Praca: Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)


We WSiP stawiamy na innowacyjne podejście.
Jesteśmy pracodawcą, który stwarza możliwości dla osób o różnym profilu zawodowym. Zatrudniamy specjalistów z obszaru sprzedaży, marketingu, IT i digital, a także redaktorów, autorów i trenerów.
 
WSiP oferuje nowoczesne i kompleksowe rozwiązania edukacyjne dla nauczycieli, uczniów i rodziców we wszystkich obszarach edukacji przedszkolnej, szkolnej i pozaszkolnej. Dzięki produktom cyfrowym i multimedialnym oraz nowoczesnym podręcznikom wspieramy procesy edukacyjne na wszystkich poziomach systemu edukacji ucznia od 3 do 20 roku życia, jak również w szkolnictwie zawodowym.​​
 
W związku z rozwojem Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych (ORKE) dla którego organem prowadzącym jest WSiP, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta ORKE
(ORKE Customer Success Specialist)
Miejsce pracy: Warszawa

Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół

 

Miejsce pracy: Warszawa

 

Zakres obowiązków:
  • Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta
  • Realizacja akcji sprzedażowych (kampanie wychodzące) – prezentowanie oferty produktów szkoleniowych dla szkół
  • Współpraca z Konsultantami ds. sprzedaży szkoleń ORKE z dedykowanego terenu
  • Raportowanie sukcesów klienta wg wewnętrznych standardów i archiwizacja dokumentacji
Oczekiwania:
  • Nastawienie na sukces klienta (proaktywna postawa, budowanie długofalowych relacji, indywidualne podejście)
  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Znajomość standardów obsługi klienta
  • Dbałość o szczegóły i umiejętność analitycznego myślenia
  • Bardzo znajomość narzędzi Pakietu MS Office, w tym głównie, MS Excell, MS Outlook, MS Teams
  • Dobre planowanie i organizacja czasu pracy
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Pozytywne nastawienie i otwartość na współpracę z innymi
Oferujemy:
  • Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji
  • Umowę o pracę i system premiowy
  • Pracę hybrydową (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
  • Możliwość rozwoju kompetencji na stanowisku
  • Prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia pakietu dla swojej rodziny oraz dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa)
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Benefits Sp. z o.o.

Poszukujemy Ciebie, jeśli posiadasz: Doświadczenie w pracy w call center - szczególnie infolinia przychodząca Doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji Komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji i duże zaangażowanie Umiejętność pracy z kilkoma narzędziami w jednym czasie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Zakres obowiązków: Obsługa klienta dla producenta w branży tytoniowej (połączenia, e-maile, chaty) Budowanie i utrzymanie relacji z klientami Tworzenie dopasowanych ofert i promowanie produktów (Cross/Upselling) Informowanie o produktach i usługach, zarządzanie reklamacjami i wymiana...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Asseco Business Solutions S.A.

Twoje obowiązki: Wsparcie klienta podczas sprzedaży, tworzenie ofert, obsługa zamówień, dokumentacja, wystawianie faktur. Adresowanie problemów zgłaszanych przez klientów oraz partnerów. Kontakt telefoniczny z klientami w celu poznania ich potrzeb i przedstawienia oferty. Praca z systemem...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Foundever

(Remote Work) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language:...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług. Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+). Otwartość...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Zakres obowiązków : Obsługa połączeń wychodzących (audio, video). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów. Wprowadzanie danych do systemu. Wymagania : Biegła znajomość języka polskiego (min. C1) oraz ukraińskiego (min. B2)....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Securitas Polska

Opis firmy Jesteśmy skandynawskim koncernem ochrony. Pozycję lidera na światowym rynku zdobyliśmy dzięki naszym pracownikom oraz nowoczesnym, zintegrowanym rozwiązaniom technicznym. Obecnie do Naszego Zespołu poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Młodszy specjalista/Młodsza specjalistka...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: T-Mobile Polska

Zadania, które na Ciebie czekają: Realizacja procesów i podejmowanie działań sprzedażowych, w tym aktywne pozyskiwanie oraz utrzymanie klientów biznesowych. Obsługa Klientów biznesowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procesami. Udział w projektach dotyczących procesów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Symfonia Sp. z o.o.

Twoje główne zadania: Utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami Doradztwo oraz sprzedaż produktów firmy Symfonia Dokładne dokumentowanie danych w systemie CRM Realizacja planów sprzedażowych i zadaniowych Nasze oczekiwania: Doświadczenie w sprzedaży Zdolność do pracy z celami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Symfonia Sp. z o.o.

Twoje zadania: Obsługa obecnych klientów Doradztwo i sprzedaż produktów Symfonii Aktualizacja danych w systemie CRM Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych Czego oczekujemy: Doświadczenia w sprzedaży Umiejętności pracy z celami sprzedażowymi Skutecznej komunikacji i umiejętności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Symfonia Sp. z o.o.

Twoje zadania: Obsługa obecnych klientów Doradztwo i sprzedaż produktów Symfonii Aktualizacja danych w systemie CRM Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych Czego oczekujemy: Doświadczenia w sprzedaży Umiejętności pracy z celami sprzedażowymi Skutecznej komunikacji i umiejętności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Symfonia Sp. z o.o.

Twoje zadania: Obsługa obecnych klientów Doradztwo i sprzedaż produktów Symfonii Aktualizacja danych w systemie CRM Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych Czego oczekujemy: Doświadczenia w sprzedaży Umiejętności pracy z celami sprzedażowymi Skutecznej komunikacji i umiejętności...