Praca: Doradca Techniczno - Handlowy


Timac Agro Polska to firma handlowa działająca w branży rolniczej, należąca do francuskiej grupy kapitałowej Roullier. Głównym obszarem naszej działalności jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań związanych z odżywianiem roślin i zwierząt na rzecz zrównoważonego rolnictwa. Naszym niewątpliwym atutem jest fakt, iż w produkcji nawozów i produktów zootechnicznych wykorzystujemy naturalne, aktywne molekuły pozyskiwane z alg morskich.

 

W Polsce Timac Agro działa od 2005 roku stawiając na doradztwo, innowację i partnerstwo. Każdego dnia nasz zespół dociera do producentów w całym kraju, pomagając sprostać zmiennym wymaganiom rynkowym. Współpraca z licznymi gospodarstwami jest dla nas źródłem stałej motywacji w poszukiwaniu nowych rozwiązań, służącym polskim producentom.

 

Obecnie budując i rozwijając cały czas nasz zespół oferujemy zatrudnienie na stanowisku:

Doradca Techniczno - Handlowy
Miejsce pracy: Września

Teren pracy: 2-3 powiaty

 

Do Twoich zadań należeć będą:
  • Codzienne wizyty w gospodarstwach rolnych, nastawionych zarówno na produkcję roślinną jak i zwierzęcą;
  • Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań;
  • Profesjonalne doradztwo i wsparcie rolnika w bieżących problemach;
  • Realizowanie planu sprzedaży z zachowaniem wysokich standardów obsługi.
Nasze wymagania: 
  • Co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego lub doradcy;
  • Wykształcenie rolnicze lub co najmniej podstawowa wiedza agronomiczna;
  • Zainteresowanie rolnictwem i chęć poszerzania wiedzy;
  • Prawo jazdy kat. B.
Doradcy oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat - pierwszą umowę podpisujemy na 6 miesięcy;
  • Wynagrodzenie zasadnicze oraz co miesiąc prowizję od zrealizowanej sprzedaży, bez górnych limitów;
  • Pracę blisko miejsca zamieszkania, w obrębie 2-3 powiatów;
  • Komputer, telefon i samochód służbowy z pełną swobodą ich wykorzystania;
  • Samochód na własność po 3 latach za realizowanie sprzedaży na określonym poziomie;
  • Pracę wspartą 3-tygodniowym płatnym okresem wdrożeniowym oraz licznymi szkoleniami (cykliczne oraz indywidualnie dopasowywane do pracownika);
  • Bogaty pakiet socjalny m.in. bezpłatna opieka medyczna w Medicover, dopłata do karnetu Multisport Plus, atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego PZU, dopłaty do wypoczynku i rekreacji.

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: SIG Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Doradztwo techniczne w zakresie stosowania izolacji technicznych nowoczesnych rozwiązań wentylacyjnych Rozwój sprzedaży wentylacji izolacji technicznej oraz klimatyzacji na rynku lokalnym Realizowanie planów sprzedaży Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Abplanalp Sp. z o.o.

Miejsce pracy: obszar woj. śląskiego i woj. małopolskiego Praca mobilna Główne zadania: dobór narzędzi skrawających oraz oprzyrządowania maszyn zgodnie z potrzebami klienta dbanie o dobre relacje z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów spotkania techniczno-handlowe w siedzibach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Abplanalp Sp. z o.o.

Miejsce pracy: obszar woj. śląskiego i woj. małopolskiego Praca mobilna Główne zadania: dobór narzędzi skrawających oraz oprzyrządowania maszyn zgodnie z potrzebami klienta dbanie o dobre relacje z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów spotkania techniczno-handlowe w siedzibach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Kuhn Polska Sp. z o.o.

Do zadań należeć będzie: rozwój sprzedaży w podległym regionie budowanie pozytywnych relacji i rozwój współpracy z klientami firmy pozyskiwanie nowych klientów identyfikacja potrzeb klientów i dobór optymalnych rozwiązań sprzedażowych handel w sektorze inwestycyjnym, budowlanym i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Lynx

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW Kompleksowa obsługa, zadbanie o najlepsze doświadczenia klienta, Doradztwo w zakresie doboru opraw oraz dopasowania typu soczewek korekcyjnych, Sprzedaż produktów z oferty Lynx Optique, Prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami klientów, Dbałość o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Postępu 21C w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna sprzedaż produktów Grupy LUX MED Klientom indywidualnym oraz małym i średnim przedsiębiorstwom, praca na gotowym portfelu Klientów, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, obsługa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: SIG Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Doradztwo techniczne w zakresie stosowania izolacji technicznych nowoczesnych rozwiązań wentylacyjnych Rozwój sprzedaży wentylacji izolacji technicznej oraz klimatyzacji na rynku lokalnym Realizowanie planów sprzedaży Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością zarządzanie dokumentacją budynku sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: UNIBEP S.A.

Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: UNIBEP S.A.

Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: UNIBEP S.A.

Twój zakres obowiązków Nadzorowanie i koordynowanie prac w zakresie instalacji sanitarnych prowadzonych na budowie na etapie przygotowania, realizacji, uruchamiania i odbioru inwestycji, Prowadzenie przetargu oraz wybór firm podwykonawczych, Sporządzanie harmonogramów oraz prowadzenie...