Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac


BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 166 krajach i zatrudniamy blisko 120 000 Ekspertów i Specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.
Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Katowice
Twój zakres obowiązków:
Samodzielne prowadzenie kadrowej, płacowej i personalnej obsługi Klientów BDO, w tym:
  • naliczanie wynagrodzeń, świadczeń oraz zasiłków dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych
  • rozliczanie wynagrodzeń pracowników zatrudnionych przez zagraniczne spółki oraz pracowników oddelegowanych do pracy za granicą
  • prowadzenie administracji personalnej
  • rozliczanie czasu pracy, prowadzenie ewidencji urlopów, absencji, zwolnień lekarskich;
  • sporządzanie dokumentacji kadrowej i płacowej
  • sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych
  • sporządzanie dokumentacji dla ZUS, US, GUS, PFRON,PPK, PPE
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi
  • bezpośrednia obsługa klientów polskich i zagranicznych
Nasze wymagania:
  • wyższe wykształcenie (preferowana specjalność: ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi)
  • znajomość programu Enova lub Optima
  • min. 2–letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • praktyczna znajomość prawa pracy, prawa podatkowego oraz przepisów ZUS
  • samodzielność i biegłość w realizowaniu procesów kadrowo-płacowych
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną analizę dokumentów oraz kontakt z Klientami firmy
  • swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office (Excel, Word)
  • zdolność do analizowania danych i tworzenia raportów
  • gotowość do stałego rozwijania swojej wiedzy i umiejętności
  • dbałość o wysoką jakość obsługi klientów, profesjonalizm w działaniu i komunikacji
To oferujemy
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wsparcie doświadczonego zespołu
  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej Medicover
  • dofinansowanie karty sportowej Multisport
  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie Unum
  • pracę w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia
  • liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich w ramach „Akademii BDO” (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym)
  • możliwość uczestnictwa w szkoleniach merytorycznych oferowanych przez spółkę BDO Solutions
  • program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszych tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się
  • jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju
  • program rekomendacji pracowników
  • spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe
Administratorem danych jest BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawa 02-676, Postępu 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. możliwy jest pod adresem e-mail: auditor@bdo.pl
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Niro Sp. z o.o.

rozliczanie wynagrodzeń pracowników i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji i formularzy do ZUS, US, PFRON, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunków pracy oraz umów cywilnoprawnych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, obsługa systemu kadrowo-płacowego, obsługa dofinansowań...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: POMORSKA KANCELARIA RACHUNKOWO- PODATKOWA SP. Z O.O.

Administracja płac w tym obliczanie wynagrodzeń, zarządzanie dokumentacją pracowniczą oraz sporządzanie deklaracji ZUS Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: - mile widziany staż pracy na stanowisku specjalista ds. kadry, płace i ZUS- znajomość programu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: JEMIELITY INŻYNIERIA SANITARNA S.C. WITOLD I ANDRZEJ JEMIELITY

Prowadzenie spraw kadrowo- księgowych firmy. Wymagania inne: wymagane doświadczenie zawodowe, znajomość obsługi programów płacowo- kadrowych

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Lewiatan - P.H.U. Zachęta sp. z o.o. sp.k.

Twój zakres obowiązków: samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac pracowników, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego, ubezpieczeniowego oraz prowadzenie działalności informacyjnej w ramach organizacji w tym...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Miejsce pracy: Warszawa Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS Dbanie o odpowiednią widoczność strony w Google przy wykorzystaniu dobrych praktyk SEO Projektowanie i realizowanie kampanii...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Grupa Pascal

Nadzór pedagogiczny nad działalnością placówki. Zatrudnianie kadry pedagogicznej. Rozliczanie czasu pracy podległej kadry. Nadzór nad prawidłową realizacją programów nauczania. Nadzór nad organizacją i bieżącym funkcjonowaniem placówki. Organizacja i nadzór nad egzaminami przy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy dbałość właściwą ekspozycję towarów - mięso, wędliny, sery itp. aktywna sprzedaż produktów monitorowanie terminów przydatności do spożycia dbałość o porządek i czystość na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: AGROLAB Polska Sp. z o.o.

Wymagania: wykształcenie wyższe (administracja, prawo), dobra znajomość pakietu MS Office, min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, zdolności organizacyjne, samodzielność i umiejętność organizacji własnego czasu pracy, wysoka kultura...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Lyreco Polska

codzienny kontakt z klientami biznesowymi drogą telefoniczną i mailową aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi realizacja planów sprzedażowych i budowanie długofalowej współpracy przygotowywanie ofert handlowych i dopasowywanie rozwiązań do potrzeb...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola nawiązujesz i utrzymujesz długotrwałe relacje z klientami zamożnymi ze swojego portfela analizujesz potrzeby i oczekiwania klientów w zakresie odpowiednich produktów i rozwiązań finansowych prezentujesz i sprzedajesz produkty bankowości detalicznej, również w kanałach...