Praca: Samodzielny referent ds kadr


Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim
Samodzielny referent ds kadr
Miejsce pracy: Lidzbark Warmiński
Numer: StPr/25/0653
OBOWIĄZKI:
1. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem i przebiegiem pracy pracowników. Prowadzenie akt osobowych pracowników. Zapoznawanie pracowników z przepisami dotyczącymi świadczenia pracy, regulaminami wewnętrznymi.2. Organizowanie i przeprowadzanie naboru na wolne stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi procedurami i normami prawnymi.3. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawach związanych z zatrudnieniem osób bezrobotnych - organizacji robót publicznych, prac interwencyjnych, staży zawodowych, oraz dofinansowaniem szkoleń z KFS.4. Przygotowanie umów zlecenia.5. Przygotowanie dokumentów związanych ze zmianą wynagrodzenia, przyznaniem nagród, premii, dodatku specjalnego, itp.6. Przygotowanie projektów regulaminów i zarządzeń Dyrektora w zakresie prawa pracy i ich aktualizowanie.7. Ustalanie według obowiązujących przepisów stażu pracy wpływającego na wysokość dodatku stażowego, nagród jubileuszowych, wymiar okresu wypowiedzenia, wymiar urlopu, uprawnień emerytalnych. 8. Prowadzenie i kontrolowanie ewidencji czasu pracy odrębnie dla każdego pracownika, urlopów wypoczynkowych i innych nieobecności. Sporządzanie list obecności pracowników.9. Prowadzenie rejestru delegacji służbowych.10. Zgłaszanie oraz gromadzenie informacji o potrzebach szkoleniowych i doskonaleniem pracowników. 11. Sporządzanie sprawozdań, statystyki wymaganych przez GUS i inne urzędy dotyczących w zakresie spraw kadrowych i szkoleń pracowników.12. Prowadzenie rejestru badań wstępnych, okresowych i kontrolnych.13. Ustalanie uprawnień do emerytury i renty, kompletowanie dokumentów i przekazanie do ZUS.14. Przygotowanie arkuszy okresowej oceny pracowników.15. Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych.Gromadzenie wszelkich upoważnień i załączników zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych. 16. Prowadzenie rejestru szkoleń bhp oraz wypadków przy pracy.17. Wystawianie i prowadzenie ewidencji legitymacji służbowych dla pracowników.18. Sporządzanie protokołów z zebrań kierowników.19. Wykonywanie czynności związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.20. Gromadzenie i właściwe zabezpieczenie dokumentacji kadrowej.21. Wsparcie przy prowadzeniu składnicy akt Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.22. Zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji pozyskanych w ramach wykonywanej umowy oraz przestrzeganie obowiązującej w Ośrodku polityki ochrony danych osobowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne


Wymagania inne:

1. Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; wykształcenie średnie, preferowane wyższe o kierunku: administracja, zarządzanie,ekonomia lub pokrewne, wymagany staż pracy wynosi 4 lata w przypadku osób z wykształceniem średnim; 1 rok z wykształceniem wyższym2. Wymagania dodatkowe: bardzo dobra znajomość przepisów min: kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o pomocy społecznej, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, rzetelność, sumienność, komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, znajomość obsługi programów WORD, EXCEL.

Miejsce pracy:

Lidzbark Warmiński


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze

znajomośćpodstaw rachunkowości, obsługa programów księgowych, obsługa pakietu MS Office (zwłaszcza Excel) Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników Naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie dokumentacji w systemie TETA HR Obsługa ZUS, PPK i ewidencji czasu pracy Tworzenie raportów, sprawozdań i analiz kadrowych Min. 2 lata doświadczenia w kadrach i płacach Znajomość prawa pracy, ZUS, PIT,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Zakres obowiązków : sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracownika, w tym prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, prowadzenie spraw w obszarze: ubezpieczeń społecznych, emerytalno-rentowych, badań lekarskich, zaświadczeń kadrowych, współpraca z...

Dodane: 2025-10-30
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: OK JOB Sp. z o.o.

Opis stanowiska Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy) Przygotowywanie, ewidencjonowanie i aktualizacja umów o pracę, umów cywilnoprawnych oraz dokumentacji związanej z zatrudnieniem Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, PPK raportów...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.

Twoje zadania. Codzienny nadzór nad bezpieczeństwem pracy na terenie wszystkich zakładów KTP Zwiększanie świadomości i zaangażowania wszystkich pracowników zakładu w zakresie BHP Przeprowadzanie wstępnych szkoleń BHP, z uwzględnieniem zagadnień ppoż. Nadzór nad aktualnością...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Grupa Pascal

Twój zakres obowiązków Nadzór pedagogiczny nad działalnością placówki. Zatrudnianie kadry pedagogicznej. Rozliczanie czasu pracy podległej kadry. Nadzór nad prawidłową realizacją programów nauczania. Nadzór nad organizacją i bieżącym funkcjonowaniem placówki. Organizacja i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi. Od kandydatów oczekujemy: Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych; Umiejętności pracy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Jww Invest S. A.

Zakres obowiązków: kontrola i nadzór nad prawidłową realizacją prac w obszarze jakości i spawalnictwa, współpraca z przedstawicielami generalnego wykonawcy, nadzór nad dokumentacją jakościową – m.in. raportami NDT, dziennikami spawania, kartami materiałowymi, świadectwami odbioru,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami rejestrowanie towarów i transakcji, przyjmowanie płatności (gotówkowe, bezgotówkowe, zaliczki na zamówienia etc.) oraz wystawianie dokumentów fiskalnych (paragony, faktury, noty...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Opis stanowiska: Koordynowanie procesu przyjmowania i realizacji zamówień Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji wewnętrznej Obsługa korespondencji firmowej oraz urzędowej Monitorowanie terminowości płatności i podejmowanie działań windykacyjnych Wymagania: Odpowiedzialne podejście do...