Praca: Specjalista ds. Reklamacji (m/k)


Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Miejsce pracy: Jelenia Góra
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
  • Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
  • Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);
  • Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
  • Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
  • Umiejętności obsługi komputera;
  • Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjne;
  • Samodzielności i dokładności;
  • Wysokiej kultury osobistej.
Zatrudnionym oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Możliwość rozwoju;
  • Premia retencyjna;
  • System wdrożenia pracownika;
  • Prywatna opieka medyczna Medicover;
  • Pakiet sportowy Medicover Sport;
  • Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
  • Wczasy pod gruszą;
  • Bonus Bożonarodzeniowy;
  • Zniżki pracownicze;
  • Prezent urodzinowy.

Administratorem Twoich danych jest AGATA Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach (40-203) przy Al. Roździeńskiego 93. Dane zawarte w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym przetwarzane są przez Administratora w celu: (i) przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko na które aplikujesz – na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności art. 22 1 kodeksu pracy i aktów wykonawczych, a w zakresie wykraczającym poza dane wskazane w art. 221 kodeksu pracy na podstawie udzielonych zgód, oraz (ii) przeprowadzania przyszłych rekrutacji – na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody. Podanie przez Ciebie danych w zakresie wskazanym w art. 221 kodeksu pracy oraz aktach wykonawczych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie dodatkowych danych jest dobrowolne, a ich niepodanie nie powoduje żadnych konsekwencji. Dane dotyczące bieżącej rekrutacji, przetwarzane będą przez okres 12 miesięcy od momentu jej rozstrzygnięcia. Dane przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, przetwarzane będą do czasu jej cofnięcia bądź usunięcia danych, ale nie dłużej niż przez okres 36 miesięcy od mementu ich uzyskania. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem. Masz również prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (bycia zapomnianym) lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Ponadto przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. W przypadku, gdy uznasz, iż przetwarzanie przez Administratora danych narusza przepisy prawa, możesz wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem. W celu bieżącego administrowania i serwisowania systemu rekrutacyjnego dane będą przekazywane operatorowi technicznemu, tj. firmie informatycznej udostępniającej narzędzie do celów prowadzenia procesu rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych. Prowadzenie dokumentacji i kontrola poprawności zgłoszeń (formalnej, ilościowej, kosztowej). Monitorowanie i koordynacja akcji serwisowych oraz kampanii producenta. Analiza danych dot. gwarancji i reklamacji. Współpraca z działami...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Asian Automotive Distribution Center

Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji szkodowej pod kątem przyjęcia odpowiedzialności za szkodę Zgłaszanie i rozliczanie szkód z ubezpieczycielem Współpraca z innymi działami w ramach prowadzonego procesu likwidacji Informowanie dealerów na temat procesu likwidacji szkody,...

Dodane: 2025-11-10
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Sprawowanie nadzoru pedagogicznego nad działalnością placówki. Zatrudnianie i rozliczanie czasu pracy kadry pedagogicznej. Kontrola realizacji programów nauczania oraz jakości pracy nauczycieli. Nadzór nad organizacją bieżącego funkcjonowania szkoły. Współpraca z Okręgową Komisją...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Opis stanowiska: Obsługa Klientów w sposób profesjonalny i przyjazny Dbanie o estetyczną prezentację produktów spożywczych na stoisku i kontrolowanie terminów przydatności Aktywna sprzedaż oraz doradztwo w wyborze produktów Utrzymywanie porządku i higieny na stanowisku pracy Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Opis stanowiska: Obsługa Klientów w sposób profesjonalny i przyjazny Dbanie o estetyczną prezentację produktów spożywczych na stoisku i kontrolowanie terminów przydatności Aktywna sprzedaż oraz doradztwo w wyborze produktów Utrzymywanie porządku i higieny na stanowisku pracy Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klientów za pośrednictwem czatu, telefonu i formularzy kontaktowych Udzielanie rzetelnych informacji o produktach i pomoc w wyborze akcesoriów Rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów Przyjmowanie i obsługa zamówień oraz zwrotów Dbanie o wysoki standard...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Telefoniczna i internetowa obsługa zapytań Klientów dotyczących produktów i usług Rozpatrywanie zgłoszeń gwarancyjnych oraz koordynacja napraw i reklamacji Udzielanie wsparcia technicznego i pomoc w rozwiązywaniu problemów Przyjmowanie zamówień, obsługa zwrotów, udzielanie informacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Telefoniczna obsługa Klientów niemieckojęzycznych Udzielanie wsparcia w zakresie drobnych usterek, gwarancji i części zamiennych Ustalanie rozwiązań technicznych zdalnie, bez potrzeby wizyty serwisanta Dobieranie produktów do potrzeb Klientów Praca z systemem CRM w celu rejestrowania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: JustGYM

Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy! ​ Tryb pracy: ¾ etatu ​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22 Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj z nami! Wspieranie managera klubu w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Lyreco Polska

prowadzenie rozmów telefonicznych i mailowych z firmami z różnych branż utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych realizacja indywidualnych planów sprzedażowych i rozwój współpracy z przypisanymi klientami przygotowywanie...