Praca: Specjalista ds. obsługi klienta


Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klientów w zakresie zapytań, zgłoszeń i reklamacji poprzez telefon, formularze internetowe i czat.
  • Profesjonalne udzielanie informacji o produktach oraz wsparcie techniczne i doradcze.
  • Realizacja reklamacji, organizacja napraw i zwrotów, a także wsparcie w procesie zakupowym.
  • Rozwiązywanie problemów klientów, dbanie o satysfakcję i budowanie pozytywnych relacji.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego (C1) oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2).
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w branży produktów konsumenckich.
  • Umiejętność pracy w kilku systemach jednocześnie (CRM, czat, platformy sprzedażowe).
  • Wysokie kompetencje interpersonalne, empatia, umiejętność szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów.
  • Dobre umiejętności obsługi pakietu Microsoft Office, nastawienie na pracę zespołową.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w nowoczesnym biurze w Katowicach.
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, platformę benefitową i szkolenia językowe.
  • System premiowy za rekomendacje znajomych.
  • Międzynarodowe, przyjazne środowisko pracy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu wewnętrznego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Nowy Styl

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz język niemiecki i potrafisz się w nim...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: SIXT Rent a Car

Opis stanowiska Kompleksowa obsługa klientów w punkcie wynajmu samochodów – doradztwo, przyjmowanie rezerwacji i zawieranie umów. Pomoc w doborze pojazdu oraz prezentacja oferty i usług dodatkowych. Przygotowywanie dokumentacji oraz realizacja płatności. Współpraca z zespołem i dbanie o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Sprawowanie nadzoru pedagogicznego nad działalnością placówki. Zatrudnianie i rozliczanie czasu pracy kadry pedagogicznej. Kontrola realizacji programów nauczania oraz jakości pracy nauczycieli. Nadzór nad organizacją bieżącego funkcjonowania szkoły. Współpraca z Okręgową Komisją...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Opis stanowiska: Obsługa Klientów w sposób profesjonalny i przyjazny Dbanie o estetyczną prezentację produktów spożywczych na stoisku i kontrolowanie terminów przydatności Aktywna sprzedaż oraz doradztwo w wyborze produktów Utrzymywanie porządku i higieny na stanowisku pracy Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Opis stanowiska: Obsługa Klientów w sposób profesjonalny i przyjazny Dbanie o estetyczną prezentację produktów spożywczych na stoisku i kontrolowanie terminów przydatności Aktywna sprzedaż oraz doradztwo w wyborze produktów Utrzymywanie porządku i higieny na stanowisku pracy Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klientów za pośrednictwem czatu, telefonu i formularzy kontaktowych Udzielanie rzetelnych informacji o produktach i pomoc w wyborze akcesoriów Rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów Przyjmowanie i obsługa zamówień oraz zwrotów Dbanie o wysoki standard...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Telefoniczna i internetowa obsługa zapytań Klientów dotyczących produktów i usług Rozpatrywanie zgłoszeń gwarancyjnych oraz koordynacja napraw i reklamacji Udzielanie wsparcia technicznego i pomoc w rozwiązywaniu problemów Przyjmowanie zamówień, obsługa zwrotów, udzielanie informacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Telefoniczna obsługa Klientów niemieckojęzycznych Udzielanie wsparcia w zakresie drobnych usterek, gwarancji i części zamiennych Ustalanie rozwiązań technicznych zdalnie, bez potrzeby wizyty serwisanta Dobieranie produktów do potrzeb Klientów Praca z systemem CRM w celu rejestrowania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: JustGYM

Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy! ​ Tryb pracy: ¾ etatu ​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22 Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj z nami! Wspieranie managera klubu w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Lyreco Polska

prowadzenie rozmów telefonicznych i mailowych z firmami z różnych branż utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych realizacja indywidualnych planów sprzedażowych i rozwój współpracy z przypisanymi klientami przygotowywanie...