drafting emails and communications as requested,
  • Attending senior level meetings to coordinate agenda, materials, and take notes
  • Any ad hoc duties, requests and initiatives to ensure the proper workflow.
Aon is in the business of better decisions
At Aon, we shape decisions for the better to protect and enrich the lives of people around the world. As an organization, we are united through trust as one inclusive, diverse team, and we are passionate about helping our colleagues and clients succeed.

 

Requirements:
  • Fluent English – at least C1 level (CEFR scale),
  • 1-2 years of previous administration and office experience in a professional, client orientated environment, previous PA experience would be an asset
  • Fully competent with MS Office
  • Personal effectiveness, good organizational and time management skills,
  • Excellent interpersonal skills,
  • Reliable, trustworthy and maintains confidentiality,
  • Ability to deal with stress and tight deadlines,
  • Strong problem solving skills,
  • Strong communication skills - both written and verbal and with all levels of seniority,
How we support our colleagues:

In addition to our comprehensive benefits package, we encourage a diverse workforce. Plus, our agile, inclusive environment allows you to manage your wellbeing and work/life balance, ensuring you can be your best self at Aon. Furthermore, all colleagues enjoy two “Global Wellbeing Days” each year, encouraging you to take time to focus on yourself. We offer a variety of working style solutions, but we also recognise that flexibility goes beyond just the place of work... and we are all for it. We call this Smart Working!
Our continuous learning culture inspires and equips you to learn, share and grow, helping you achieve your fullest potential. As a result, at Aon, you are more connected, more relevant, and more valued.
Aon values an innovative, diverse workplace where all colleagues feel empowered to be their authentic selves. Aon is proud to be an equal opportunity workplace.

APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2024-05-03
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

Kontakt z podwykonawcami. Wprowadzanie zleceń transportowych. Poszukiwanie ładunków transportowych. Przygotowywanie wycen transportowych. Działania handlowe. Pozyskiwanie przewoźników do realizacji zaplanowanej trasy. Pozyskiwanie klientów do trasy potrzebnej dla prowadzonego samochodu....

Dodane: 2024-05-03
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

wspieranie nauczycieli w codziennych obowiązkach; dbanie o czystość sali; towarzyszenie dzieciom w procesie edukacyjnym, dbanie o potrzeby dzieci *praca w systemie 1-zmianowym 08:00-16:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: dobra organizacja pracy...

Dodane: 2024-05-03
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Udział w przygotowaniu planu realizacji projektu, redagowanie prostych pism i raportów w języku koreańskim, kompletowanie i organizowanie dokumentacji, Wspomaganie kadry kierowniczej w prowadzeniu inwestycji; - Przygotowywanie dokumentacji i notatek w tym dla spółki matki z siedzibą w Korei...

Dodane: 2024-05-03
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Aon Polska Sp. z o. o.

Zakres zadań: Wspieranie brokerów w procesach administracji danych w wewnętrznych systemach i aplikacjach Administrowanie elektroniczną i papierową dokumentacją techniczną i ubezpieczeniową w powierzonym zakresie, zgodnie z procedurami Aon Kompletowanie i przygotowywanie do archiwizacji...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Schenker sp z o.o.

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Modlin Sp. z o.o.

realizacja planów sprzedażowych aktywne pozyskiwanie nowych Kontrahentów z sektora MICE (Meetings, Incentive, Conferencje, Events) prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż oferty konferencyjno-gastronomicznej hotelu budowanie relacji z nowymi oraz utrzymywanie relacji na wysokim poziomie z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących Obsługa Klientów polskojęzycznych Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Haerter Technika Wytłaczania Sp. z o.o. Sp. k.

Twoje zadania: nadzór nad reklamacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, kontakt z klientem we wszystkich kwestiach związanych z jakością, raportowanie wskaźników jakościowych, prowadzenie dokumentacji APQP (w tym P-FMEA, plany kontroli, PPAP, SPC, MSA) przeprowadzanie audytów wewnętrznych,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Primost Południe Sp. z o.o.

OPIS STANOWISKA planowanie i organizacja placu budowy koordynacja prac sił własnych i podwykonawczych prowadzenie dokumentacji budowy technicznej w tym dokumentacji finansowej powykonawczej i odbiorczej nadzór nad harmonogramem uwzględniającym rzeczowy i finansowy plan wykonania analiza...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska Sp. z o.o. / Selgros Cash&Carry

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: budowanie trwałych relacji biznesowych z Klientami, aktywne pozyskiwanie Klientów, realizacja celów sprzedażowych, rozwijanie sprzedaży na wyznaczonym obszarze, rozpoznawanie potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, prezentacja i wprowadzanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Transgourmet Polska Sp. z o.o. / Selgros Cash&Carry

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: budowanie trwałych relacji biznesowych z Klientami, aktywne pozyskiwanie Klientów, realizacja celów sprzedażowych, rozwijanie sprzedaży na wyznaczonym obszarze, rozpoznawanie potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, prezentacja i wprowadzanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Transgourmet Polska Sp. z o.o. / Selgros Cash&Carry

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: budowanie trwałych relacji biznesowych z Klientami, aktywne pozyskiwanie Klientów, realizacja celów sprzedażowych, rozwijanie sprzedaży na wyznaczonym obszarze, rozpoznawanie potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, prezentacja i wprowadzanie...